Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 25 Ogos 2010

RAJA BEROKE



DUA EKOR RAJA BEROKE





PILIHANRAYA SERAWAK : TAIB MAHMUD BELUM PUTUS PERTAHAN JAWATAN
– mstar

Abdul Taib Mahmud masih belum membuat keputusan sama ada akan mempertahankan kerusi Dewan Undangan Negeri yang diwakilinya pada pilihan raya negeri ke-10 akan datang.
Pemimpin berusia 74 tahun itu yang merupakan Ketua Menteri yang paling lama berkhidmat iaitu selama 29 tahun sejak 26 Mac, 1981, berkata beliau tidak dapat membuat keputusan mengenai perkara itu kerana ia perlu dibincangkan dan diluluskan oleh pucuk pimpinan.

"Saya tidak tahu...terserah kepada parti dan perdana menteri," katanya kepada pemberita.

KAH KAH KAH..

nota:
dengar khabar raje beroke ini telah pergi ke monaco
jumpa bini rosmah. itu pasal raya beroke ini keluarkan
kenyataan macam ini.

raja beroke ini tak sedar kalau dia bukan ketua menteri
lagi sprm akan masuk. beroke ini hendak dijadikan contoh
bahawa kerajaan najib rosmah ini serious tentang rasuah.
saekor beroke dari sabah dan saekor dari serawak diperlukan
untuk dijadikan contoh.

tapi kalau beroke ini tidak bertanding fulus amat kurang bukan sahaja
dipilihanraya serawak – pilihanraya di semenajung juga akan kureng
fulus – raja beroke ini tak akan keluarkan zakat lagi kah kah kah….


5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

SPRM tidak akan berani nak buka siasatan kepada Raja Beroke nie. SPRM tu sapa bayar gaji, alamatlah... Lagipun Raja Beroke dah banyak bawak harta ke luar negeri.
Apapun saya doakan semoga si Raja Beroke nie dipanjangkan umur, kalau dapat sampai lebih 100 tahun, sampei tua nyanyok main taik..kita saja nak tengok macamana kesudahannya...

Tanpa Nama berkata...

he he he ....Rajanya Berook, Ibunya Kuching!....he he he....Gene gayak kitak ari tok?...hau hau hau hau

Aram Berubah... berkata...

memang dah pergi jumpa Bini rosmah kat Monaco tu...relaks2 sambil putar jackpot kot-kot dapat bikin modal pilhanraya...tapi nombor tak nak masyuk!!...apalagi, bincang strategi piluhanraya negri la tu..mana nak lari bila rakyat sarawak dan tendang raja beruk ni..hehehe

Lang berkata...

hahaha... bincang apa tu ke monaco... shopping? gambling? meeting?... duit belanja tu duit raja beroke ke? raja raja broke?... banyak duit bro...

kalau sekadar nak bincang pasal parti... langkawi, damai beach, genting pun ada.... murah2 saja...

Tanpa Nama berkata...

"beliau tidak dapat membuat keputusan mengenai perkara itu kerana ia perlu dibincangkan dan diluluskan oleh pucuk pimpinan."
-------------------------------

Bagus, ini cadangan cukup bagus..berita baik untuk PR. Rakyat Sarawak cukup meluat dengan beruk ini. Salah satu sebab utama kekalahan BN di PRK sibu adalah malaon ini. Sampaikan gambar malaon diban oleh BN sendiri semasa PRK sibu. Kah..kah..kini beruk ini ialah liabiliti BN...