Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 25 Ogos 2010

SATU LAGI CARA UNTUK TIPU MELAYU




KIBARKAN SANG SAKA - DARAH PERJUANGAN ANAK SEGALA BANGSA




MAHATHIR : MELAYU PERLU BERSATU ATAU HILANG KUASA POLITIK - minsider

Sambil merujuk kepada nasib penduduk rantau Timur Tengah, Tun Dr Mahathir Mohamad sekali lagi memberi amaran kepada masyarakat Melayu negara ini bahawa mereka berhadapan dengan risiko hilang kuasa politik jika terus kekal tidak bersatu.

Bekas perdana menteri berkata orang Melayu memerintah selama ini kerana mereka adalah majoriti penduduk negara ini.

Malangnya tegas beliau, pergaduhan dan pertelingkahan dalaman menyebabkan mereka kehilangan kuasa politik kepada bukan Islam.

“Jika kita berpecah-belah, kita hilang kuasa majoriti kita,” katanya.

KAH KAH KAH..

woit… FIRAUN LIDAH BERCABANG INI BERLETER LAGI…. kah kah kah..

woit…. SIAPA LULUSKAN AKTA TANAH… YANG MEMBOLEH TANAH RESERVE ORANG MELAYU KENA REMBAT…. kah kah kah..

woit… SIAPA YANG BERI PERWAJA PADA CUKONG ERIC CHIA?... kah kah kah..

woit… SIAPA REMBAT TANAH AMPANG BERI PADA ANANDA?... kah kah kah..

woit... SIAPA BERI TANAH SENTUL PADA CUKONG... kah kah kah..

kah kah kah… SIAPA BERI TENG PHEK KING REMBAT HUTAN DARA BAKUN… kah kah kah….

kah kah kah… YANG AKAN HILANG KUASA TAK LAMA LAGI BUKAN MELAYU…kah kah kah..

woit… YANG AKAN HILANG KUASA IALAH GEROMBOLAN… kah kah kah

woit… ORANG MELAYU BIASA MEMANG TAK ADA KUASA… kah kah kah..

kah kah kah… MEREKA TAK ADA MODAL… MODAL IALAH KUASA… kah kah kah..

nota:
padan muka !

biarlah gerombolan hilang kuasa
biarlah lahir malaysia baru
yang demoktarik dan mengamalkan meritokrasi

buat apa anak anak adik kakak kita di sekolah
di ajar oleh melayu bangang

buat apa anak anak adik kakak kita di universiti
diajar oleh melayu bodoh kaki bodek

lebih baik mereka diajar oleh china/india
yang berilmu

buat apa berkawan dengan melayu kalau mereka bodoh
lebih baik berkawan dengan china dan india yang bijak
dari orang bangang dan bodoh kita tak dapat apa apa
dari orang bijak kita dapat ilmu pengetahuan

apa penting nya melayu kalau melayu ini bodoh
masuk universiti kerana kouta
dapat kontrek kerana kouta
dapat buat program tv kerana kouta
dapat dana meniaga kerana kouta

lebih baik negara ini di tabir oleh yang bijak
dari di tabir oleh melayu yang bodoh

apa guna pentabir melayu bodoh kaki bodek
beli ijazah tak ada kelulusan akedemik
lebih baik china dan india yang bijak


19 ulasan:

Pemerhati berkata...

Memang, memang Melayu perlu bersatu. Tapi bukan bersatu membodek pemimpin Melayu yang haprak. Sebaliknya Melayu perlu bersatu menentang segala kemungkaran dan kezaliman.

Jangan biarkan 'musuh dalam selimut' atau 'pagar makan padi' terus bermaharajalela!

wer9740 berkata...

siapa yg membuat persempadanan semula kawasan pilihanraya tahun 2003 yg tidak memihak pada orh melayu....apa namaaaa saya sudah lupa ,,,,lakhanat ko mahathir...

Tanpa Nama berkata...

Woit TT, lagi lagi bendera ciplak Indon Sang Merah Putih! Dah takde ide lagi senang ciplak? Nanti Mat Indon ngamok plak baling taek....koplo banget Indon!

Tanpa Nama berkata...

madir= arak+judi+berhala (haramjadah)=anjing+babi(pon haram)

mosabit berkata...

woitttt....madey...!!

ajak itu 3 juta melayu dlm umnok bersatu ....

25 juta rakyat akan bersatu dlm pr..

umnok ngok ni percaya pada sial nombor 13..apko dah bagitau...itu pasal lah gayat nak bersatu satu..

pru13 pada 2013...nak elak suway kena terus buat pru 14......

kah kah kah kah kah kah .....

Tanpa Nama berkata...

Maadey macam tulah Melayu akan hilang kuasa, lepas tu kerajaan mesti kuat jika tidak tak boleh laksanakan program kroninya dengan lancar, lepas tu sedar dah hilang sokongan orang Melayu berundur, kemudian taruk Pak Lah, berjaya tapi masih tak dapat jambatan bengkok, kini nak taruk Najis, Najis pun dah macam Pak Lah dek dikawal oleh Bik Mama, benggong. Madey terus lagi cari pengaruh macam nak jadi PM semula, main isu bangan orang Melayu akan hilang kuasa, cakap merepek aje seperti PERKASA yang semua masalah Melayu bangan adalah kerana orang Cina control ekonomi, di peringkat dunia semua masalah negara adalah kerana Yahudi, kepimpinan UMNO bangan tak sentuh, kepimpinan agensi kerajaan bangan tak disentuh maka asyik-ayik Melayu hilang kuasa . Kuasa rakyat sejak zaman kesultanan Melayu lagi memamng tak ada apa yang hilang kuasa? Madey ni putar sana, putar sini, goyang kote Melayu, goreng, klentong dan orang Melayu bangan gigit jari melihat Menara, Putrajaya, Formula 1, dan banyak lagi projek mega.Orang Melayu dalam kelompok 60% isi keluarga berpendapatan RM 3,000/bulan nak hidup bermutu bagaimana? Raja/Ketua Bahagian UMNO/Pak Menteri UMNO / Madey dan kroninya hidup kaya raya! kerana asyik berbicara orang Melayu akan hilang kuasa- Cakap kote hari hari!

Tanpa Nama berkata...

formula die simple je...jamin berkesan
madey mati-negara aman...kompom

kahakahkah

-madey kimak-

Tanpa Nama berkata...

tak tahu apa nak cakap manusia sekor ni... mulut busuk, hati busuk, buuusssuuukkk segala.

Tanpa Nama berkata...

Madey berbual macam anjing.

NIPAH VIEW berkata...

Zaman siapa ya: MEMALI MELAYU DIMATIKAN, AL-ARQAM MELAYU DIPADAMKAN.SAUK MELAYU DILAUKKAN,

Tanpa Nama berkata...

mamak kuty selalu nak show off muka dia..apa2 issue pun dia nak komen..mcm dia masih PM lagi tuh..dia takut org lupa kat dia...oii pencen buat cara pencen dok diam2..ikut mcm dollah tu zzzzzz lagi baik lor..lagi byk ckp lagi merapu..org bodoh je yg memuja kau x tentu pasal..kebaikan yg sedikit kau buat menutup banyak kejahatan yg kau lakukan..sedarlah wahai rakyat malaysia..

shahmetal berkata...

pemimpin bijak ok.. tapi bolehkah pemimpin selain melayu adil dan membela nasb melayu? cakap melayu pon tak hingin. tanya sejarah negara haram tak tau. cuba tgk indonesia, orang cina dalam family pon ckp indonesia.. mcm tu baru tak ada barrier.

Tanpa Nama berkata...

kalau nak berjaya, kita mestilah mempunyai semangat sebagai seorang individu. xyah mainlah semangat bangsa2 melayu nie.

kalo nak naik ke Bulan, pakai teknologi melayu sampai bila xleh naik ke sana.

Amerika dah mendarat atas Bulan, next China, India, Russia. Iran nak hantar astronaut tahun 2015. Malaysia? Mahathir suka buat rekod2 dunia yg x berdaya saing. Terpanjang, terdalam, terbesar, tersedap, terkuat tp tak meningkatkan tahap intelektual melayu/Malaysia.

mahathir wat pembangunan fizikal secara agresif dan mengabaikan pembangunan insan/rohani/intelektual melayu.

nie la dosa paling besar mahathir terhadap masa depan org2 melayu. apa yg mahathir tanam dulu, ari nie la ape yg kite tuai. melayu masih miskin, bodoh, bangang, rempit, buang baby, malas, takut bersaing dan mcm2 lg.

tp mahathir nie sebenarnya DKK(darah keturunan keling). peduli apa dia pasal melayu. aku lebih melayu dr mahathir sbb mak ayah aku keturunan melayu ori sejak beratus2 tahun dulu.

pegi mampos kat mahathir. kadang2 lebih baik mahathir diam je. jangan ckp ape2. lg banyak dia tepuk dulang lg byk paku serpih.

MeriamBuluh berkata...

Bila gerombolan hilang kuasa alamatnya tidor dalam lokap la...sebab tu mati matian supaya AMNO terus kuat...yang jadi mangsa penyokong AMNO yang masih bangang dan pening2 lalat...tetap naik kenderaan awam manakala gerombolan kekal hidup mewah..

Sivakumar berkata...

Shahmetal,

Aku India, aku fasih cakap Melayu.

Generasi India + Cina sekarang semua boleh cakap Melayu aper.

'Barrier' apa kebende kau cakap tuh?

'Barrier' rasis yang ada dalam kepala hotak kau ke?

Jangan kau jadi katak bawah tempurung. Bukak la mata kau skit, biar terbeliak pun takpe, asal kau nampak yang benar.

Mamak Madey ni dgn mereka2 yg sewaktu dengan dia pandai buat alasan yg macam2 asalkan dapat terus berkuasa....

Takut hilang kuasa sebab takut pecah tembelang.... kah kah kah...

Tanpa Nama berkata...

mamak madey suka menghina Melayu dan perkataan Melayu mudah Lupa, melayu hilang kuasa,danh berbagai lagi penghinaan terhadap Melayu direka ciptakan oleh Mamak madey.

Mamak Madey bukanlah Bangsa Melayu sebab itu dia kutuk melayu.

Mamak Madey setaraf dengan bukan Melayu.

Marilah kita singkirkan Gerombolan yang memusnahkan dan menindas Melayu.

~~~Orkidddddddd~~~ berkata...

INI BARU BETUL ---> mahathir wat pembangunan fizikal secara agresif dan mengabaikan pembangunan insan/rohani/intelektual melayu.

nie la dosa paling besar mahathir terhadap masa depan org2 melayu. apa yg mahathir tanam dulu, ari nie la ape yg kite tuai. melayu masih miskin, bodoh, bangang, rempit, buang baby, malas, takut bersaing dan mcm2 lg. (olih Tanpa Nama 12:55)

Lang berkata...

ala madey....

utang2... bila mau lunaskan... utang video.... utang bazir.... selesai utang dulu baru cerita pasal melayu...

Tanpa Nama berkata...

imam madey berseloka...haramjadah