Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 30 Ogos 2010

NEGARA KUKU BESI



MINAH GEDEBAB - TAK JAGA BADAN JANGAN MARAH TAK DAPAT LAKI





NAMWEE CABAR KETUA PUTERI UMNO BERDEBAT
– mkini

Namewee atau Wee Meng Chee telah menarik balik video kontroversi terbarunya minggu ini, dan mencabar pengkritiknya, ketua Puteri Umno Rosnah Rashid Shirlin untuk berdebat secara terbuka.

Sebelum ini Rosnah mendesak kerajaan bertindak tegas terhadap Namewee kerana didakwanya telah mengulangi perbuatan yang dianggap biadap, kali ini dengan menerbitkan klip video yang boleh menyemarakkan api perkauman.

"Saya ingin tahu daripadanya (Rosnah), kenapa dia menyerang mangsa (masyarakat Malaysia), sedangkan pelaku sebenar isu ini belum dihukum," kata Wee (kiri) dalam satu kenyataan di blognya hari ini.

"Jika dia merasakan saya tidak menghormati dan tidak mempunyai rasa tanggungjawab terhadap negara saya sendiri, maka sila terima pelawaan untuk berdebat secara terbuka tentang isu ini.

"Bantu kami rakya Malaysia untuk mendefinisikan, bagaimana untuk menjadi warganegara Malaysia yang patriotik, tolong ajar kami," katanya.

KAH KAH KAH…

woit…. PENONTON KLIP VIDEO INI MELONJAK NAIK…. kah kah kah..

kah kah kah… BANGANG MINAH GEMOK NI…. DARI ORANG TAK TAHU … JADI TAHU… kah kah kah..

kah kah kah… NEGARA KUKU INI MEMANG HEBAT…. TIAP TIAP KALI BULAN LAPAN… DIA TIBAI GEROMBOLAN…. kah kah kah..

kah kah kah… KLIP KLASIK NEGARAKUKU …. MASIH HIT TERTIGGI DALAM DUNIA YOU TUBE…. kah kah kah…

nota:
woit minah gemok !
kalau berani sangat berdebatlaa

nota:
sesudah 8 march 2008 malayaia bukan lagi
malaysia dimana semua orang anak tunduk
kepada gerombolan.
semua orang tidak akan lagi tunduk kepada ketuanan
melayu. zaman ketuanan melayu telah selesai.
hari ini adalah permulaan era ketuanan rakyat.

anak anak muda – don’t take the shit anymore –
anak anak muda - dah tak ambil pot dengan menteri gerombolan
anak anak muda – tak ambil pot tentang gerombolan
mainan kempen china nak ambil malaysia ini dah tak jalan lagi
mainan kempen melayu hilang kuasa ini dah tak jalan lagi

ini zaman fb… pergi mamposslah gerombolan kah kah kah


20 ulasan:

Luke Skywalker berkata...

Sudah terang siapa yang mula kan isu perkauman, tak lain tak bukan orang melayu sendiri. Bodoh. Orang cina duduk diam, kita pula mencari isu nak tunjukkan yang kita hero. Bodoh. Orang melayu mudah lupa, kita hero 'sosial'.

Mat Rempit=Melayu
Mat Ganja=Melayu
Mat Rogol=Melayu
Mat Banduan=Melayu
Mat Mongol=Melayu. Kah kah kah!

Tanpa Nama berkata...

gemuk tapi cute la! Wakakaka! Geng TT jangan jeles. Aku nak pergi tackle! Wahahaha!

Tanpa Nama berkata...

Negaraku dah cuckoo! Hahahaha! Tu yang lempar najis dan bakar bendera tak nak komen ke? Atau Rosnah pun sama dengan geng Jawa jugak? Wahahaha!

Tanpa Nama berkata...

suruh juga ridhuan tee dan ustaz al-binsen berdebat sekali! Wahahaha! Satu budak suruhan umno dan satu lagi cukong! Wahaha!

Tanpa Nama berkata...

Bleh blah la minah UMNgOk ni.. kalau rakyat aje mesti patriotik, cintai negara, beli brg buat 1M'sia... tapi puak-puak UMNgOk bab tender kroni-tik, cinta china doll @ mongol doll, beli brg buatan luar negeri mcm BMW, Merc dll, Bik Mama lak soping kat Harrods dan semua brg luar negara... rakyat digalak beli keta cikai mcm proton.. piiirahhh

rattlehead berkata...

damn rite bro...rakyat dah tak pandang isu2 perkauman yg ditiup UMNGOK...rakyat tgk harga petrol dan harga ayam sekilo je brp ringgit huhuhu....

Tanpa Nama berkata...

Ish ish! Tak sangka Minah nie cute-miut lagi! Aku ingat puak zaman batu nie selekeh, tak pakai coli dan seluar dalam! Cuma pakai daun dan kulit binatang aje! Ish ish! Sekarang nie puak zaman batu pun dah pandai pakai baju macam kita yek? Ish Ish! Wahahahaha! Puak zaman batu! Macam juga Berahim Ali dan Pekasam! Hahahaha!

Tanpa Nama berkata...

namewee patut cabar dia lari pecut 100m..... lagi-lagi muka macam ni pon boleh jadi ketua puteri...iaitu puteri yg hodoh serta bodoh !!

ambuyat berkata...

ala broo..minah ni dah kahwin bro..dalam suasana pengantin baru lagi ni...tapi suaminya tu pun laki orang...dikebas dari seorang isteri..kesian si bekas isteri..tanya puteri badak ni..rampas laki orang bermoral ka?...sakitkan hati bekas isteri si suami bermoral ka?...kah kah kah

1Malaysia kena tipu berkata...

Ketua Puteri UMNo....harap kopek aje besor akai kecik....nak cari publisiti ma......

Tanpa Nama berkata...

ini puteri dari raja pukimak mana pulak ni? kalau puteri dah gemok camni...... bapak dia tentulah 8X lagi gemok pasal mentekedarah hasil rakyat!!!!!

Jalan Pulang berkata...

patutnya namewee ajak dia tarik napas panjang2...

sapa yg hembus dulu dia kena lwn dgn bik mama kah kah kah kah...

Tanpa Nama berkata...

aku dah tau dah jenis jawapan yang akan diberikan UMNO: lu sapa????

aku pernah pegi minta bantuan (sebenarnya aku nak tengok feedback jer sbb sblm ni aku pernah kene dah) kat satu pejabat Parlimen dan satu Adun di kawasan aku.

Bila aku dah ceritakan masalah keadaan kampung aku, soalan pertama sekali ialah AWAK NI SIAPA? Semiotiknya soalan ini merupakan jawapan kepada persoalan yang tersangkut dibenak aku selama ini. 2 kali aku dibodohkan kerani ADUN dan 2x jugak dengan balaci ahli Parlimen.

MORAL - "Jika anda bukan seseorang yang haibat di mata masyarakat UMNO, jangan minta apa2 bantuan dari UMNO. Tak akan di layan"

Tanpa Nama berkata...

apalah mengarut korg ni..takde kelas punya blog..

Tanpa Nama berkata...

Melayu semakin faham cara cara gerombolan UMNO memerentah.
Penipuan,pembohongan, hipukrit dan ugut mengugut kepada rakyat Melayu adalah satu cara mereka untuk mengekal kuasa.Rasuah memainkan peranan penting dalam gerombolan UMNO umtuk menjawat/mengekalkan jawatan tertinggi dalam parti mereka.

Kuasa yang ada pada mereka hanya untuk merembat wang cukai rakyat dan memperbodohkan rakyat.

Melayu sudah mula benci dengan puak GEROMBOLAN..

isketambatu berkata...

woit Tanpa Nama 14:45...!!

memang tempat ni tak pakai kelas!
tak pakai kasta!...blog ni untuk rakyat Malaysia yang cool saja...

kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

TT..nmpknye TT lega hati tentEram jiwa..melayn kerenah mainan si bdk Cina ni..hingga terlpe di mn tanah dipilih ..ke mana jasad bakal tersimpn..Caci dn hinaan kt org lain cm bertih ..terpikir kah sejenak..kt sentiasa diperhatikan..bukn berpesan cm mengingatkan..kt insn kerdil tawaan di dunia..xmelambngkan kenikmatan di sana..renung sejenak ..pe y TT dh smbngkan kepada negara..jgn berpecak kata melalui kybord...hingga terlupa kekhilafan diri blh tertonjol.dr nista ciptaan TT sendiri...

storm62 berkata...

Puteri Umno Keturunan Israel = (P.U.K.I)

akuslim berkata...

org umno ni kan, kalau kita pagey dorang bodoh, dorang brasa ati tapi korang mmg bodoh piang. kalau takat bodoh je x pe la ni sampai nunjuk2 bodoh tu kat kitaorang di sini, tu yg jadi lawak sepanjang zaman tu. korang x malu ke kat bangsa lain dgn perangai bodoh korang tu?. umno kalau nak maju kedepan jgn pilih org gemuk mcm ketua puteri atau bik mama...kalau maju pun, slow sangat sbb...terlebeh berat...ha ha ha...

HajiKepalaLembu berkata...

Ketua Puteri Bangas..gemuk ni..org gemuk bau kuat sangat,..tidur berdengkur..mcm mana boleh jadi ketua puteri..setakat ni tak ada lagi puteri gemuk. yg ada cuma first lady bik mama