Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 30 Ogos 2010

PADAN MUKA




WOW - CUN MINAH NI





TEO ATTENDS ANOTHER SURAU FUNCTION
- mkini

Despite condemnations against Serdang MP Teo Nie Ching for visiting a surau (Muslim prayer hall) in her constituency last week to attend a breaking of fast ceremony, the same act was repeated yesterday.
Teo was invited to the Al-Muhajirin surau, Bukit Mahkota where she also handed RM500 to People Volunteer Corps (Rela) personnel.

This time however, she stayed clear of the prayer hall and sported a selendang headscarf. The entire ceremony took place under a tent within the surau compounds

KAH KAH KAH..

woit… GEROMBOLAN… GO AND BANG BALLS… kah kah ka..

kah kah kah… KNOCK YOUR HEAD AGAINST THE JAMBAN’S WALL… kah kah kah..

woit… LEPAS ITU KENCING BERDIRI… kah kah kah...

kah kah kah...KENCING ATAS KAKI SENDIRI… kah kah kah..

woit... RASAKAN LAH NIKMAT NYA.... kah kah kah..

woit... KALAU TAK PERNAH RASA... MENYESAL.... kah kah kah..

nota:
gerombolan tak tahan kerana dap
gerombolan jaki dap dapat sambutan
dap dapat sokongan malayu kah kah kah



20 ulasan:

ha ha ha berkata...

Ha ha ha..

Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ..

Ha ha ha ha ha ha ha ..

Ha ha ha..

Tanpa Nama berkata...

Yes, jangan ikut fatwa bodoh umno....fatwa mereka hanya untuk ahli2 UMNO sahaja.
Mungkin lepas ni Berahim Katak akan keluarkan fatwa baru....masjid dan surau hanya untuk ahli umno sahaja.

Master Yoda berkata...

kah kah kah...

gerombolan nak tiru gak...

kali ni singgah ke kuil Hindu atau tokong Cina...tp nnt ape kate adik angkat baru depa, PEKASAM???

kah kah kah

kecut telor bile adik angkat depa membebel nnt...

Tanpa Nama berkata...

this yb rakyat!

i love chinese! ....

Tanpa Nama berkata...

PERKASA siapkan duit banyak-banyak... banyak tempat lagi amoi DAP ni nak gi berbuka posa....

mosabit berkata...

LAWAN TETAP LAWAN....

CUN JUGAK TEO NI ....

BRO..DIA DAH KAWIN KER BELUM?....

KAH KAH KAH KAH KAH KAH ....

mosabit berkata...

woitttttt!!!.....bro...slogan baru ker...!!!??

umnok ada strategi baru nampak??..
KAKIS = Kencing Atas Kaki Sendiri....

lawak siott!!..sampai nak terkencing aku dibuatnya....alamak batal puasa aku.....???

kah kah kah kah kah kah .....

terjun.tanpa.parachut berkata...

wakakakakaka memang padan muka

Tanpa Nama berkata...

makin kuatla pak brahem mlalak pasni kot....nanti mesti disuruhnye dibuat undang2 baru: non-muslim dilarang makan & duk smeja dengan muslim waktu buka puasa.kahkahkahkahkah....

-anti sembab-

dugong_darat berkata...

tuan...

mohon untuk sharing di sini tuan

http://www.facebook.com/profile.php?id=100001288357775&v=info#%21/photo.php?pid=536294&id=100000105053006&ref=fbx_album

collection slow la tuan...

Tanpa Nama berkata...

Syabas YB Teo, pedulikan gerombolan UMNO tu. Mostly dorg tu mai masjid/surau pun setaun 2 kali aje.. pas tu nak *SBRB plak.. kih kih kih

* SBRB = Sombong, Bongkak, Riak dan Berlagak bak kata Ustaz Steadyaku (Geng Surau)

Tanpa Nama berkata...

Peeewit! Cun siot.

mae berkata...

kali ni umno hantar surat kat sultan kasitau yang yb DAP duduk sebelah lelaki melayu yang bukan muhrim..pun dianggap mencemarkan islam...gua tabik dengan keprihatinan UMNO

Tanpa Nama berkata...

agak bila Ibrahim Ali nak buat laporan polis ??? dah kena cabar minah DAP...abis ketuanan, abis kelelakian Ibrahim !!

kah..kah..kah...

Tanpa Nama berkata...

biarkan si luncau dengan labu2nyo..hidup amgok

looes74 berkata...

Sorry kawan,
UMNO memang takut akan DAP. Kerana mereka teringat masa Singapura berada dalam Malaysia. Tunku ingat boleh menang senang di kawasan majority melayu....Geylang Serai, Eunos, Seri Kembangan & Kepulauan Selatan. Bila ada election, kesemua calon2 UMNO dikalahkan teruk2 oleh PAP.
Kalau Singapura tidak ditendang keluar, mungkin pada tahun 1969, boleh tukar kerajaan....

http://en.wikipedia.org/wiki/Singaporean_general_election,_1963

azlan m berkata...

dilema aku ni

nak ikut Qur'an & Sunnah ke...

atau nak ikut Sultan yang tak berapa reti agama...

Tanpa Nama berkata...

wei jangan kaco awek aku.. hahaha..

HajiKepalaLembu berkata...

yb mcm ni yg kita nak..aku nak yb ni

Tanpa Nama berkata...

hahaha padan muka umno..yb melayu wat dono yb cina tolong lah..pasni berahing marah tb teo pkai tudung