Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 30 Ogos 2010

SATU LAGI PROJEK TIPU MELAYU




LANCHOW NAK PATUH LAAA




IMAM BESAR: UMAT ISLAM HARUS PATUH ARAHAN SULATAN - minsider

Titah Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah yang mahu kesucian surau dan masjid dipelihara harus diambil berat kerana beliau merupakan ketua agama negeri yang diperakui, kata Imam Besar Masjid Negara Syaikh Ismail Muhammad.

Beliau berkata orang ramai harus sedar segala hal ehwal berkaitan hukum agama Islam harus mendapat perkenan daripada baginda tanpa perlu dipersoalkan oleh pihak lain.

“Kalau kita tidak patuh pada perintah Sultan, apatah lagi berkaitan hukum-hakam agama Islam, itu sudah menjadi satu kesalahan,” katanya kepada pemberita selepas Program Lawatan Mahabbah Ramadhan, Penyampaian Sumbangan Aidilfitri dan Jalur Gemilang kepada pesakit Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM) di sini hari ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit… PERGI BERCUTI KE LANCHOW LAAAA…. kah kah kah..

kah kah kah.. INI PUN ARAHAN SULATAN... kah kah kah

woit… PERGI TANYA KAVITA SINGH LAAA… kah kah kah…

kah kah kah…. KALAU NAK TAHU HAL ISLAM… MAAAF… HAL SELAM… kah kah kah..

woit..JANGAN BODOH KAN ORANG MELAYU... kah kah kah..

woit... BAGILAA ORANG MELAYU ILMU PENGETAHUAN... kah kah kah..

woit...RAMAI ORANG MELAYU BODOH... kah kah kah

23 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hoi sulatan, lu dpt wahyu td mlm ka?

masanya tuk mmusnahkn sistm ptadbiran yg tlh mkorupkan agama Islam.

agama Islam harus dpelihara drp kjelekan motif politik grombolan dan mansia yg btopengkn agama-rajagopal.

King berkata...

Antara kesucian masjid/surau dgn kesucian Islam ....mana yg sepatut nye di pelihara???

Masjid pun nabi pernah suruh sahabat bakar semasa di Madinah dulu....iaitu masjid dhirar yg di bina kerana tujuan yg bukan kerana Allah swt.

Org2 umngok ni kalau tak di tipu oleh umno depa ni akan marah.Pelik nye bangsa melayu ni..........suka kalau di tipu oleh pemimpin mereka.

Dulu2 masa skola punya ler bangga melayu ni ajar kat skola kunun nye mereka ni keturunan muntah lembu.Apa yg hebat ngt asal usul najis tu.......???

Sebab tu otak pun lebih teruk dari otak lembu.Sekarang ni keturunan sang sapurba dan demang lebar daun tu nak tunjuk bodo nye.Mmg bodo pun ....melantun lantun.

Tanpa Nama berkata...

Bro.Betul ke Tuanku yang titah atau UMNO saja yang pandai2 buat kenyataan.Dah tersepit baru teringat tuanku.

Tanpa Nama berkata...

Sultan ini siapa? Dalam Sulalatus Salatin sultan bunuh bendahara kerana hendakkan Tun Fatimah, habis jahanam negeri Melaka. Ada sultan bermukah dengan isteri orang. Sultan gila pun ada, nak siksa rakyat kerana nafsunya pada puteri gunung ledang. Sultan ini makhluk istimewa ke? Asal usul dari mana dan sejauh mana tahap pengetahuan agamanya. Sultan ni belum tentu boleh hafal semua surah pendek. kalau betul ketua agama, jadilah Imam kepada solat terawih atau solat jumaat. Itulah baru ketua agama, jangan nak harapkan orang sembah je. Ini amalan Islam mana sembah-sembah orang ni.
Melayu ni bacalah tulisan tun Sri Lanang, boleh tahu siapa sultan ni, masa Melaka jatuh sultan curi nasi rakyat dan rakyat dah kata sultan pencuri nasi, kalau tak percaya baca Sulalatus Salatin.

Tanpa Nama berkata...

Sultan ini siapa? Dalam Sulalatus Salatin sultan bunuh bendahara kerana hendakkan Tun Fatimah, habis jahanam negeri Melaka. Ada sultan bermukah dengan isteri orang. Sultan gila pun ada, nak siksa rakyat kerana nafsunya pada puteri gunung ledang. Sultan ini makhluk istimewa ke? Asal usul dari mana dan sejauh mana tahap pengetahuan agamanya. Sultan ni belum tentu boleh hafal semua surah pendek. kalau betul ketua agama, jadilah Imam kepada solat terawih atau solat jumaat. Itulah baru ketua agama, jangan nak harapkan orang sembah je. Ini amalan Islam mana sembah-sembah orang ni.
Melayu ni bacalah tulisan tun Sri Lanang, boleh tahu siapa sultan ni, masa Melaka jatuh sultan curi nasi rakyat dan rakyat dah kata sultan pencuri nasi, kalau tak percaya baca Sulalatus Salatin.

Tanpa Nama berkata...

Berapa senang Beta punya hati, Betalah yang digelarkan Setan Aminurrashid...

Tanpa Nama berkata...

SOLTAN PUN MACAM KETAM
BETULKAN DIRI SENDIRI
KETUA AGAMA
ATAU PUN
KETUA LANUN
ATAU
KETUA MELAOOONNNN

yb berkata...

Wajib lagi tinggi dari Harus. Oleh itu, nak ikut boleh, tak ikut tak boleh paksa.

yb

Luke Skywalker berkata...

Sultan zaman sekarang bodoh. Nama saja ketua agama islam tapi ada bagi khutbah? Ada buat amal? Ada beri bantuan? Harammmm..sultan zaman sekarang diberi gaji yang banyak tapi untuk beri bantuan kepada orang susah amat jauh sekali. Daulat tuanku? Pegi lanchow la daulat kamu tu.

Tanpa Nama berkata...

Umco adalah sultan sebenar.... ..sultan pun tak leh wat apa dgn umco

Tanpa Nama berkata...

syaikh ni menatang apa ha? piiiirah syaikh konon, tengok anak bini sendiri dulu sebelum peringatkan orang lain. kalau nak bodek pon patut2 dah la..... sok mampos bukan dipanggil syaikh. syaikh lanchow!!!!!

Tanpa Nama berkata...

UMNO puts words into the Sultan mouth. The Sultan should be more wise not to fall to UMNO agenda.

Tanpa Nama berkata...

ini dah tak boleh tahan ni.ini adalah imam besar paling lancau sekali dalam sejarah.ingat sultan ni nabi ke apa?

status taat pada sultan dah barai.rakyat dah tak bertuan.

Master Yoda berkata...

Sori yer...

Dear Raja-gopal,

Who are you to gain the respect from me??

Who are you to make me obey you??

Show me ur bastard f**king ass effort in helping ur people...

Just go and launching the mosque's opening ceremony, launch this and that, my old nanny also can do the same thing...

Tanpa Nama berkata...

Salam Bro..

Itu raja gopal ketua agama???
Malaikat ada sampaikan wahyu kat dia ke? Suruh duduk diam2 kasi besarkan itu bontot lar!!

Aku pelik betul si Umgok bodoh..takut betul titah raja gopal..macam lah sigopal ni bagi dia makan!!Si gopal lak macam robot!!Cakap pasal agama mcm pandai..cuba suruh baca alfatihah..gerenti terkial kebangangan!! Dah tu lak nak suruh kita doakan Raja Gopal...!!!

MahadeyBersiong berkata...

kahkahkahkah adooiiii maha lawak maha lawak..pegi check club2 sekitar kl tengok, cucu cicit segala kerabat ada, tiba2 "IMAM BESAR: UMAT ISLAM HARUS PATUH ARAHAN SULATAN" kahkahkahkahkahkahkhakah woi!! jaga keluarga kau dulu laaaaaaaa hahaha adoiii

HajiKepalaLembu berkata...

sultan ni patuh tak dgn suruhan Allah...

Tanpa Nama berkata...

pergi mampos la.. sultan k agong... lanchau la..
hidup pon pakai duit daripada rakyat.. lancau la.. keturunan haram... suruh rakyat buat itu ini, tapi lu sultan ape bikin??
inilah sebabnya kena hapuskan sultan atau golongan diraja nie.. xder faedahnya bela mayat hidup...

Tanpa Nama berkata...

imam masjid negara ni menyembah sultan rajagopal... dia bukannya sembah Allah Taala...

Tanpa Nama berkata...

Masa kecik suruh ngaji tak nak, dah besar nyusahkan orang. Nabi kita mana ada opis. Banyak benda dalam masjidlah dia buat termasuklah layan tetamu yang belum Islam. Ingat yang Tuhan tegur dia dalam surah 'Abasa kes dia tak berapa nak layan orang buta yang tanya bab agama? Tu pasal dia dok tengah layan orang2 besar kapirlah tu yang dia harap akan join Islam, pasal tu yang dia bengkek je bila si buta tu 'kacau daun'. Yang teman nak kabonya, tu dalam masjidlah tu, ke deme ingat tepi highway?

suis-media berkata...

Ini nampak sangat imam islam hadari.kalau raja gopal arahkan pada imam ini supaya serahkan isteri dia yang cun melecun untuk santapan raja gopal...dia mesti kata yes sir!!!ini yang di-katakan melayu bacul binti bongok.

Tanpa Nama berkata...

imam ni pun sama jo ngan kavita singh... kavita singh kene entot, main jubur..dia dapat duit dan harta... imam ni dapat gaji bulan jo... nak membodek pun, biorla kayo rayo dulu...

atau bodek pun kerana Allah... hahahaha

schenker78 berkata...

Kavita kaur tunggu lelaki ker atau Yang lelaki tunggu kavita ??

Semua orang tahu hal ini.

Malu sikit lah woi Si lelaki.

Kesian kavita masih dara ? walaupun dah 40 tahun lebih.