Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 20 Ogos 2010

RASAKAN LAH NIKMATNYA




TENGOK ORANG BUAT JALAN - MUNKEE PUN NAK BUAT JALAN




PENDUDUK TERDEDAH KEPADA BAHAYA - melayau

JOHOR BAHRU 19 Ogos - Kedamaian penduduk di kawasan Jalan Biru 1, Taman Pelangi di sini yang dinikmati lebih daripada 34 tahun dahulu kini seolah-olah sudah hilang.

Nasib 16 pemilik rumah di kawasan berkenaan kini menjadi seperti mimpi ngeri apabila kediaman yang dahulunya merupakan kawasan paling ideal untuk didiami kini hanya mengundang keresahan penduduk setiap hari.

Ini semua berlaku apabila penduduk di kawasan berkenaan mendakwa projek pembangunan Lebuh Raya Lingkaran Penyuraian Timur (EDL) yang mula dibangunkan di kawasan itu sejak penghujung tahun lalu mula memberi kesan kepada mereka.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
..

woit… PADAN MUKA KAMU…. kah kah kah..

kah kah kah… RASAKAN LAH NIKMATNYA KERANA MENGUNDI GEROMBOLAN… kah kah kah

kah kah kah… RASAKAN LAH NIKMAT PEMBANGUNAN…. kah kah kah

9 ulasan:

lanterajiwa berkata...

ini lah komen TT yg paling best sekali...

Tanpa Nama berkata...

Tahniah dan Syabas untuk org-2 Johor Bahru yang taat setia mengundi UMNgOk dari dulu, kini dan selamanya... ini habuan buat korang semua... kih.. kih.. kih.. cayala TT

Tanpa Nama berkata...

Orang melayu Johor
memang tak pernah sedar
Tiap kali PRU,UMNGOK
pilihan mereka,

Biar mereka rasakan azab nya.
Dah berapa banyak tanah
tergadai kepada Singapura,
Bukan baru sejak Tunku lagi,

Tapi itulah realiti melayu johor,

BANGANG DULU,KINI DAN SELAMANYA!

Tanpa Nama berkata...

padan muka orang taman pelangi.
kan dah kelam kabut.
padan muka orang felda.
kan felda dah nak melingkup.
padan muka orang port dickson.
kan lautnya dah ada buaya.
padan muka orang sarawak.
kan kmnya dah jadi bilioner.
next pru13 undi bn lagi.

- cucu jebat derhaka.

Tanpa Nama berkata...

aku setuju arang johor memang bodoh bodoh bodoh bodoh bodohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Tanpa Nama berkata...

wuish... jangan ler kutuk2 lebih2 org johor..aku pun org johor gak..tapi JAUH LEBIH bijak, sebab tu aku sepluh tahun lari dok Selangor...:)

Lang berkata...

org jb... belajar la dari org kg kerinchi... belajar lah dari org seksyen 24 shah alam, belajarlah dari orang kg sg penchala... mereka tak bersungut pon pasal kedamaian... dulu mereka undi untuk pembangunan... bila lebuh raya dibina di tempat mereka, mereka senyum walau pun pahit...

kalau nak damai... gi tinggal di banjaran titiwangsa.. tu pon jangan dekat dengan genting highland... tak damai di situ.

Tanpa Nama berkata...

ipar duai aku org johor memeng ramai yg bangang bangang bangang banganggggggggggggggggggggggggggggggggggggg

Tanpa Nama berkata...

Salam Sahur buat Muhyiddin, Ghani, Shahrir, Syed Hamid, Fuad Zarkasi, Mat Aziz dan kekunci Umngok Johor...

Nafsu anda jangan dok tipu naluri / hasrat sendiri...jangan dok soal ikhlas orang lain... jangan dok rasa anda saja yang cerdik .. jangan dok fikir orang lain tak sekolah...


rozak bagindo