Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 22 Ogos 2010

SATU LAGI CARA UNTUK TIPU MELAYU




KALAU MAK TAK IKUT CAKAP ISTERI MAK NANTI MAK KENA ROTAN





NAJIB TERUS BEKERJA KERAS PASTIKAN MALAYSIA MUNCUL NEGARA MAJU
– berita hairan

Kedatangan Ramadan bukanlah kesempatan untuk berehat buat Najib Razak, memandangkan beliau terus bekerja keras bagi memastikan Malaysia mencapai impian menjadi sebuah negara maju.

"Ramadan ini ramai yang ambil kesempatan berehat, tapi saya tidak putus-putus bekerja. Siang hari saya bekerja sepenuh masa, kemudian menerima jemputan berbuka dan menghadiri majlis-majlis di malam hari," katanya.

Najib berkata, beliau sedia mengabdikan diri kepada rakyat dan negara bagi memastikan Malaysia berjaya mencapai impian menjadi negara maju pada 10 tahun akan datang.

KAH KAH KAH..

woit… MEMANG LAAA KERJA KUAT SIANG MALAM… kah kah kah..

kah kah kah …. NAK REMBAT KHAZANAH NEGARA… kah kah kah…

woit… NAK MENGABADIKAN DIRI KEPADA RAKYAT…. PUNDEK LAAA…. kah kah kah

kah kah kah… CAKAPLAH ....NAK MEMBAHAM HARTA RAKYAT … BARU BETUL… kah kah kah…

woit... ATAU CAKAP... NOT MI BUT MAI HUSBAN.... kah kah kah


19 ulasan:

Farihah Ahmad berkata...

hohhh. mcm2 =,="

Jeffry berkata...

hehe..who am i?i'm big mama.haha..

Tanpa Nama berkata...

duit depan mata beb... kucing mana tak terlior tengok ikan mentah depan mata...

duit bank negara, semua dia tau ada berapa.. duit khazanah, semua dia tau... duit cimb, duit kwsp, duit felda, duit maybank dan duit mana2 bank, semua dia tau dah...

kini hanya masa mencipta projek saja untuk merembat duit2 tadi. buka2 50-60 kompeni kat ROC atas nama adik beradik... atau amik taik terjulur2 pun ok... cukong pun ada siap sedia membantu jadi kroni segera secara rundingan terus... hah.. tunggu bapak lagi? MEREMBAT...MEREMBAT...DAN MEREMBAT LA...

teknik ni sudah lama orang praktis beb... SPRM buat bodoh jer, tutup sebelah mata... apa mau tunggu orang buat aduan baru nak bertindak? jangan menipu la... kemudian kes takder? teknik2 membodohkan orang ini adalah teknik kuno yang paling berkesan untuk terus digunakan sebab ianya begitu efektif. walaupun orang sudah tahu ini teknik kuno, tapi sudah checkmate, takleh buat apa2 dah... sama dengan bodoh itu bukan satu jenayah, membodohkan orang juga bukan satu jenayah... hakim takleh buat apa2 kalau si tertuduh itu bodoh. kes tak lekat meh...

jalan terakhir, guna agama pulak untuk membodohkan orang... isu perkauman juga satu industri membodohkan orang... dasar inggeris ini memang cantik didesign sebegitu untuk terus menerus membiarkan rakyat terus bodoh, bodoh dan bodoh...

Harris berkata...

'NAK MENGABDIKAN DIRI PADA RAKYAT'..Uwekkk!Nak temuntah aku dengor.Fakingggggg!!

algojo berkata...

wah..kalau mentekedarah mangkuk ni kira keje..abislah lagi duit rakyat nak byr OT dia..

algojo berkata...

lancau punya najib..keje kepala hotak dia..dtg mengketedarah pun kira keje ke?kn byr OT la kalau mcm tu..abis lagi la wit rakyat

Tanpa Nama berkata...

Celaka siapa lu punya rakyat...ingat kami ni sokong lu ka...pergi mampuss la sama lu..lu bukan kerja...lu merompak...

Tanpa Nama berkata...

woit!!! kalo nak jadi hamba abdi rakyat, meh isap kote aku sekarang... jangan naik mesedis kehulu kehilir mengabihkan boreh... jangan claim apa2 elaun... amik gaji pm jer sudah la... ini elaun bulanan sudah tutuh berapa ratus ribu siot.. itu blom lagi elaun chairman mana2 syarikat.. duit kiri kanan depan belakang atas bawah...

itu rezki? rezki kepala hotak kau?

blom lagi duit markup harga2 projek... najib bukan makan komisen lagi... harga asal 1 juta, markup jadi 100 juta. 99 juta tu komisen kejadah mender?

tengok projek jambantan... kalo setakat nak beli besi, simen dan upah pekerja secara kapitalis, berapa sen sangat?

ini sebab, rakyat malaysia memang bodoh dan sudah kena checkmate, tak boleh buat apa2 doh...

lihat kontrektor2 yang pemalas belajar kat sekolah dulu... semuanya akal pendek2 belaker... tapi menjadi kaya-raya kerana projek2 umno... yang belajar cemerlang2 spm, kemudian amik degree, akan jadi kuli hamba kepada kontrektor yang tak berapa cerdik membaca pun...

cuba listkan orang2 kaya yang cerdik spm-nya...start dari robert kwok, sampai ke mukhris mahadir... degree boleh beli meh... spm takleh beli keputusannya.. takkan spm jer nak tentukan intellectuality orang malaysia?

HajiKepalaLembu berkata...

hehehehe

The Clown berkata...

Samada Najib atau Anwar, sama sahaja. Siapa yang duduk situ akan buat kerja macam tu juga.

Siapa yang kerja untuk rakyat? Najib? Anwar, Nik Aziz? Mana ada. Semua kerja untuk duit.

Tanpa Nama berkata...

the clown'
Adakah sama orang yang beriman dengan yang tidak? Nampak gayanya kamu telah banyak termakan fitnah BN/UMNO celaka! Memang mudah untuk menilai pemimpin, tengok keadaan rumah mereka, tengok pakaian anak bini mereka. Cuba bandingkan rumah Nik aziz dengan rumah najib, rumah Tn guru haji Abdul hadi dengan muhyiddin yassin. Sapa yang nampak merembat duit rakyat?!

Tanpa Nama berkata...

'The Clown', kalu Nik Aziz nak merembat duit rakyat, dah lame dia hidup mewah, pakai kereta besar, rumah macam istana. Dah brapa taun dia jadi MB Kelantan, lebih lame drpd Khir Toyo maa.. klau ikut skala pemerintahan BN, Nik Aziz patut dah ada rumah yang lebih besar dan mewah drpd istana Khir Toyo. Tapi rumah dia aku tengok macam tu juga la sejak dia MB Kelantan, skang macam mana kau nak jawab ni 'The Clown'? Setiap org berbeza, bukan semua menilai hidup ini berpaksikan wang ringgit..

Lang berkata...

kerja untuk rakyat yek.... memang rakyat yg bayor gaji tp bukan rakyat yg tentukan gaji... disuruhnya ksn tulih... gaji piem brapa... ksn tulih la.... mau ka kalu gaji piem cmpur semua elaun menjadi total 10k saja... duit dapor keluar sendiri.. duit petrol buat jalan2 kuar duit sendiri..

mau ke guna kete yg koman2... mahu ke kuar sana sini tanpa outrider mcm mb dan km kerajaan tempatan...

alah kalau sekadar bercakap kononnya nak jadi hamba rakyat... simpan je air liur tu... takde gaya nak jadi hamba pon.. nak jadi tuan kepada hamba memang jelas...

pastu bukannye dipedulikan pon kita nih...

Tanpa Nama berkata...

the clown, kalo lu sudah bodoh, duduk diam2, pangkah bn saja PRU nanti..

ini sudah la bodoh, dicanang2 pulak kat orang yang dia tu boloh...apa punya bolo punya worang...

agama ada, tapi letak kat bawah tapak kaki saja

Tanpa Nama berkata...

aku bekerja keras untuk anak bini aku xkecoh pon..
hahahaa

rattlehead berkata...

kepala hangguk hang mat monggol nak mengabdikan diri kpd rakyat!!!ayat paling bangsat pernah aku dengar...

rattlehead berkata...

kepala hangguk hang mat monggol nak mengabdikan diri kpd rakyat!!!ayat paling bangsat pernah aku dengar...

mosabit berkata...

dah nama pun the clown...dah tentu lah dia ni badut ...dah badut bodoh la pulak....dah bodo bangnag la pulak..dah bangnag bahalol la pulak....

apa kata ko berenti jadi manusia....../

kah kah kah kah kah kah ...

Tanpa Nama berkata...

Alif + Mim + Nun tendang Wau = Sarkis

The Clown, si Badut. Punya otak lembik...hang ingat smua orang bagai acuan baulu raya ker....betul juga gitu kan...OTAK ORG2 UMNGOK ler tu...


rozak bagindo