Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 6 September 2010

KALAU MAHAFIRAUN MASIH HIDUP




DULU CINTA - SEKARNG BENCI
DULU JELITA - SEKARANG BANCI





MAKMAL PEMUDA BN: KJ SEDIH JIKA HASIL TAK DIPAKAI
– mkini

Setelah bertungkus-lumus lebih enam bulan mengumpulkan pandangan dan menyediakan laporan, Ketua Pemuda BN Khairy Jamaluddin mengakui sudah tentu beliau akan sedih sekiranya laporan Makmal Pemuda BN tidak digunapakai oleh kerajaan.

Sudah tentu saya kecewa kalau ia (laporan kami) hanya dikais ke tepi, atau tidak dapat pertimbangan sewajarnya daripada pihak kementerian dan agensi berkenaan.

"Ini kerana dalam kerajaan ada ketidaksejajaran antara apa yang pucuk pimpinan mahu dan apa yang akhirnya dilaksanakan di peringkat bawah.

"Saya tidak mahu PM berkata 'ini idea bagus' tetapi menterinya pula berkara 'ini hanya idea budak-budak'," katanya ketika ditanya perasaannya sekiranya cadangan dalam makmal tersebut tidak dipakai oleh Datuk Seri Najib Razak.


KAH KAH KAH..

woit…. KESIAN… KESIAN…. APA DAH JADI DENGAN MENANTU AYAH… kah kah kah..

kah kahkah... AYAH KENA TENDANG... MENANTU KENA TERAJANG... kah kah kah..

kah kah kah… BUAT KAJIAN ORANG TAK AMBIL POT…. kah kah kah..

kah kah kah…INI BUKAN CALANG CALANG … KAJIAN DARI OXFORD STREET… kah kah kah..

kah kah kah… TAPI BERAHENG KATA MENANTU AYAH INI BODOH… kah kah kah..

kah kah kah….BERAHENG KATA MALAON INI MASUK POLITIK DENGAN SURAT NIKAH… kah kah kah..

kah kah kah... BERAHENG KATA MALAON INI MERENG... kah kah kah..

kah kah kah…. NAMPAKNYA MENANTU AYAH NI STADARD HANYA STANDARD IBRAHIM ALI… kah kah kah..

nota:
doa doa kanlaa agar mahafiraun tamat dulu
surat nikah menantu ayah ni tak laku kah kah kah


nota:
selagi firaun hidup
menantu ayah ini tak ada harapan

kalau malaon ni buat kajian dan berkata
gula itu manis dan garam itu masin
tak ada orang yang akan setuju kah kah kah


4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

inilah adat sistem di malaysia... ada senioritinya.. tak kira mana2 parti... ada si kitolnya.. ada hang nadimnya... hang tuah.. hang jebat ada belaka.. tak semestinya cerdik saja masuk PAS.. cerdik saja masuk UMNO... tak semestinya bodoh, tak leh join PAS, tak leh join PKR...

ini kes hang nadim... jangan cuba2 berlagak cerdik! jika cerdik, mesti dibunuh.. ini negara malaysia hanya untuk orang yang tidak ada otak.. lu ada otak, kalu rasa pandai sangat, pergi memerintah amerika..

sini sumer, rakyat bodoh2, sama jugak dengan pegawai2 pemimpin pun sama saja tak dak akal budi..... hanya orang2 yang bodoh saja boleh memerintah di sini.. ada paham????

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah
siapa kata tiada otak, lembu ada otak, kerbau ada otak, beruk ada otak,
Otak ada tapi tak diguna otak, lebih teruk daripada lembu, kerbau dan beruk. binatang ini ada otak dan nak guna otak, tapi otak binatang tak boleh diguna.
Yang lebih teruk daripada binatang ini adalah manusia, otak boleh digunakan, tapi tak mahu guna otak, duduk guna perut untuk berfikir.

golok perak berkata...

memang KERAjaan tak berapa suka nak pakai idea yang dimajukan oleh rakyat tak kiralah yang datang dari penyokong apatah lagi pembangkang ... tu pasal negara kita makin terkebelakang dari negara-negara yang berjiran ngan kita... dan kerana itu 'EPIK' Hang Nadim cuma berlaku di negeri bangsa MELAYU ... tak kira samada melalui peranan yang dimainkan oleh Raja Mendeliar, Pateh Kerma Wijaya mahupun Tun Ali ... dan selagi ada spesis-spesis yang seperti ini jangan terkejut suatu masa nanti negara Bangladesh akan menjadi lebih maju dari negara kita

Tanpa Nama berkata...

apa nask heran.. singapore tanah gersang pun boleh maju di bawah leekwanyew yang kapir harbi tu...

islam apakah kita ini? agama bagus, tapi perangai macam pukimak jer...