Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 20 September 2010

TIKUS MENIKUS




KAMALNATHAN YB HULU SELANGOR
MEMBERI CERAMAH DI SURAU






ISU MASJID: MAIS DIDAKWA AMAL DOUBLE STANDARD
– minsider

Pemimpin Pakatan Rakyat (PR) membidas Majlis Agama Islam Selangor (Mais) kerana mengamalkan sikap “double standard” berhubung isu tidak membenarkan orang bukan Islam daripada memasuki ruang solat masjid dan mendakwa institusi agama tersebut telah melanggar etika dan arahan yang dikeluarkan sebelum ini.

“Ini jelas menunjukkan sikap double standard oleh Mais kerana sebelum ini mereka kata orang bukan Islam tidak dibenarkan memasuki ruang solat dan ia meliputi semua termasuk wakil rakyat serta ahli politik.

“Tapi bila membabitkan wakil rakyat dari Barisan Nasional (BN), Mais seolah-olah tutup sebelah mata dan membenarkan wakil rakyat itu memasuki ruang solat untuk memberikan sumbangan,” kata Naib Presiden PAS Mahfuz Omar kepada The Malaysian Insider.

Beliau menyifatkan Mais sebagai “alat politik” Umno-BN kerana tidak mempunyai pendirian dalam isu tersebut.

“Ini adalah politik yang diamalkan Umno-BN, nampaknya Mais seperti lembu yang dicucuk hidung sehingga sanggup mendengar apa sahaja arahan yang dikeluarkan.

“Malah apa yang saya terkejut Mais juga telah melanggar etika dan arahan yang dikeluarkan sebelum ini,” katanya lagi.


KAH KAH KAH…

woit… MAIS NI APA?.... kah kah kah..

kah kah kah… MAIS INI TIKUS KAN.... kah kah kah..

woit… KENAPA TIKUS NI TAK LAPOR TENTANG UZTAZ KAMAL PADA RAJA GOPAL…. kah kah kah..

kah kah kah… RAJA GOPAL TAK MURKA…kah kah kah..

kah kah kah… KAVITA SINGH APA CERITA …….. kah kah kah…

15 ulasan:

al-mankaraqi berkata...

layan lagu raya sepesel dulu bro sham......

http://www.youtube.com/watch?v=UICWXBSAWvo


http://almankaraqi.blogspot.com/2010/09/bersyukur-di-hari-raya-4.html

Tanpa Nama berkata...

kavita singh lagi!! wakakakak!!

apa la bro sham nih!!

murka pulak rajagopal karang!!!

cicit ngah layor berkata...

YB songkok kopiah tolong ulas dgn panjang lebar tentang badan yg berkaitan agama ni.Anda telah menamakan diri anda tahu itu,tahu ini.Kami pulak tak tau itu, tak tau ini.

Tanpa Nama berkata...

Bukan Mais saja tetapi Rajagopal pun telah dicucuk hidung supaya tunduk dan ikut arahan UMNO.
Ustas Kamal masuk masjid atau surau ke Rajagopal tak berani murka.
Semuanya Fulus,fulus......

Tanpa Nama berkata...

ni berita FITNAH ni..YB Hulu Selangor tu Iselammmm tu...tengok nama tu KAMAL kan...Iselammm lah tu.. sama dengan nama KAMAL HASSAN.. ni KAMAL nathan...Ingat MAIS bodoh tak ada baca ka...ikut Rajagopal plak semua boleh jadi Iselammm, kabita ka, mem mat salleh ka, berdamping dengan Rajagopal semua Iselamm dan boleh masuukkk...Ketua Agama...Ketua tak sokong...tak boleh naik jadi Islam..dok gitu MAIS?????

Bukan Melayu Bodoh berkata...

Sultan ini apa fungsi dia? Bagilah hukuman kepada orang India ni yang masuk Surau. Macam mana rakyat nak hormat Sultan. Sultan ni sedar sikit keturunan anda dari mana, dan orang Melayu ni berhentilah sembah-sembah sultan ni, buka otak sikit, jangan jadi bodoh.

golok-jangok berkata...

hisamudeng,

ambo nok tanyo demo, mugo ambo ni oghey dok sekoloh tinggi;-
MAIS tu menatey ggapo?
Raja Gopal tu menatey ggapo?
Kavita Kaur tu menatey ggapo?

hok ambo tahunyo umnu-barisey tu nnatey gilo.

Tanpa Nama berkata...

da bugis tu bugis jugak. pendatang dari indon.

Tanpa Nama berkata...

Kalau dah macam tu, apa kata mulai sekarang kita panggil saja Mais tu MAIS LEMBU.
Kah kah kah.

Tanpa Nama berkata...

letih la ngan gerombolan nih..bila la melayu elayu totok ni nak sedar...

Tanpa Nama berkata...

Nasib baik negeri aku, Pulau Pinang, takdak Sultan atau Raja. Tapi, kalau Restoran Sultan, Syed Sultan, dan Rajamanikam, Rajagopall, memang ramai ada di Penang. Tak percaya, pi Masjid Kapitan Keling dan kawasan sekitar dengannya.

sri hartamas

Tanpa Nama berkata...

rajagopal apa cerita??
senyap saja...
takkan tak murkha
atau sedang dengan kavita penyedap rasa....

Tanpa Nama berkata...

Kamal
Alan
Nathan
Ada beri tazkirah ker kepada puak2 gerombolan. Puak2 ni solat hajat nak Ustaik Kamal menang Ulu Selangor.
Matsembab beri nama sesuai dgn 1Malaysia.

-vikmoro kombet-

Tanpa Nama berkata...

sultan ni pn pendatang haram gak...tu sbab bodoh x sudah2..yg si keling perasan melayu dr penang tu pn senyap je..punai dh ade lam mulut la tu smpi x ley bukak mulut...

mosabit berkata...

mais ni sebijik macam menais laa....

menais tu apa?..

menais tu kudis bernanah tak kering kering....

kalau kencing..kencing tak tus tus...

sebab tu mais ni suka kencingkan pr..

dah lah kencing...tak cebok pulak...bila tak cebok takleh masuk masjid atau surau...

jadi sapa suka kencingkan orang takleh masuk masjid....

kah kah kah kah kah kah kah...