Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 28 September 2010

SAAT TERAKHIR




LU TOLONG GUA - GUA TOLONG SAMA LU






YOUTUBE : UMNO BN ALAMI FOBIA DI PENGHUJUNG HAYAT
– harakah daily
Kerajaan Umno BN sekarang mengalami serangan penyakit kartun fobia, ceramah fobia, kuliah fobia, Youtube fobia, risalah fobia dan seumpamanya.

Justeru, Ketua Penerangan PAS Pusat, Ustaz Idris Ahmad menganggap kenyataan Tengku Adnan Tengku Mansor supaya rakyat jangan terpengaruh dengan dakyah terbaru pembangkang yang memburuk-burukkan kerajaan melalui pengedaran cakera padat (CD) termasuk memuat naik bahan itu ke dalam laman web Youtube sebagai satu kenyataan orang yang takut menerima kenyataan kerana berada di penghujung hayat pemerintahan.

Menurutnya, menjadi lumrah mana-mana pemerintah yang banyak mengkhianati amanah rakyat cukup bimbang dengan maklumat yang benar sampai kepada rakyat yang mereka perintah.

Katanya, kerajaan Umno BN tahu mereka akan terus berkuasa selagi rakyat boleh ditipu melalui saluran berita berat sebelah.

KAH KAH KAH…

woit…APA SUDAH JADI…. kah kah kah…

kah kah kah…. MB PERAK NIZAR KATA GEROMBOLAN SEDANG BUANG TABIAT…. kah kah kah

kah kah kah…PERANGAI BUANG TABIAT INI ADALAH TANDA….kah kah kah..

kah kah kah…TANDA BILA WAKTU NAK MATI SAMPAI..kah kah kah..

kah kah kah… SEKARANG SEMUA DILIHAT SEBAGAI MUSUH… kah kah kah..

kah kah kah… INTERNET INI MUSUH… kah kah kah..

kah kah kah … YOUTUBE …DIJADI MUSUH… kah kah kah

kah kah kah… KARTON PUN SUDAH GELABAH… kah kah kah..

12 ulasan:

matstimketum berkata...

teman rase internet akan diharamkan dimesia ni! boleh ke gitu? kerajaan umno-bn-apco dah fobia pada pr tahap gaban!

Tanpa Nama berkata...

Bila semua media mereka kawal/sekat ,mereka saja yang bolih orang lain tak bolih.inilah akibatnya.sekarang terimalah wahai U*** nak sebut pun rasa jijik..eeeeikkkktuih.

mosabit berkata...

aku ada singkatan istilah untuk gerombolan yg menuju kenazakan ni...

iaitu TEBINAMAM....bermaksud ..
Tebiat Nak Mampos.....

kah kah kah kah kah kah ......

Tanpa Nama berkata...

aku kekadang pikir jgak...psl kartun pun kjaan nak tindakan, benda kecik...

Ye la..nak salah pakatan ni takleh jg...itu je yg diorg pandai nak buat camne..nk buat filem ke drama ke tak pandai...ataupun tak org taknak tengok..ye tak ye standard kartun je la...tu pun ntah brp puntung je yg tengok..hehe

aziz jembal

golok-jangok berkata...

demo tulong kawe, kawe tulong demo.

hingat-hingat adek kakok DUN Galas,.. puok2 samseng kapung dusung nok mari doh weh. Puok2 ni ake bowok pitih berguni2, projek & puok2 ni ake tabor janji nok cat langit, nok kkering air laut.
tunggu weh adek kakok, kito ppakat tengok bewok masuk kapung pakai juboh, gi mesjid balai-sah, gi nnoreh.

Galas jadi anok angkat 1 Malaysia.
Galas ake dapat unibersiti
Galas ake dapat pusat IT
Galas ake dapat LRT
Galas ake jadi serupo cyberjaya
Galas ake gelewak denge puok2 nnatey bewok hok berahi pelawok

Galas ake jadi kubor umnu-barise sonal.

Ambo rindu sangat nok tengok muko Tok Pa & Tok Awey Adek...

abangms berkata...

saudara TT, TUN DR M kata melayu akan hilang kuasa jika pembangkang memerintah..jadi kenalah pangkah BN...takut hilang kuasa beb...

opisboi berkata...

keleng melayu dah mula gelabah sebab ketuanKELENGan dah nak sampai penghujung. di harap pengaruh raja mendeliar & sikitol terkubur di PRU13.jumpa ulaq katok reezal.

buloh berkata...

kelah demo galok jangok,

semo hok kawe nok royak demo wak tubik doh....

dun galas akan menjadi anak angkat 1 malaysia.. najis and the gang akan datang melawat warga tua, pelajar akan dapat bantuan beg skolah... doktor apco akan dibawa masuk untuk merawat orang sakit...

aziz jembal, terimalah hakikat parti mung tu dah nazak nak mampos sangat ...memang la buat kampung tak untung billion2 supo projek pkfz pok2 mung, mesej tu yang org nak tau...

apapun takziah buat warga galas kerana kehilangan seorang pemimpin berjiwa rakyat (ayat fabret umnongok)... dan selamat berpesta..

kube lembe berkata...

Ambo paling suko skali bila ada kematian di ADUN.

Otomatik pembangunan datang mencurah-curah dan dengan duit skali.

Bokali, itulah yang sebenarnya pembangunan dari mata UuuumNoooo ni dih.

Sivakumar berkata...

Kah kah kah!

Bik Mama ada kumpulan Facebooknya yg tersendiri... kelakar punya barang... please join it!!!

http://www.facebook.com/pages/Bik-Mama/209501413126?ref=mf

cicit ngah layor berkata...

GolokJangok.. Miker seghonok ler dapat nengok kemeriahan yang akan ader di Galas tak lamer lagi.Teman yg jaub ni dapat ceriter dr tukor tiub ajer ler. Sejauh2 duduk tinggainyer teman ni pun,teman terkenangkan ahli parlimen yg dun galas dibawahnyer.Teman dengor nik ajis mintak dier jadi kepaler kumpulan mintak royaliti minyak.Dengornyer dier setuju jadi kepaler.Macam maner dier nak kempen nanti,sebelah badan senget ke kerajaan kelantan,sebelah lagi bawah payong barisan.Bulih ker dier buat kerojer duer dalam satu.Penin pulak dier ni nanti,macam penin teman...

cicit ngah layor berkata...

GolokJangok.. Miker seghonok ler dapat nengok kemeriahan yang akan ader di Galas tak lamer lagi.Teman yg jaub ni dapat ceriter dr tukor tiub ajer ler. Sejauh2 duduk tinggainyer teman ni pun,teman terkenangkan ahli parlimen yg dun galas dibawahnyer.Teman dengor nik ajis mintak dier jadi kepaler kumpulan mintak royaliti minyak.Dengornyer dier setuju jadi kepaler.Macam maner dier nak kempen nanti,sebelah badan senget ke kerajaan kelantan,sebelah lagi bawah payong barisan.Bulih ker dier buat kerojer duer dalam satu.Penin pulak dier ni nanti,macam penin teman...