Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 7 Oktober 2010

HARI SABTU INI BERSAMA ZUNAR




JANGAN LALAI SABTU INI





nota:
sila hebohkan
sila kembangkan
tapi jangan bagi tahu bik mama
kalau dia datang bergegar kl sentral kah kah kah


BERKARTOON BERSAMA KARTOON

Sesi Zunar bertemu peminat Hari Sabtu ini
Jam 10 pagi hingga 12 tengahhari

Di pejabat Gedung Kartun
no 153 Jalan Sultan Abdul Samad Brickfields
(atas Restoran Moghul mahal --dekat2 dengan Retoran Mongolia)

Datanglah beramai2.
Makanan tidak disediakan.
Kontrak kelas F dan AP tidak disediakan
Bas juga tidak disediakan.
Harap maklum kah kah kah

nota:
kalau sesat
sila pukul talipon rumah pasong brickfield
dan tanya di mana opis zunar kah kah kah



PANTUN TERBAIK DARI PEMBACA - SENYUM LAA !

Dari Thiruvananthapuram pergi ke Bhopal
Singgah makan sireh dan berak-berak di Tamil Nadu
Dey ape nak heran lu ape ade hal
Tambi asal Kerala pun buleh jadi Malayu



8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tt dah lama tak tengok perkataan SELARAS

Tanpa Nama berkata...

org kata cakap tu doa. sejak dua menjak ni, ramai plak menteri yg kata takde kuasa. macam doa mintak cepat hilang kuasa je. harap2 makbul le doa tu.

Tanpa Nama berkata...

mulai hri ni, dgn resminya Ktua pnrangan UMNO M'sia tlah ditukar nama kpd 'Mat Jen Pe Cal'.Bila Mat jen ni nask gi 'nnoreh di Galas? Bila nak tidor rumoh pneroka?

Tanpa Nama berkata...

Bro.FRU dan water cannon ada jemput tak?
Kalau mereka datang tak payah mandi kat rumah.

Tanpa Nama berkata...

mari pegi mari pegi
ketawa ramai2
sebelum ketawa diharamkan
sebelum ketawa kena masuk isa

opisboi berkata...

tambi pandai klentong MELAYAU, kerna MElayau lebih bodoh daripada lumbu..den kosian nengok makcik kek P.P udah mesken banggang lebih dari lombu asik kono tipu dongan melayuKOLING jo...malayu..malayu baik ekau jadi lombu laie baik, bodoh lombu sekilo 24.00.ekau limo sen tak ado hargo?

Khun Pana aka johanssm berkata...

Lah, sporting la sikit..
Tak sporting kalau tak jemput
The 1st.Bik Mama of malaysia..hahaha

cicit ngah layor berkata...

Kelokap pulak ker siZunar ni.Samer2 kiter semarakkan semangat juang,takkira tuer muder,ayuh.Bior badan dalam lokap asaikan hati kiter bebas dlm malausia yg tak bebas ni.