Khamis, 7 Oktober 2010

SATU MACAM PUNYA PERLI




SIAPA EMPUNYA HIDUNG ?




nota:
hidung besar kerana
oxygen dan kentut
boleh didapati secara percuma kah kah kah


KENG YAIK TUA , NASIHAT TAK BOLEH PAKAI LAGI – GERAKAN WP – melayau

Parti Gerakan Wilayah Persekutuan menganggap apa jua dakwaan bekas presiden, Tun Dr. Lim Keng Yaik terhadap kepimpinan penggantinya, Koh Tsu Koon sebagai tidak wajar dan tidak mengikut perkembangan semasa.

Bendaharinya, Alan Chan Fui Gan hari ini berkata, kemungkinan Keng Yaik semakin berusia dan nasihatnya “tidak boleh diguna pakai lagi”.

"Saya rasa Tun Lim sudah tua, mungkin cara beliau tak boleh diguna pakai lagi,” katanya pada satu sidang akhbar yang turut dihadiri anggota anggota Jawatankuasa Perhubungan Negeri Gerakan Wilayah Persekutuan di sini hari ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH…



woit… INI MACAM PERLI SAJE BUNYINYA…. kah kah kah..

kah kah kah... DAH TUA... NYANYOK KE?... kah kah kah

kah kah kah… INI MACAM NAK BAGI TAHU PADA ORANG MELAYU… kah kah kah..

kah kah kah… INI MACAM DI TUJUKAN KHUSUS PADA IBRAHIM ALI…. kah kah kah…

kah kah kah….ORANG MELAYU ADA KE TUN YANG DAH TUA DAN NYANYOK.. kah kah kah

4 ulasan:

mosabit berkata...

bro....

mana ada ORANG MELAYU YANG berTUN DAH TUA DAN NYANYOK....?

orang melayu yg ada TUNdun tua mungkinlah....
samapi tua masih ada TUNdun yg terus mengikuri....

sapa nak tau apakah itu tundun..sila tanya rahim tambikecik.....

kah kah kah kah kah kah ...

Tanpa Nama berkata...

TT..
kh.....kah............kahhhhhhh
dalam umno tak payah tunggu tua..
muda2 dah NYANUK..

1Crony berkata...

Kek Kekayaan yang daulunya besar kini dah kecil, macam mana tak bertelingkah? Dahulu boleh pegang sebuah negeri kaya, tapi sekarang hanya senator aje, orang yang dulu sokong pun sekarang dah bawa rebah. Tapi politik kaum Cina memang ada kelas. Kalau kalah mereka akan terima kekalahan. Tapi kalau Melayu, dah kalah menungging pun masih nak pegang jawatan, apalagi jawatan tu boleh membuatkan seseorang menjadi 'jutawan segara'. Satu lagi, orang Melayu ni cepat termakan budi dan terlalu memuji tanpa usul periksa. Contoh berjasanya Tun Mahathir. Apa yang Tun buat selama 22 tahun? Sebahagian besar dasarnya hanya mengkaya dan menguntungkan kroninya (yang Melayu dan EEEE) dan menjadikan jutawan kaum Cina. Buat projek kereta Proton pun, jual mahal-mahal kepada rakyat (harga tak masuk akal). Sebaliknya, Tun dan keluarga serta kroninyalah sepatutnya berterima kasih kepada rakyat yang memberi peluang selama 22 tahun, untuk mereka mengaut saham dan kekayaan negara ke dalam kantung famili dan kroni tanpa disedari (terutama oleh saluran 1 dan 2). Siasatlah harta mereka di luar negara! Pakistan, Afghanistan, Kurdistan, Go Head Go Stan, Tanjung Rambutan dan Setan...(macam filem 3 Abdul). Nak kepastian dan maklumat lanjut tanya Bro TT.

Tanpa Nama berkata...

idung madey cibai la ni,gedabak cm ketapi kerala..kah kah kah