Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 7 Oktober 2010

TUKAR TIUB PEMECAH BERITA




ESE PUN MELAYO JO





PEMECAH BERITA DUNIA ! WORLD BREAKING NEWS !



allaah mak dah lupa berita ini.

kalau macam tu nak tanya
pak zaid buku - den pun melayu itu -
ada versi bahaasa jambi tak ?

kah kah kah


KAH KAH KAH

Zaid Ibrahim akan tarik diri
kalau Nurul Izzah bertanding
sebagai Timbalan Presiden PK
R.


KAH KAH KAH



nota:
saheh zaid ibrahim ini orang melayu
tak caya sila tunggu kah kah kah


BERITA NYA!

Zaid Ibrahim akan menarik diri
jika Nurul Izzah bertanding sebagai
Timbalan Presiden PKR.

Bagaimana kalau Khalid Ibrahim
masuk bertanding ?


KAH KAH KAH



18 ulasan:

cicit ngah layor berkata...

Teman bukan EEEEEEEEE,tapi nampak mcm EEEEEEEE.Aper ler nasib taman ni,tp tetap bersyukur dapat jadi org..walau pun Melayu 100%.Selamat berangkat pulang wahai MELAYU - Dah sehat?????

idzaney berkata...

pecahkan lagi berita TT !!!!

Tanpa Nama berkata...

eh....zaid ibrahim dengan khalid ibrahim tu bukan adik-beradik ke dengan anwar ibrahim, nurul izzah anwar tu bukan anak saudara zaid dengan khalid ke? yang paling utama sekali ayah anwar, zaid, khalid tu IBRAHIM ali ke...adik-beradik dengan Azmin ali, ni semua dalam PKR ke??? ni Parti Rakyat ke Parti KeRabat??? kah..kah..kah.. jgn marahhh, sekali-sekala sindir2 PKR asyik sindir gerombolan je takut PKR rasa 'sempurna'..kah..kah

Tanpa Nama berkata...

Baru korang tau penipu besar ni.

Dulu-dulu masa baru join PKR, kemudian dilantik penyelaras Pakatan kononnya tak ada angan2 nak rebut jawatan parti. Oklah, saya percaya.

Beberapa bulan lepas, Zaid konon kata kalau Khalid Ibrahim tanding Timbalan, dia akan tarik diri. Ok, percaya lagi.

Alih-alih sekarang timbul nama Nurul Izzah pulak. tak pernah2 pulak dengar Nurul Izzah nak bertanding timbalan.

Ni semua alasan Zaid je. Nak bertanding bertanding je lah. Tak ada sapa halang.

Penipu besar Zaid nih. Orang macam ni ke nak diharapkan memimpin negara?? Pii rah.

Kamben berkata...

kah kah kah.. sapa2 yang tak berapa nak melayu jangan baca ini buku..wargkkakkaka

Bigfish berkata...

Nampak macam ada tawar-menawar je. Semakin menarik bila aku lihat zaid ibrahim nak team ngan nurul izzah. elok la tu.

mosabit berkata...

kasi pecah...
biar bedohgai...

nasib baik gua jadi manusia..

cuba teka..gua ni melayu ker?..

kalau melayu gua takkan mengembang lah jawabnya.....

tapi kalau mengembang jadi bik mama la pulak..bukan jadi melayu..

kah kah kah kah kah kah ....

Tanpa Nama berkata...

Tahun Depan Lebih Ganas

Hari ini Rahimi Osman mengaku dia diliwat. Sekali lagi isu liwat dimainkan. Rahimi Osman bekas pembantu Anwar.

Rahimi Osman memang tidak pernah dipercayai dari dahulu lagi. Masakan orang kuat Anwar Ibrahim Club pernah menyerang dia di dalam blognya sendiri.

Kenapa Rahimi Osman tampil untuk tuduhan liwat kali ke-3. Ini kerana tuduhan Saiful terhadap Anwar tidak cukup kuat. Rakyat tidak percaya walaupun ada segelintirnya percaya. Maka Rahimi tampil sekali untuk menyedapkan cerita lagi.

Percayalah Anwar harus masuk penjara. Melalui cara ini, maka Pakatan Rakyat akan musnah. Jangan siapa nafikan. Tahun depan akan wujud lagi pertuduhan tak masuk akal terhadap pimpinan Pakatan Rakyat.

Tahun depan merupakan sweeping pemimpin Pakatan Rakyat. Semua ini kerana mahu menjamin kemenangan Barisan Nasional. Tahun depan jugalah Najib akan bertindak lebih kejam dan ganas.

Buat rakyat Malaysia, bersiap - sedia dengan tindakan ganas Najib. Siap sedia dengan berita - berita penahanan dan pertuduhan yang tak masuk akal terhadap pemimpin Pakatan Rakyat. Orang - orang penting dalam Pakatan akan dihumbankan dalam penjara. Tujuannya agar Pakatan Rakyat lemah dan musnah.

Buat rakyat Malaysia, apa tindakan kita untuk menghadapi cabaran ini? Bak kata Hishamuddin Rais "Kalau pilihanraya ini dapat menumbangkan BN, sudah lama pilihanraya akan diharamkan!"

http://dragsuperstar.blogspot.com/2010/10/tahun-depan-lebih-ganas.html

Tanpa Nama berkata...

Zaid dah mula pandai main catur
Sapa yang ajar nih??

Mat bontot bisul ajar kot??

ayah EE berkata...

Dah namanya pertandingan maka berlawanlah secara bijaksana.Inilah masa kebijaksanaan menjadi ukuran..para penyokong sebagai hakim akan membuat keputusan...tanpa sebarang arahan mana-mana individu juga tanpa nostalgia yang melampau.. politik main lodeh2 tida tempat walaupun ianya teruja untuk di dengar.

Tanpa Nama berkata...

kahkahkah

gua igt zaid ni ok,last2 melayu jugak rupenyer
kahkahkah
poyo la lu

Tanpa Nama berkata...

Jangan!
Takut lak rakyat yang ganas.
Kalau dah melampau mana leh tahan.
Mengganaslah.

Tanpa Nama berkata...

dari pucuk turun ke ranting,
dari ranting turun ke dahan,
dari dahan turun ke batang;
kalau nak 'bertanding' lawanlah sesiapa yg masuk bertanding,
takkan world cup brazil ikut suka makbapak dia pilih siapa nak lawan,
tapi kalau dah mati pucuk memanglah tak naik2 sang batang!

eh, apa punya merapu lah pantun 6 kerat aku ni...
sama merapu tahap resakse gorgon dengan zaid laa...

kahkahkahkah melayu, melayu,
terusmenerus ditipu, terus2an layu!

p/s siapa lah punya idea dulu buat movie tipah tertipu...???

-average joe-
klakka-la.blogspot
klickdefella(klakka-la)
twitter: averagejoeMY

Tanpa Nama berkata...

16:14
Lu susun ayat pun dah tahu ada tahik d kepala. . Lu LAN jaga CHAU lu punya ok !!!. Lu ingat itu unghok/bn tak ada bisol... Dengan tahikk. Kurap, nana, kudis semua ada... Macam ulat.

Tanpa Nama berkata...

TT agak-agak Zi ni sama ke ngan Mahathir,yg suka puta-puta tu?

Tanpa Nama berkata...

hekelee.....biar la zaid nak brtanding..glabah bewok tu ngape? ingatkan handal sgt. Baru kena gertak skit dh berlaga batu pelior.....

Ludin kaki lutu berkata...

zaid????

dulu lagi aku dah tak kompiden
kalu dah tapai mana boleh elok jadi ubi balik//

cuma dsai aje yang bangang
senang sangat kena kelentong zaid

Tanpa Nama berkata...

zaid ibrahim nk sgt jd timbalan presiden p dok kt bulan la,bodoh sgt ke nama kn dh calon kn..tggu je la kalah menang,biar ahli tentukan,ape nk cbuk2 cite smpi masuk tv3suku..ckp bkn main lg ms nk msuk pkr,lah nmpak dh cibai nye,aku ingt TT baik pkr ni d bubarkan,sume ahli pkr sokong PAS o Dap lg baik,pkr bekas org2 umno,cbuk sgt nk rebut jawatan,keje pemalas..ckit2 nak habuan,kepala bana betul..TT baik ko ckp kt RPK suh anwar bubarkn pkr ni,bair PAS & Dap je dlm PR,byngkn pembantu anwar jenis org cmni,ape ni..xpandai ke nk memilih,main sebat je ke..malu lah,xde keikhlasan dlm perjuangan,tgk adun2 pkr udah la byk yg jd katak,zaid ni klu menng ari mungkin jd katak jg kot..rasa2 pkr bubar anwar pun mungkin x dburu lg..agenda pralihan kuasa lbih lancar tanpa isu2 prmasalahan dlmn pkr,be end la hemtam pkr je..