Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 7 Oktober 2010

40 MUAK BUKAN 40 PENYAMUN DENGAN KASSIM BABA





TEMPAYAN MENYIMPAN APA?




nota:
semua 40 penyamum muda
semua 40 muak
akan disimpan dalam tempayan
ini - dalam gua kassim baba kah kah kah





40 MUAK PERANGAI PEMBANGKANG SERTAI UMNO – beerita hairan

Seramai 40 golongan muda yang sebahagian besarnya ahli parti pembangkang bertindak menyertai UMNO selepas masing-masing mendakwa muak dengan kemelut yang berlaku dalam parti terbabit, terutama Parti Keadilan Rakyat (PKR).

Selain muak dengan kerenah dianggap memalukan itu, tindakan semua pemuda berusia lingkungan 30-an itu dibuat atas dasar mahukan perubahan yang dianggap mampu dicapai melalui UMNO dan Barisan Nasional (BN).

Difahamkan, semua pemuda terbabit mendaftar sebagai ahli UMNO di Cawangan Gula Perlis, Chuping, dekat sini selepas menyerahkan borang keahlian masing-masing kepada Md Isa Sabu sempena Rumah Terbuka Aidilfitri UMNO cawangan itu, petang kelmarin.

Ketua UMNO cawangan Gula Perlis, Abdul Shukor Sultan, berkata kemasukan 40 pemuda berkenaan ke dalam UMNO adalah secara sukarela tanpa membabitkan sebarang pujukan atau hasutan.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH



woit… INI BERITA HAIRAN LAGI PELIK DARI PERLIS…. kah kah kah..

kah kah kah… DULU ADA 40 PENYAMUM MUDA BERSAMA KASSIM BABA MASUK GEROMBOLAN.…. kah kah kah…

kah kah kah….APA JADI DENGAN 40 ORANG PENYAMUN ITU… WALAH WU ALAM…. kah kah kah…

woit… NI 40 MUAK PULAK…. kah kah kah..

kah kah kah… 40 MUAK INI PASAL APA?... kah kah kah..

kah kah kah…. PASAL APA 40 ORANG SAHAJA?..... kah kah kah..

kah kah kah… TAK AFDAL KE KALAU 39 ORANG ATAU 41 ORANG… kah kah kah…

kah kah kah… TAK ADA HASUTAN DAN PUJUKAN?.... kah kah kah..

kah kah kah… INI BUKAN 40 MUAK… INI 40 BANGANG…. kah kah kah..

kah kah kah….TAK KENA HASUT… TAK KENA PUJUK… TIBA TIBA JADI BANGANG…. kah kah kah…

nota:
ni mesti dah kena ilmu siam
kalau tidak kena ilmu ayah pin
kerajaan langit kah kah kah


12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

isam, komen la sikit pasal paksaan akuan bersumpah mat remy sesumpah. kah kah kah kah kah.. tiap kali pilihanraya datang mesti banyak pesta sumpah dianjurkan sampah². kah kah kah kah kah..

Tanpa Nama berkata...

Bukan 40 tapi 4 jer...'TELAN - TIPU - TIBAI - TERDESAK'...kah kah kah kah

'TERSUNGKUR' dah sihat ka? kah kah kah kah

ha ha ha berkata...

Ha ha ha..
Nombor 40 lagi ..napa tak 4000 pemuda..

Huh..bodoh melantun..4o lagi ha ha ha...Perlis lagi ..ha ha ha..

mosabit berkata...

alamak sejak bila pulak no 40 ni jadi no azimat puak gerombolan ni?...

sekarang ni musim galas menggalas......

40 ulamak...

40 muak...

tak dapek den nak menolong aee....

semua trade mark penyamun tuu.....

40 MUAKAHKAHKAHKAHKAHKAH......

UMNO BODOH berkata...

Macam2 grombolan UMNONOK nak tipu melayu...kahkahkah..

Bala sungguh jadi orang melayu UMNO..dahlah bodoh..asyik kena tipu...kahkahkah..

40 muak...40 uhh..lamak...40 penyamun...semua muka 40sen....kahkahkah...

Tanpa Nama berkata...

bila saya baca banyak2 terfikir saya tak ada cerdik pandaikah dalam UMNO ni melarang serangan macam tu sebab sangat mudah orang kesan yang ianya satu penipuan yang tak ada class - muzafar

Tanpa Nama berkata...

Pak cik TT, ni apa punye anak muda ni. Tak fahamla saya, 40 anak muda dah muak dengan dara belasan tahun (PKR). Sudahlah muak dengan anak dara belasan tahun pas tu dah angau plak kat nenek yang umur lanjut puluhan tahun (UMNO). Kalau sorang tu saya caye lak jugak macam yg berlaku kat Ganu kite tu, tapi tu pun kat Ganu kite tu, pemudanya mat pet. Ini 40 budak muda dah angau kat nenek lanjut usia (UMNO). Betul ke cite ni pak cik?

Tanpa Nama berkata...

akhirnya bn tinggal 40 kerusi

Tanpa Nama berkata...

woit muzafar 11:54, ko ni sengal ke haper? dah la nama UMNO tu, mana la ada cerdiknya sangat. kalo cerdik, dia takkan sokong UMNO punyer... UMNO tu hanya untuk orang yang bodoh, sengal, bangang jer

Lang berkata...

40 bukan angka azimat...

40 tu jumlah yang muat utk dimasukkan dalam bas...

40 tu jumlah kosnya tak mahai... kalau sorang seratus baru tiga ribu cash lebur... tp surat kabar jual 40 ribu keping..

40 tu senang nak bagi nasik bungkus... kalau 4 ribu kena bawa dengan van pulak nasi bungkus tu..

40 tu ada persamaan dengan cerita dongeng ali baba...

mujur tak 44... kalau tak berselisih je lah...

Tanpa Nama berkata...

Hhahahahaa......geli..geli...
nungging nungging wa gelak.
cilakak la TT ni,kalau tak cukup 40org tak afdhal la tu.

macam2 trick dia org buat nak bagi org percaya, tapi takda orang percaya.UMNO bodo jer percaya,muka 40 sen hahaha....


~p.asan~

Tanpa Nama berkata...

tu lah gua dah bagitau tuhari
bilangan 40 org ni selalu timbul bila2 umngokbongok buat keputusan nak buat sesuatu dajal kat pakatan,
sebab 40 org bilangan utk muat rombongan 1bas, senang depa arak ke hulu ke hilir sambil sedia nasi bungkus 40biji
(kalau 50org dah nak kena sewa 2bijik bas, rugiiiii..! baik duit sewa tu masyuk poket sendiri beb!)

-average joe-
klakka-la.blogspot
klickdefella(klakka-la)
twitter: averagejoeMY