Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 7 Oktober 2010

SIAPA MENYAMAR DI GALAS




MASUK KE GALAS TANPA DI KETAHUI



nota:
untuk mengelakkan dari
diburu oleh pemberita
ku li secara senyap senyap
telah masuk ke galas tanpa
di ketahui umum.

dengan memakai seluar pendek dan berbaju t
ku li telah membuat kajian dan
bacian tentang sokongan terhadap
dirinya di galas.

penyamaran ku li ini berjaya
kerana beliau telah diberitakan
berada di luar negara.

ketika di london ku li telah
melakukan bedah plastik untuk
tujuan masuk ke galas tanpa
disedari

selain dari melarikan diri dari
pemberita - ku li juga tidak mahu
melihat muka muhyiddin yassin.

mengikut bomoh penasehat ku li
jika ku li melihat muka muhyiddin
selama tiga pagi berturut-turut maka
bala akan menimpa ku li kah kah kah





SIAPA DIA INI?




ORANG INI MENYAMAR



26 ulasan:

jai berkata...

Kah kah kah...

Siot lu bro!!! Pagi2 buta bikin gua ketawa.

Kah kah kah...

matstimketum berkata...

cerita misteri tetapi gelak tak henti-henti, kah, kah, kah.......

Tanpa Nama berkata...

Buku yang diharamkan oleh Kementerian Dalam Negeri, "The March to Putrajaya – Malaysia’s New Era is at Hand", karya Kim Quek kini boleh diakses menerusi internet;

http://www.themarchtoputrajaya.com/

Para pembaca boleh muat turun keseluruhan buku setebal 361 muka surat itu.

Dalam satu kenyataan media semalam, pengarangnya Kim Quek berkata, "beginilah sepatutnya. Rakyat di negara ini tidak seharusnya dihalang dari mendapat maklumat tersebut semata-mata kerana maklumat yang terkandung di dalamnya tidak memihak kepada pemerintah."

"Sebuah negara yang mengawal warganegaranya dari akses kepada maklumat yang penting seperti ini ialah sebuah negara yang mundur dan akan menemui kegagalan dalam era globalisasi dan teknologi maklumat," ujar beliau.

Tanpa Nama berkata...

update 1:

Sekolah Termengandung Ali Rustam (STAR)

1) Bik Mama nak undang2 dari brussels datang kesini. Habislah pelajar-pelajar sini..DENGAR KHABAR bik mama bawak timun baru..
jangan risau student student
sume..

2)Kejayaan Pertama Sekolah STAR menyambut kelahiran bayi pertama. Bidan kami bertungkis lumus menyambut bayi berkenaan.ada pelajar kami yang praktikal sambut bayi tersebut...

3)kempen cuci tangan akan diadakan sabtu ini,jika sesiapa berminat sila daftarkan diri di meja penyambut tetamu p/s:receptionost kami cun tahu..

update 2:
Angkasawan Negara nak kawin sampai buat siaran langsung tv3. Tv3 dulu buat siaran langsung perkahwinan siti nurhaliza. Tv3 ni memang suka heboh... Benda kecik je.. "orang kahwin".. nak heboh...

Tanpa Nama berkata...

TT ni selalu tunjuk kebodohan sendiri...ni gbr kat pasir mas la yg brahim pendek aritu wat perhimpunan perkosa...kaji la dulu TT,jgn malas membaca

sunsnake@budakbalun berkata...

siot ko TT..
wakakakaka!

makin sengal orang tua nih!!

Tapi mantoppp!!

Tanpa Nama berkata...

2010 Oktober 7 08:49 tanpa

lagi nampak kebodohan kau..
dah tentu dia melawak...
haizzz
tgk fb dia la ada orang tag gambar 2 kat dia...

lol u so noob

UMNO BODOH berkata...

Lu pecah rahsia Ku Li lah..bro TT..kahkahkah...

Bila agaknya Ku Li nak tempeleng muka Mat Sembab..kahkahkah....

qwerty berkata...

bru
sebelum pejam mata kejap
bayangkan sembab
sebagai pm
rasa macam nak pejam terus

bosan_is_the_name berkata...

hahahaha..gelak sakan aku tgk ni

Tanpa Nama berkata...

08.49, Ni lagi satu bangsa bodoh, tak tahu antara joke dengan fakta. bangsat ni sebenarnya bodoh piang, bangang....termasuk dengan mereka dan keluarga mereka...kah..kah..kah..kiok..

cicit ngah layor berkata...

Kenerbelajor dgn sesumpah dulu baru bulih menyamar.Masuk tempat ciner nampak mcm ciner,masuk kg org asal nampak mcm org asal,masuk dlm perjumpaan tertutup BTN nampak mcm peserter.Nak belajor ilmu sesumpah kener pegi belakang dewan negara,mahaguru ader disaner.Kener tepat yob...kah kah kah.

mosabit berkata...

woittt....setan 08:49...

ko ni melawak pun nak kena buat kajian ker?...

lepas tu melawak akan dikategorikan dibawah akta osa..

lepas tu sumbat ke isa....

apa yg ko merepek ni setannnnnn??

kah kah kah kah kah kah ....

Tanpa Nama berkata...

Woyooo!

Bila Ku Li ni balik dari luar negeri?

Besuar pendek pulak tur...

Pengsan mat sembab klu tengok gambar Kuli pakai suar pendek nih!!

Tanpa Nama berkata...

Apa la salah Ku Li masuk ke Galas? Kalu betul pun dia menyamar tak salah pun. Ada dia buat salah apa2 ke kat Galas?
Orang PAS & PKR pon dah diarahkan ke Galas untuk buat persediaan. Mungkin ini merupakan cara Ku Li buat persediaan.
Masa Ku Li tolong PAS pasal royalty minyak, Ku Li hero. Bila Ku Li dilantik jadi pengarah pilihanraya, Ku Li jahat!

ayah EE berkata...

Bro Sham..Gambar terbaik abad ini..lu memang hebat..real kuli..

Kamben berkata...

warghkakkkakaaaaa Ku Li pun tersenyum kamben tgok gambar dia menyamar... warkkakkaa

Tanpa Nama berkata...

Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat menegaskan parti itu tidak menentang secara individu dengan Ahli Parlimen Gua Musang, Tengku Razaleigh Hamzah sekiranya diletak sebagai calon pada Pilihan Raya Kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Galas.

Tanpa Nama berkata...

waa...nak tbarai tali perut aku...
aku hrp kali ni kuli betul2 hoo liauu, kasi tiaw sama itu ameno maa... yangan kasi muka...kuli musti ajar sama itu madey,lais yatim,itu najid,itu muyilin...
kuli kasi tunjuk itu awla...kasi fire sama itu org, sulah manyak tipu org kelantan puluh tawun maa
kuli musti brani maa...itu latok pa sama awang adek pun kasi fire jugak...
yangan takut...itu pas,pkr,dap mutut2 mau tolong itu laykat kelantan...

Tanpa Nama berkata...

golak den x abis nih...
bangkai boto....

Tanpa Nama berkata...

08:49 & 13:48
sah hampa dua orang masih pantang bersunat.kain diikat kat buaian.
tak sempat tengok senario the movie yang lawak tapi tak selawak tt.
tu la,aku kata jangan minum ayak daun ketum,hampa tibai juga.so akhirnya hampa berdengong memanjang.

Tanpa Nama berkata...

lawak bukan sebarang lawak ni tt, "pukul anak sindir menantu..." nii..!!


kmt65.

SallehPJ berkata...

Bongok lawak kau. kahkahkah

Tq

Tanpa Nama berkata...

yg give away samaran dia tu:
bini ku li cakap kepala dia licin macam neskopi

-average joe-
klakka-la.blogspot
klickdefella(klakka-la)
twitter: averagejoeMY

cerek itam berkata...

mb lucah yang pakai baju biru...

tok jenggot berkata...

bener2 bikin aku susah..
pagi2 sudah ketawa terkuntut-kuntuutttt...
kah..kah...kah..