Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 7 Oktober 2010

SELAMAT DATANG PENDATANG HARAM !



JIKA ADA MASAALAH TEMUI JANTAN INI !



nota:
pakar pengeluar
kad pengenalan
dan status warga negara

cekap amanah dan duit kah kah kah



SINDIKET UGUT, GANGGU PEGAWAI IMIGRESEN BARU
- berita hairan

Sindiket yang turut membabitkan kakitangan Jabatan Imigresen di Jeti Pulau Ketam, Pelabuhan Klang, untuk membawa masuk dan keluar pendatang tanpa izin dikesan menggunakan taktik menakut-nakutkan kumpulan pegawai yang baru ditukarkan ke situ.

Berita Harian dalam beberapa siri laporan sebelum ini mendedahkan mengenai kegiatan rasuah di kalangan kakitangan imigresen di jeti berkenaan yang mendapat habuan sehingga RM20,000 seminggu selepas bersekongkol dengan orang tengah supaya melepaskan warga asing keluar dan masuk negara ini tanpa dokumen sah.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH



SILA BACA BAWAH INI APA AKAN TERJADI BILA ANDA MASUK KE NEGARA INI SECARA HARAM


Kalau anda masuk ke Korea Utara secara haram
Anda akan di penjara selama 12 tahun dengan kerja berat

Kalau anda masuk ke Iran secara haram
Anda akan di tahan dan di tuduh perisek dari Amerika

Kalau anda masuk ke Saudi Arabia secara haram
Anda akan di penjara tanpa mahkamah

Kalau anda masuk ke negara China secara haram
Selamat tinggal dunia

Kalau anda masuk ke UK secara haram
Anda akan ditangkap, dibicara dan di hantar pulang

Kalau anda masuk secara haram ke Sabah, Serawak dan Malaysia
Anda akan dapat status penduduk tetap
Kalau dekat waktu pilihanraya
Anda akan diberi kad pengenalan
Anda boleh mengundi
Anda mesti mengundi orang yang memberi kad pengenalan anda

Kalau anda masuk secara haram ke Kelantan petang kelmarin
Anda akan di hantar ke Galas
Di beri kad pengenalan
Di beri tempat tinggal

Anda akan menjadi hairan dengan sambutan terbaik
Ini kerana anda telah memilih tarikh
Dan waktu yang tepat untuk menyuludup masuk kah kah kah

nota:
kemudian anda boleh
jemput seluruh orang
kampong anda datang
ke negara ini.


nota:
kalau anda susah susah
kalau anda nak cepat dapat duit
anda boleh beli parang
dan rompaklah sesiapa sahaja kah kah kah

nota:
kalau anda ditangkap lagi
sila hubungi jantan yang membawa anda masuk
semua boleh diatur kah kah kah


nota:
kalau anda masuk ke afghan secara haram
anda boleh stone dengan hashih mazari shareef
lepas itu anda akan ditembak kah kah kah

13 ulasan:

UMNO BODOH berkata...

Selagi grombolan jadi kapla penyamun semua yang haram boleh jadi halal..kahkahkah..

Kalau berok kat hutan tahu nak pangkah dacing..dah lama berok2 semua dapat IC...kahkahkah...

Tanpa Nama berkata...

Kalau Ayah Pin Kerajaan Langit Namanya
Kalau Kerajaan BEE END Kerajaan Kelentong namanya
Ayah Pin tipu ahli2 nya sahaja
Tapi kalau BEE END 1malaysia kena tibai

Wahai penyokong Gerombolan , kenapalah hampa semua nie Banggang sangat , BEE END tipu sampai macam itu pun masih tak nampak lagi .

Benarlah Firman Tuhah : Yang Buta Itu Bukan Mata ........... Tetapi Yang Buta Itu Ialah Hati .

Kalaulah buta hati perut memang susah hendak diubati .

Woi bukalah hati dan celiklah mata .

Allah tidak akan ubah nasib sesuatu kaum itu melainkan kaum itu ubah apa yang ada didalam hati mereka .

cicit ngah layor berkata...

Sesudah 53 tahun merdeka,rasuah masih bermaharajalela.Pemimpin bercakap pasai global,pasai atas langit,pasai laut dalam.Pentadbiran negara sendiri tempang.Ingat ler komer,gerabak akan ikut kepaler keretapi.Kemaner kepaler pegi,disitu ler gerabak pegi.Begini ler hai roswah ni.

1Crony berkata...

Bangsa kita ni Bro TT, sesuai kerja menoreh getah, sawah padi dan berkebun pisang aje. Kalau diberi luar pada kebiasaan, inilah akibatnya. Suruh jadi pemimpin, makan komisen sana sini, ambil harta rakyat agihkan pada kroni, hari-hari fikir macam mana nak sebat wang negara. Suruh jadi kakitangan awam, makan rasuah sehabis-habisnya. Kaum lain kuat beri rasuah, kaum kita cepat nak makan rasuah. Sebab itu lah bila kaum lain kaya raya dan berjaya dalam perniagaan, kita mula dengki. Sebab kita kaum yang suka makan rasuah dan mereka suka beri rasuah untuk hapuskan birokrasi. Ada pepatah Cina mengatakan 'gadai RM1000 untuk dapat RM1 juta'. Jangan risau, tak lama lagi bangsa kita akan pupus seperti kaum monggol, apa nak buat kalau para pemimpin kita dah memang jenis haram jadah dan laknatullah.

Sudin berkata...

Apa nak heran Isham....

Gerombolan lanun,penyamun Umno(B)/Bn ni dari menteri perdana,Presiden dan ahli-ahlinya bukan ada kerja lain... kerjanya jual orang,jual tanah,bunuh orang,....apa saja yang boleh dijual akan dijual hatta kerana duit,burit dan kuasa.

Negara nak lingkup ke...ape ke....lantaknye....!!!
Penyudahnya tumpor.....!!!

Aje yang ngancuk mak Umno(B)/Bn ni....!!!
Siang baca kitab....
Malam berkaraoke... siap berjubor siang malam....ape boleh telan ditelannya.....lepas tu lingkup..!

Tanpa Nama berkata...

JPN selesai 25,000 permohonan kewarganegaraan .
baki kira-kira 4,000 permohonan masih dalam proses, dijangka akan dapat diselesaikan menjelang akhir tahun ini.

“Tahun ini, kita menyasarkan menyelesaikan semua permohonan pada tahun 2007, 2008 dan 2009 manakala pada tahun depan kakan menyelesaikan pula permohonan yang diterima sepanjang tahun ini.

“Selaras hasrat ini, Kementerian Dalam Negeri sudah mengambil langkah drastik, termasuk menubuh�kan petugas khas dan penambahan kakitangan, untuk mempercepatkan proses penyelesaian,” katanya.

http://www.sinarharian.com.my/com/content/story8257796.asp

Maka makin bertambahlah ramai Rakyat Malaysia .
Maka akan bertambahlah cukai dan pendapatan negara .
Bolehlah Gerombolan Joli sakan .

Tanpa Nama berkata...

selama 23 tahun mamak jadi pi mampus (pm) habih rosak serosak nya ,jahanam sejahanam nya,semua bolih beli dari hakim sampai ke opis boy nak makan,apa punya tuuur....takdak dalam dunia macam malaysia bolih,lama lama puakx nie kongkek habis anak bini depa maka ramailah anakx camporan hitam ada,putih ada,bebelang belang ada itulah masa depan malaysia bolih.sekian

Tanpa Nama berkata...

Dari Thiruvananthapuram pergi ke Bhopal,
Siggah makan sireh dan berak-berak di Tamil Nadu,
Dey apa nak heran lu apa ada hal
Tambi asal dari Kerala pun boleh jadi Melayu,

Tanpa Nama berkata...

Kalau anda masuk ke negara China secara haram
Selamat tinggal dunia


Kalau anda masuk ke dalam China Doll secara haram
Selamat, fatwa sukusakat gerombolan, kerana itu 'sedekah' pemberian org, takkan ditolak?
Tak pecaye?
Tanya mau-ufti, mesti dia jawap harus sana, harus sini...

-average joe-
klakka-la.blogspot
klickdefella(klakka-la)
twitter: averagejoeMY

opisboi berkata...

den nengoklah lombu lobih corodik laie malayu p.p

Tanpa Nama berkata...

bila la nk tukar kerajaan ni,aku dh xtahan bro..sakit jiwa jd rakyat malaysia,brg mahal,gaji murah,pendatng bersepah (menutup pluang kerje rakyat),rokok mahal gile,dadah bersepah,disko bersepah,china doll bersepah,,jln jam,demo kena belasah..(kat mane rakyat nk bersuara),rasuah berleluasa,polis hakim xleh pakai,menteri hampeh(org suruhan cukung,ari ni umum susu minyak sawit naik).,bila la nk pru 13

GuaBosan berkata...

gua nak buat bisnes IC la macam ni...

pastu gua buat sidang media bersama songkok tinggi gua yang boleh capai siling..gua nak pertahankan hak meeelayu yang ditindas dari 'KERALA' sampai di 'MALAYSIA'...

gua tenyeh dahi gua bagi lebih hitam supaya nampak suci...

gua pakai celak lagi hitam dari bontot kuali bagi menampakkan ke aleeman gua...hahahaha...

Tanpa Nama berkata...

kahkahkah...elok la beruk dpt IC drp rakyat sendiri yg tak reti bersyukur asyik dok burukkan negara sendiri! Ada pulak tu yg tak mengaku melayu...apa dia ingat dia keturunan arab ka sebab pakai sarban 24 jam!! kahkahkahkah