Ahad, 10 Oktober 2010

KENA ANGKAT SUMPAH PULAAAAAK



TAK NAMPAK NI ?




nota:

tahu takut
tak nampak ni?
berani melawan towkay kah kah kah





MCA IKRAR SETIA BERSAMA BN - melayau

MCA berikrar akan terus setia sebagai parti komponen Barisan Nasional (BN) serta memberikan komitmen yang sepenuhnya dalam menjadikan BN sebagai sebuah parti pilihan rakyat.

Chua Soi Lek berkata, walaupun MCA mengambil pendirian berbeza dalam beberapa perkara namun komitmen parti itu terhadap perkongsian kuasa dalam BN yang dipegang lama dahulu tetap tidak berganjak.

"MCA tidak akan menjadi pengikut yang membuta tuli. Sebaliknya kita akan terus bersikap jujur dan ikhlas akan apa yang kita rasakan perlu untuk diperjuangkan demi kepentingan rakyat secara keseluruhannya,” katanya dalam ucapan dasar pada Perhimpunan Agung MCA kali ke-57 di Wisma MCA di sini, hari ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… APA MAKNA KENYATAAN INI ?.... kah kah kah..

kah kah kah… MAKNA NYA TELAH ADA SUARA DALAM MCA… NAK CELAH DARI GEROMBOLAN…kah kah kah…

kah kah kah… KALAU TIDAK KENAPA PERLU BUAT IKRAR… kah kah kah….

kah kah kah… NI MACAM SURAT AKU JANJI… kah kah kah..

kah kah kah…KERANA ADA KAKI TANGAN KERAJAAN MULA BERANI LAWAN GEROMBOLAN MAKA ADA AJU JANJI…. kah kah kah..

kah kah kah… MCA IKRAR … KERANA MAKIN BANYAK AHLI MCA… NAK CELAH…. kah kah kah

5 ulasan:

cicit ngah layor berkata...

Dr.ayam - Dari ayam daging dah jadi ayam hutan...dah bolih terbang jauh2...dalam reban,ayam daging jantan ,ayam daging betiner dh riuh berebut dedak..Ketuer ayam dah kecut,terpakser suer tengkok sendiri untuk disembelih dek tuan punyer reban,janji anak buah dapat makan....Itu ler politik cari makan.....otak sempit.Dier ingat duduk bawah dacing sajer bolih dapat makan.

mat lendir kg lonek berkata...

memang manyak aheli mca mau celah.
lu tau apa pasat tt?
sebab lia punya pengulusi pun manyak suka celah. celah-celah kangkang ma.

BELOM SAMPAI MASANYA LAGI... berkata...

MCA NI ADA DUA TUAN,

1. TUAN YG UTAMA IALAH PERSATUAN2 CINA DAN ORG2 CINA TERUTAMA CINA KAPITALIS YG SENTIASA TAMAK... MEREKA AKAN KAUT HARTA TANAH MELAYU BYK2 DULU, BERKUASA DLM SETIAP LAPANGAN KEPERLUAN ASAS RAKYAT, MENJADI ORG2 TENGAH/PEMBEKAL BAHAN2 BINAAN, KESIHATAN, MAKANAN,GULA, PERUNCITAN, DAN LAIN2... MELAYU AKAN MENJADI PENGGUNA, BERGANTUNG HARAP PD MEREKA => KEMBALI KE ZAMAN PEMBAYARAN BUNGA EMAS (TANAH MELAYU BAYAR BUNGA EMAS KPD SIAM, SIAM BAYAR BUNGA EMAS KPD NEGARA CHINA/MIDDLE KINGDOM)
SISTEM TANGGA/PIRAMID KUASA.

2.TUAN NOMBOR DUA IALAH UMNO, SELAGI UMNO MASIH BERKUASA MAKA MCA WAJIB SEMBAH UMNO (TAPI DLM MASA YG SAMA, JGN MENGIKUT MEMBABI BUTA)...BIARKAN UMNO LAGI TERUK, LAGI LEMAH, BILA DAH LEMAH BETOL, BARU MCA LEH BANNTAI UMNO CUKUP2.. SKRG MASA BELOM SAMPAI UTK MCA BANTAI UMNO...CUBA TENGOK PERANGAI ANJING, BILA DAH BESAR DR TUAN,MANAKALA TUANNYA MAKIN LEMAH...SUATU HARI NANTI, TUANNYA AKAN DI BAHAMNYA...

Tanpa Nama berkata...

W7
Ulasan MCA masih meletakan harapan untuk bersama BN dengan syarat tidak akan ikut buta tuli... Maksudnya kalau BN tumbang, MCA ada jalan lain dan tak payah ikut si buta tua yang dah tuli.
Sekarang MCA hanya perhatikan UMNO gunakan TV1, TV3 bersungguh-sungguh buruk-burukkan PAS dan PKR (syabas Umno). Jadi MCA ikut sahaja lah rentak melayu UMNO BODOH ni.
Kalau tak percaya..... Macam d Singapura. PAP adalah parti Perikatan yang menerajui adalah UMNO BODOH. tak ada satu kerusi pun untuk parti melayu d letakkan , semua nya PAP. Gambar sebelah calon perikatan dari calon PAP... Baru gambar Besar Tengku Abdul Rahman yang terang dapat d lihat seluruh pelusok Singapura. Mereka melayu Singapura yang d bodohkan ikut sahaja undi perikatan calon dari PAP. untuk yang faham Dulu Panggil perikatan (kapal Layar) sekarang dah tukar tiup Cap dacing zaman dulu. D panggil Barisan Nasional.

zorro berkata...

Sir, awaiting your response to BLOGGER FOR NURUL.