Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 26 Oktober 2010

KITA SOOOOKONG !




SPA JAGA KESEHATAN




nota:
spa ni bagus
boleh jaga kesehatan
boleh turunkan berat badan
boleh pancut pancut
boleh slim macam
ziana zain kah kah kah







ADA FESHEN SHOW



nota:
feshen show memerlukan model
tak cukup model tempatan
bawa model dari mongolia kah kah kah



ETP: LEBIH BANYAK KELAB MALAM , SPA AKAN DIBINA
– mkini

Najib Razak mahu menjadikan Malaysia sebuah hub pusat hiburan malam bagi memacu industri pelancongan mengikut Program Transformasi Ekonomi (ETP).

Ini akan dilaksanakan dengan penubuhan beberapa kelab malam terkemuka, menganjurkan konsert utama, melonggarkan garis panduan untuk penghibur antarabangsa dan “mempakejkan” semula acara antarabangsa seperti Formula 1 dan MotoGP.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


SOKOOOOOONG!
SOKOOOOOOONG !
SOKOOOOOOOONG !


kah kah kah… INI BARU DASAR BETUL…. kah kah kah..

woit..KALAU BANYAK SPA NI BEST JUGA.... RELAK BEEB... kah kah kah..

kah kah kah... BANYAK KELAB MALAM... BANYAK PAU MASUK... kah kah kah...

kah kah kah... SUPPLY DARI IRAN BOLEH MARI... kah kah kah..

woit.. PAS AKAN TIBAI DAN LANYAK PROJEK INI... kah kah kah..

woit... TAPI... HABISLAAA PROJEK NASA….kah kah kah..

woit… PROJEK NASA INI BUKAN NASA NAIK KE BULAN…. kah kah kah..

kah kah kah….. INI PROJEK NASARUDDIN NAK BUAT KERAJAAN PERPADUAN…. kah kah kah…

26 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bro, Sookong atau Cuukong?

Tanpa Nama berkata...

A ya ya ya kah kah kah kah dah tak tentu arah hilang punca pooorah

Cob Nobbler berkata...

yang ni gua sokong.
kahkahkah!

ha ha ha berkata...

HA HA HA..

Syabas dan takniah kepada PM kita..ha ha ha..

Ape cerita pasal memertabatkan Islam dan Melayu dalam Perhimpunan Umno???..eh..UMNO mudah lupe ghupernye..ha ha ha.

Kelab Malam?????..hang bior bebenor Isham..hang fitnah kot...Orang Ameno ada Grup Ulamak, Grup Ulamak Ameno misti nasihat PM supaya banyakkan lagi Kelab Malam supaya Pencegah Maksiat boleh kerja lebih masa ..ha ha ha..

Koi ingat Pak Lah Flip Flop..ghupernye Najib lagi teruk..terus lupa ingatan ..ha ha ha..Aok ni baca tak lapuran tu Najib..ke ikut kata Pena-tak-sihat aje ..malu kome jadi rodang aok..ha ha ha.

P/S..Esok siar gambo hang tengah baca lapuran ETP supaya orang kata hang baca ..ha ha ha.

teganu kite berkata...

isamudeng,

comelnye ibu badok, angkat kaki sambel senggeng terus baring. Ini buleh buat projek warisang. Ibu misali untok kaum ibu umnu.
aku ingat bini mung isamudeng! Bengong habih 1 Malaya.

SPA tu menatang mende? ETP menatang berok ke? Fesyen show menatang mende? Moto GP menatang mende? NASA ?
kera-jaang perpaduWang memang nnatang gile..

Mat Said Kemamang jugok yang bijok?..

Di bawoh rang ikang

kembara putih berkata...

Subsidi gula ditarik untuk buat disko

Datuk berkata...

Kah kah kah
Baguih la .. snang la PR nak tibai BN
Tak kan lupe kot
Kan penasihat Najib.. APCO
Hah elok sgt la ..

Mana Zul Nordin .. senyap jer
Mana 40 penyamun .. goyang kaki ke
Hangpa tak nasihat ka ..
Hangpa tadak bg cadangan ka ..
Kang kata Pakatan menghukum saja ..
Atau hangpa tak berani nak teguq
takut di buang Daerah,
takut keistimewaan di tarik balik..
Kah kah kah

T T bodoh berkata...

lu punya ide bagus. tp lu takde agama ke bro. kah kah kah. satu hr nnt lu akan terkenang2 kerajaan perpaduan...kah kah kh

sparqzx berkata...

wwooiii... pak jib dah sewel ke hape..??

melayu mudah lupa....

Tanpa Nama berkata...

Projek memperkayakan samseng, taik arak,minah cun cinadoll impot, itulah pemikiran UMNOBNUPCO asik nak seronok sahaja.rakyat melayu yang susah diperbodohkan oleh mereka.

islam semakin terpinggir berkata...

masaalah sosial akan terus melanda masyarakat Islam Malaysia, demi keuntungan, agama digadai.

dah tahu banyak kes anak luar nikah.
dah tahu banyak mayat2 bayi dicampak kedalam sumgai dan longkang.
dah tahu ramai remaja terutama melayu islam mengandung luar nikah.
dah tahu, tapi pemimpim melayu, terutama UMNO setuju, untuk menambahkan pusat2 hiburan dan maksiat.

mana perginya suara Jen Besara Khair baharom'
mana perginya suara mufti sensasai Harussani.
mana perginya suara ulama2 muda umno.
mana perginya suara mufti2.

tungguhlah asab yang akan tiba, sebab kuasa, harta dan wanita, orang alim jadi hina!!!

Tanpa Nama berkata...

http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2010&dt=1026&pub=Utusan_Malaysia&sec=Terkini&pg=bt_25.htm

Kampung wifi tu..

Tanpa Nama berkata...

kelab malam diutamakan
nak timbunkan pelacor kat sini la tu. nak tambah cina doll gamaknya.
pelacor yg ada tak cukup banyak ke?
bapak ayam masih kurang pekerja ke apa?

patut la etp bole bagi 3.3 juta peluang kerja.

Tanpa Nama berkata...

10 tahun akan datang,cikgu di sekolah tanye anak murid pompuan dah besar nnt nk jadi ape?....jawapan murid2 nak jadi pelacor n GRO pasal senang dapat duet...

mani water berkata...

hmmm... best..best..

cekedup...cekedup...ah..ah..

kah kah kah

oi berkata...

dengan tumbuhnya pusat spa dan kelab malam ni maka akan ramailah ENTOTERS & NEW ENTOTS dari seluruh dunia. karaoke dan cat pasti tak ketinggalan!

kah kah kah

Botak berkata...

Syabas dan tahniah kepada PM

makin ramailah nanti anak muda yang tak balik rumah dan lepak kat kelab malam

makin ramai suami perut buncit tak kenal jalan balik rumah kerana togok air kencing setan kat kelab malam

makin banyak pula bapak tak kenal anak

makin betimbunlah pelacor melengkapkan peluang 3.3 kerja yang disediakan oleh ETP

makin banyak keperluan kerajaan membuka sekolah remaja bunting seperti di Melaka

makin banyaklah duit haram masuk dalam poket mat kasut kilat yang mengawal kelab malam

makin punahlah jadinya pegangan agama rakyat 1malaysia

makin gumbiralah umno

Tanpa Nama berkata...

Membanyakkan kelab malam?

mana perginya ulamak2 umno
mana lidah harusani mana anak noh
mana gst mana eee
mana perkosa mana kimmak
mana pemuda amno mana soi leak
mana sibontot bisol
setuju?
sooookooong?

Tanpa Nama berkata...

woit Rosmah...mana kita orang punya sardines ?? takkan seorang abis makan semua...kah..kah...kah...

Tanpa Nama berkata...

Ini mesti idea Lakinajib. RM mesti dapatkan banyak2, mahu cari untung dari projek maksiat dan dosa.
40 penyamun sudah bela Lakinajib buat festival fesyen. Musti sudah jadi ssyaitan akhras....
Projek baru ini dijelas secara lantang mengalahkan projek2 di negara2 jiran...
dari maksiat akan muncul jenayah, rauah, dadah, zina dan sudah tentu meraguat maruah agama...

Hidup ETP!!!
Transformasi...! Transformasi...!! Transformasi...!!! menenggelam REFORMASI.
Belang Bini RM semakin jelas...

-ZUNODENG...

Khun Pana aka johanssm berkata...

Ini bherita baik..
Kita perlu lebeh banyak kabaret kabaret..
Malaysia bakal akan ada kilang wiski, berandi , Jin tonik , rum
Mat Mongol pasti suka dapat tengok pertunjukan Rose Chan ( tiada kena mengena dengan Jackie Chan )

Tak tau siapa Rose Chan?
Yang tak tau siapa tu Rose Chan Makna tak kenal sejarah Malaysia.

Tanpa Nama berkata...

Bertambahlah student Ali Roostam.

Tanpa Nama berkata...

salam sahabat,

lu rasa la kan, kalu lu mat salih dr jordan diberi pilihan mana lu nak pegi memburit? koh samui ke? atau bukit bintang?

bikin spa kat bangsar? buat sakit pelir je.

bodo la mat monggol nie, bikin casino la, nak lagi best bikin semua 3D & 4D race tiap hari. baru bikin duit.

ingat aku punya income satu hari rm 3K ke? kalu 3d & 4D tu aku pung boleh bantu economi negara.

kalu nak bikin pilihanraya kecil tiap2x bulan pung ok. UMNGOK mesti ada sen punya

wakakakakakakakakakak

ayamtido berkata...

baru hari tu dok bebel nak tolong melayu, pertahankan melayu... kalau dah kelab malam, siap jual arak.. sapa lagi pegang? ada kemungkinan melayu-melayu umno islam?

ataupon.. macam kita tak tau.. projek kaya kan cukong...

dengan itu.. lagi sekali melayu bodo macam "T T bodoh 2010 Oktober 26 20:02" ditipu oleh najib!

hidup melayu! poodah!!!!!

Tanpa Nama berkata...

tnya 1 soalan kt pm,diut tu nti jgn salur kt rakyat nti eee marah ko,kumpulkn bagi kt pejabat umno ye...memng sial ko

azmie berkata...

sampai thn 2014, paling kurang ada 10 nite club, kat zon hiburan ni. cost projek ada la dlm 400 juta lebih SEMUA AKAN DITANGGUNG SEPENUHNYA OLEH KERA JAAN. chanteek. budak2 miskin kat skolah makan maggi, roti kering, lauk basi