Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 2 Oktober 2010

KETAWA SEKARANG SEBELUM KETAWA DI HARAMKAN




SAMPAI NGANTOOOK



nota:

ucapan ini mesti membosankan
dua pengikut paling setia
tak tahan dengan kebosanan
hingga berdengkor kah kah kah









MANA DIA DUIT ITU


nota:
betul ke akan dipulangkan
atau gi belanja makan nasi kandar
kah kah kah


9 ulasan:

opisboi berkata...

bini sendri pon dah suka macam mana nie dey macha balik chennai la! sana worang angko bolih belitlah.
lu punya katak pon lalok ni pasai sudah jilat amgko punya pongkoq.

cicit ngah layor berkata...

WOOOOOOIIIIIII TT....Duit yg demer ambik dulu,dah habih jadi taikkk.Taik yg demer barak dr makanan yg demer beli dr duit itu pon dah tak ader bekas,kecuali tinggai biji rambai dan biji cabai jer..Teman tau ler..sbb jiran kpd jiran kwn teman dekat dgn rmh satu org tuer tu..Maser dpt duit dulu,org tuer ni pegi belu buah ghambai,pastu pegi makan nasi lemak.Dlm perjalanan balik,dier sakit perut,terus lepas hajat dlm hutan lalang.Biler keluor ceriter ni,kwn teman pegi ketempat org tuer melepas hajat dulu utk ambik DNA...Yg dier jumper biji ghambai dgn biji cabai jer..Itu ler kesah yg sebenornyer terjadi.Itu wayang demer jer....jangan pecayer komer...

JAMALUDIN KAKI LUKU berkata...

Gamba 1:
Mana tak ngantooook bang
umur dah senja...

Gamba 2:
adun bn p.pinang bila nak pulangkan duit gaji?

Johan 23.01.84 berkata...

gambar Madey tu adalah majlis pelancaran buku barunya kahkahkah : http://harismibrahim.files.wordpress.com/2010/03/dummies3-1.jpg

adf55650 berkata...

Semasa saudara semua menulis fitnah2 begini, adakah berfikir sebagai orang yang beragama?
Atau saudara2 memang tidak beragama ke?

eito berkata...

adoi...TT, hang buat aku pecah perut ketawa dgn gambar satu tu..adoii..
kahkahkahkahkahakah...ketawalah kamu sebelum ketawa dipenjara..

Pasembur Rojak berkata...

lawak2...melayu kalau dah kena ganja umngok mesti dah takleh patah balik dari jadi bangang tahap gaban....dah tua2 otak masih bangang...apa hang ingat selama ni umngok bg hang duit hasil dr kutip derma semayang jumaat ka bangang...dah idup kat 60-70 tahun apa mata hang buta ka keliling hang ada itu sports toto, magnum, race kuda, todi dll...bangang cam haram betoi la...aku memang alergic betoi ngan geng2 umngok ni...

Tanpa Nama berkata...

Aman sungguh petang itu, angin bertiup sempoi-sempoi bahasa dilaman rumah Dollah Ngantook kat Kapal Bataih. Udara nyaman itu membuat Dollah Ngantook udah acapkali menguap, mengantuk nak tidor tetapi digagahinya jugak melayari internet.

Seingat Dollah Ngantook, lepaih makan tadi nak landing ngan Jeans tapi tetiba plak dapat sms dari KJ. Sms KJ berbunyi "Pak, cuba surf website ni http://tukartiub.blogspot.com/2010/10/ketawa-sekarang-sebelum-ketawa-di.html".

"Mangkok hayun punya Mahafiraun, paku dulang, paku serpih, mengata aku, dia yang lebih kah.. kah.. kah" Dollah Ngantook ketawa berguling-guling melihat gambaq itu sambil diperhatikan oleh Jeans yang kehairanan.

Tanpa Nama berkata...

foto 2:

Pegawai2 Umngok yang makan gaji kena hantar balik wang gaji sebab hasil dari kutipan cukai Toto, 4 No ekoq dan cukai arak....
Bayaran iklan keputusan judi kat U Meloya dan Berita Hairan macamana?

- TS Sembab-