Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 2 Oktober 2010

SIAPA TOKAN DADAH ?




MAT STONE KAKI !!!





KDN TELITI UNTUK DAKWA 10 ANGGOTA POLIS TERLIBAT CURI 40 KG DADAH
– mstar

KUALA LUMPUR: Kementerian Dalam Negeri (KDN) sedang meneliti kes salah laku 10 anggota polis berhubung kes rampasan dadah seberat 753,539 kilogram bernilai RM254 juta di dalam sebuah lori di Rompin, Pahang, Mei tahun lepas, untuk didakwa mengikut Kanun Kesesakan.

Hishammuddin Hussein berkata beliau bersetuju dengan cadangan Majlis Peguam Negara supaya kes itu didakwa di bawah Kanun Keseksaan.

"Ketua Polis Negara pun telah membuat kenyataan tegas untuk menyiasat kes itu secara menyeluruh. Ketua Polis Pahang, Datuk Robiah Abdul Ghani juga sedang menunggu keputusan penolong pendakwa raya," katanya kepada pemberita pada majlis Aidilfitri kementerian itu di Pusat Latihan Polis (Pulapol) di sini hari ini.

KAH KAH KAH

woit… INI BARU KITA TAHU SIAPA TOKAN SEBENARNYA…. kah kah kah..

woit.. SELALU DENGAR CEERITA MAT PET…. POLIS YANG JADI TOKAN…. kah kah kah..

kah kah kah… TAPI ITU CERITA MAT PET….CEITA MAT LALOK...kah kah kah..

kah kah kah... TAK ADA SESIAPA AMBIL POT…. kah kah kah..

kah kah kah… NI DAH TERBONGGENG ?..... NAK BUAT MACAM MANA?..... kah kah kah

nota:
apa jadi dengan pemandu lori
yang bawa dadah ini?
ada masyuuuk ke ? kah kah kah


INGAT TAK MAMAT INI?



nota:
ditangkap
dibawa ke simpang renggam
tanpa bicara
tapi pemandu lori
tak ada berita apa?

apa sudah jadi
ada orang stoooone ke? kah kah kah


9 ulasan:

golok perak berkata...

... kalau di perhatikan sejak dari mula peguam (yang pernah bergelar dato) tak pernah di sebut namanya ... ada macam kes sirul & azilah ... they could be anybody ... cuma peguam (bekas bergelar dato) tu kita nampak mukanya ... kenapa media tak pernah sebut pun nama pembunuh bersiri tu ...? definisi pembunuh bersiri bila membunuh lebih dari 3 orang kan ? ... tak kan polis tak dapat kenalpasti identiti lapan orang suspek (mungkin sekarang bertambah / berkurang) yang bunuh (JUTAWAN KOSMETIK) sosilawati.. bro TT., sebenarnya undang-undang melindungi siapa... ? pembunuh bersiri ? pembawa dadah 753 kg ? TOKAN ??? orang awam macam kita ni asyik ditindas je nampaknya ... ditindas ngan macam-macam akta ....

Rh. berkata...

Fishy... Pemandu Lori sedang berseronok di rumah agaknya..

ayah chu berkata...

teman setuju ngan golok perak ... ( aje nye tajam golok mike yoop... ) ate ... gamoknya mungkin jugak tak peguam (bekas bergelar dato) tu akan dibebaskan, ape sebab nye yeek ? nama dia tak peghonah di sebut pun., sape sape pun boleh jawab : " he looks like me., sound like me ... but he wasn't me .... correct .. correct ... correct ... " itu sudah cukup mendatangkan keraguan di mahkamah ; agak nya kenapa pejabat peguam negara menolak kertas laporan tu in the first place ? something fishy don't you think?

Tanpa Nama berkata...

tt

aku pon tak pahamla puak ni

gaji tinggi
tiap taun naik gaji
elaun naik mencanak-canak
duit poket kanan kiri apa kurangnya

la ni dadah pon nak sapu jugak

aku cadangkan puak ni diberi gaji 1 juta sorang

Pak cik Makcik felda boleh laa ko kencing berkata...

Hakim-hakim diMalaysia ni dah lalok sebab banyak sangat hirup lendir chinadoll.

Kita nak tengok 10 orang pak polisi bangsat ni kena hukum gantung tak sebab dia mencuri 40kg untuk tujuan mengedar...betuk tak?

Takan dia mencuri untuk kegunaan sendiri.

Kalau siasatan dah selesai tiada siapa yang dihukum gantung...sah undang-undang negara kita guna undang-undang rimba.

Mengikut undang-undang AKTA DADAH MERBAHAYA, memiliki dadah yang dengan jumlah yang banyak boleh dihukum gantung sampai mampossss.

Disini sampah masyarakat ni telah melakukan kesalahan berat yang tiada jalan keluar jika didapati bersalah.

Kesalahan yang pertama: Memcuri bahan bukti.

Kedua: Memiliki bahan bukti.

Ketiga: Memiliki dadah.

Keempat: Memiliki dadah dengan tujuan ingin mengedar.

Kumpulan penjenayah sudah pasti akan terlibat didalam perkara ini maka tangkapan tidak sepatutnya tertumpu kepada 10 orang pak polisi bangsat ni.

Bila ada pencuri, pengedar sudah pasti ada pembelinya. Jadi untuk mendapat maklumat siapa pembeli atau dalang kejadian ini...belasah 10 ekor pak polisi bangsat ni sampai lunyai macam orang awam kena walaupun cuma mencuri setin susu untuk mendapat maklumat bagi membebaskan rakyat dari ancaman penjenayah.

Amacam KDN...amacam hisapmudin auww adha brani kaaaa?

tuan komrad berkata...

735 kg....mak oiii..macam bawak baja cap sauh plak...

mungkin dadah tadi telah di"subsidikan" kepada mereka yang memerlukan...

buat stok lalok sampai 7 keturunan...

Tanpa Nama berkata...

dah lama daaaaaaaaaaaaah,
kau semua dah terkena doa orang yang kena zalim.
Tu lah asyik belasah budak U aje, pakcik aji yg pakai kopiah pun jadi mangsa kau, tok guru lari lintang pukang kerana kau sembur gaaas.
sekarang apa dah jadi .....

Tanpa Nama berkata...

inilah taktik baru untuk merosakan org2 melayu, kalau skrip dulu ramai anak2 melayu jadi penagih dah tak best... sekarang dibuat skrip lain untuk polis2 yang gelap mata pulak jadi pemakan rasuah, jadi pengedar yang semua polis2 ini melayu belaka...taktik ini biar tak nampak siapa yang sebenarnya menaja kerja2 jahat untuk merosakan org2 melayu selama ini... licik.. pemilik sebenar dadah2 tsb tak dapat dikesan...

kmt65.

Tanpa Nama berkata...

KEPUTUSAN TU DAH MUKATAMAD KE BLUM???

sIAPA2 MEREKA INI???
Hishamuddin Husein
Ketua Polis Negara
Ketua poli Pahang
Majlis Peguam Negara

siapa2kah mereka mahu menghukum 10 anggota polis yang mencuri 40kg dadah tu, beranikah mereka? Tutup muka lagilah muka kambing2 hitam tu macam Sirul/ Azhar atau 'datuk' peguam pembunuh saudagar kosmetik tu??