Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 26 November 2010

DEMO 5 DISEMBER INI




HARGA AIR NAIK TURUN BERDEMO




nota:
demo ini anjuran kerajaan selangor dan ngo
tujuan ialah menentang kenaikkan harga air
dan meniolak dasar penswaataan

semua di jemput turun ke masjid negara
pada hari ahad 5 disember ini jam 12.30 petang
kita akan berarak ke istana negara untuk
menyampaikan bantahan dan memo kepada
yang dipertuan agung

nota:
meminta semua blogger yang menentang
dasar penswataan ini memaiankan iklan ini
didalam blog anda

nota:
meminta semua minah cun
meminta semua balak macho
meminta semua yang kiut dan miut
mengambil logo ini untukl dijadikan gambar face book

nota:
dilarang tan seri lokman adam dan datuk seri senatak ezam mat nor
mengambil logo ini kah kah kah

13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

en tukar tiub,

berdasar sejarah demo sebelum ini,aku rasa, pergi hantar memorandum ke istana negara tidak memberikan apa-apa erti.

agoung akan ambil pot ke memorandum tu? mungkin kita patut berdemo di tempat lain yg lebih bermakna

en. frr

p.s. aku pun pi demo bersih baju kuning dulu

Tanpa Nama berkata...

KAh kah Babun kan kaki demostrasi jalanan kaki hasut buat demo...sebelum kita wat demo air kita gi pesta demo dewan sivik PJ kongress PKR nak mola dah...Masa kongress depa dah pakat macam macam cara nak demostrasi...babun boleh le pilih demo yang terbaik utk demo air syabas nanti...kah kah bapak babun nak buat kongres kah kah anak babun buat demo kah kah jom kita tgk pesta demo di kongress nanti kah kah...minggu ni minggu demo kah kah

Tanpa Nama berkata...

aper yang kau melalut ni babun... babun pon x paham ayat2 ko ni..

Tanpa Nama berkata...

Setakat nak berpesta tu boleh la...
Aku rasa buang masa ke je nak serah memo pada raja2, ada dia ambik port? dia dah selesa,semua di tanggung. tak rasa susah dgn beban air, letrik dan sebagai nya.

ada dia kisah dgn rakyat yg kena musibah banjir kat kedah dan sebagai nya? ada pergi melawat?

jadi jgn lah di ganggu masa2 emas raja2 ni, mereka sibuk nak main golf, kuda dan polo.

wallahu alam.

Tanpa Nama berkata...

Babun tanpa nama 12:20 ni menyibuk apasal. kau takut nak gi berdemo duduk diam2 dah la, duduk bawah ketiak bini.

orang berdemo untuk kepentingan awam, orang umngok berdemo sebab kroni tak dapat projek di negeri2 pakatan, ngok btul.

Tanpa Nama berkata...

kurang ajar la ko isham.. sian kat lokman adan dan senatak.. tak dapek amik logo yang cun melecun tu.. habis, balik rumah, dia takder modal nak pachucheng la camni..

jangan la ko buat dia orang macam tu.. izinkanlah depa amik logo tu.. lagipun, logo tu cuma logo air jer.. tak la salah besar sangat pon.. ok la yerk isham? bye..

Tanpa Nama berkata...

demo atas katil lg best musim hujan ni beb..

Tanpa Nama berkata...

semangat yg tak kena,demo apa,semasa kedah air naik semua pejam mata,umno tak pernah mengajak untok demo,mengapa pas dan sekutu nya berdiam diri,ari dan masa ini raayat kedah sejahtera semua nya kebanyakan sudah menerima notis pemotongan sekira tidak membayar tungakan yg meka pakai air semasa umno memerentah dulu,kedah dikoperat,selangor nak swasta,apa beza nya,kalau nak demo mai kita demo kat kedah sama selepas demo kat selangor,apa kedah semua nya raayat kaya2 ka,tolong lah raayat kedah sama,kedah tak pa selangor tak boleh,ada akai ka,,,,,

abdul ampu berkata...

kita semua sepatutnya tak payah berdemo-demo, demo ini orang kelantan kata mu, kamu, kau, engkau dn sbgainya.


kita rakyat sepatutnya, apa kera jaan buat kita kena taat dan setia, nak naik minyak ka. naik tepung ka. naik gula ka, naik bil air dan api ka, kita dok diam je la.

sebab kita dan keluarga kita dah memilih BN sebagai kerajaan yang membela nasib kita.

RAKYAT DIDAHULUKAN PENCAPAIAN DIUTAMAKAN.

Mohamadazhan hjDesa berkata...

Salam bro, terbaik. demo perkara biasa di luar negara. xda babun pun. UMNO pun ada demo jg..babun sama ja cmtu. TTG isu air, nanti baca betul2 isu tu bagi habis,kalau tak buat apa Johor naik air jg? ada TV 3 SUKU nak kecoh2? puak UMNO dok demo air kat kedah ada bebelas org ja.hehe.babun jg ka?

cermin dulu..

Tanpa Nama berkata...

BN memang babi pun... janji masyuuk

Tanpa Nama berkata...

ni gaduh buat apa kita sebenarnya jangan politik tak kira lah kedah ke selangor ke tapi nak rakyat jangan dibebankan dg masalah ni.

Tanpa Nama berkata...

kat johor air dh naik ni... x der nk wat demo ker...