Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 26 November 2010

SATU LAGI PROJEK TIPU MELAYU




INI DIA FESHEN BIK MAMA




SPRM DIDESAK SIASAT FIRMA PADI MENCURIGAKAN -mkini

Ahli parlimen Pokok Sena, Mahfuz Omar menggesa Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) menyiasat tindakan kerajaan membekalkan benih padi kepada syarikat yang didakwa tidak mempunyai loji benih.

Katanya, siasatan juga wajar dijalankan berhubung pemberian kontrak membekalkan baja organik di bawah skim subsidi padi kepada syarikat yang tidak berpengalaman dalam menghasilkan baja organik.

"Satu siasatan harus dibuat di peringkat dalaman dan juga oleh SPRM untuk melihat kenapa proses pemberian tender ini tidak dibuat secara telus iaitu diberi kepada syarikat yang sebahagiannya tidak mempunyai loji benih. Sebaliknya mereka ini menyewa loji benih di bawah Kementerian Pertanian.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… INI LAH KERJA KRONI GEROMBOLAN…. kah kah kah..

kah kah kah… BAGI BUAT STADIUM PADA KONTREKTOR BUAT LONGKANG… kah kah kah..

kah kah kah… BAGI BUAT JAMBAN TAN PADA TUKANG JAHIT…. kah kah kah..

kah kah kah…BAGI NAIB CHANSELOR PADA BUDAK LULUSAN LCE…. kah kah kah…

kah kah kah… BAGI KETUA HAKIM YANG PANDAI JUAL BELI… kah kah kah…

kah kah kah…. BAGI KETUA POLIS YANG TAK PEBNAH TIDOOR TILAM SENDIRI…kah kah kah

kah kah kah... 100% INI MESTI SYARIKAT KRONI... kah kah kah..

kah kah kah.... JAMIM 100% MESTI SYARIKAT BUMI.... kah kah kah...

kah kah kah.... JAMIN 100% DI BELAKANG SYARIKAT INI IALAH CUKONG... kah kah kah..

nota:
perhatikan
sampai kiamat pun sprm
tidak akan membuat sisatan
kalau hendak sprm buat siasatan
sila buat laporan katankan nik aziz dapat
tiket ke monaco untuk jadi pengadil feshen islam

pasti cepat sprm datang kah kah kah


5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Apa yg berlaku hari ini adalah kesinambungan hari semalam. Sebab itu sebenarnya takleh nak salahkan DS Najib 100peratus. Ini semua hasil-tangan Tun Dr Mahathir. Tun punya angkara smua ni! Dia patut dipersalahkan. Org Melayu berpecah belah dan mundur, dia jugak punya angkara! Org Melayu ramai yg mundur dari segi minda dan kehidupan, smua hasil pimpinan Tun M!!!!
Tapi, hari esok adalah bakal kesinambungan dari hari ini, maka, kerajaan hari ini perlu diganti kpd yg lebih adil.

Parti 'Ali...

BENCI SANGAT berkata...

Salam Bro TT. Inilah yang dikatakan hukum alam. Jika perkara yang dilakukan bukan kepada yang berhak, maka ia akan berbalik kepada yang berhak dan kalau kita melawan putaran alam, maka alam akan memutar kita semula. Lebih buruk lagi kalau tangan yang mengundi UMNO di PRU.... kadangkala dapat sehelai kain pelikat atau sekampit beras 5 kilo, tapi lepas PRU, pemimpin haramjadah tu akan kenakan sibodoh yang memberi undi kepada mereka dengan kenaikan harga minyak dan barangan keperluan (kerana nak balas budi towkeh yang membekalkan poster dan wang rasuah penyokong), maka rakyat ibarat untung setahil rugi seguni, manakala pemimpin parti haramjadah ibarat gadai secupak, untuk dapat satu kontena. Begitulah hakikatnya, selagi penyokong yang tua-tua bangka dan muda tapi bodoh seperti bangkai bernyawa tu tak mampus, selagi itu lah si parti penjual ubat UMNO akan laku dan terus memerintah dengan lebih korupsi, zalim dan terus menindas rakyat. Islam mereka ini sebenarnya hanya pada nama, tetapi sifat dan perangai mereka adalah lebih teruk daripada kafir dan lebih jijik daripada Zionis.

Tanpa Nama berkata...

suruh saja mat itam jaga kementerian dia baik-baik.
jangan ganggu kerajaan selangor pimpinan khalid ibrahim.
dia ni nak jaga tepi kain orang apa pasal.
nak jawab satu soalan di parlimen pun teragak-agak.
mat itam mat itam.
dah lama aku menyampah tengok muka dia ni.
kalau bercakap tu bukan macam menteri.
tapi macam samseng.

Tanpa Nama berkata...

Tanpa Nama 10:16,

Kalo sumer dah nama UMNO tu, tak perlu la salahkan specific orang2 tertentu.. UMNO ni tak kira la sapa pegang pun, ianya tetap macam sial jugak..

UMNO adalah beban/tanggungan/liability/pukimak/lanchow/chibye keatas orang Melayu..

selama ni, aku ingat UMNO Baling dan Haji Seroji tu bagus.. rupanya mereka2 inilah yang menjadi penyebab utama berlakunya peristiwa memali.. tak ku sangka cerita benar Aruah Seroji ni.. aduyai..

Tanpa Nama berkata...

aiyoooo apa masalah ko beb ... dgn negara sendiri pun skeptikal .. kalu tak suka dok malaysia .. pilih ler negara lain yg ble terima otak haprak ko tu beb .. apa ler .. bukannya nak dok elok2 ...