Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 5 November 2010

DI KLUANG HARI SABTU INI



UNTUK RENUNGAN KITA SEMUA
:

pilihanraya ini kalau boleh mengubah apa-apa
pasti pilihanraya ini telah lama di haramkan !



TERANGILAH - BERSINARLAH



nota:
bawalah cahaya kebenaran
bawalah cahaya kegembiraan
terangilah gelap yang menakutkan
terangilah hati yang gundah
bergembiralah anak semua bangsa


tim tukar tiub
mengucapakan selamat menyambut hari cahaya
khususnya kepada yang beragama hindu
juga
kepada seluruh umat manusia agar
kita semua mendapat cahaya kebenaran
ketika kita bertempur
melawan kejahatan dan kezaliman



TUKAR TIUB DI KLUANG SABTU ESOK



ATURCARA PROGRAM

2.30-4.00 ptg Pameran
- Kenderaan Klasik
- BMX
- Pakaian Bundle

4.00- 5.00 ptg Klinik
- Baju Rakyat
- Graffity Art
- Fotografi

5.00-6.30 ptg Film Screening:
- “GADOH - Aku Anak Bangsa Malaysia”

6.30-7.15 mlm Sesi Bual Bicara - Ulasan Filem “GADOH”
- Ah Chong dan Fazleena

7.30-8.15 mlm Live Performance 1:
- Jalan Terus by Nik Binjidan

8.30-9.00 mlm Sembang Tepi (Intro): Skema VS Stylo
- Isham dan Nur Fazleena


9.00-9.30 mlm Live Performance 2:
- Okestra Kaki Kayuh

9.30-10.00 mlm Sembang Tepi (wrap-up): Skema VS Stylo
- Isham dan Nur Fazleena


10.00-11.30 mlm Live Performance 3:
- Pak Samad
- Alternative Band Club (ABC)
- Voice of FELDA
- Band Kota Tinggi

nota:
tukar tiub dengan minah cun kah kah kah

nota:
tukar tiub akan muncul di slot
jam 8.30 malam - bertemu disana
sebelum itu ke kedai kopi
di stesen kereta api

14 ulasan:

shahmetal berkata...

WOI WOI WOI!! mane citer pasal keputusan pilihanraya?


tgh kumpul modal kah?

apa isu kali ni?

pengundi hantu?

rasuah?

kopek bik mama?


tapi citer pengundi hantu dah bosan la bro.. reka citer laen la pulak baru mencabar. seronok sket baca. takdelah guna taktik lama. kasik api2kan sikit rakyat ni. sajikan minda mereka yang ingin memberontak dengan hidangan2 carutan ko. kerana itu yg mereka mahu.

kerana itu yg melayu bodoh mau. didodoikan dengan cerita yg memuaskan hati mereka. asal terisi rasa marah mereka, maka benarlah cerita itu. tidak perlu dipersoalkan. kerana itu yg mereka mahu dengar dan mahu percaya.

terus bodohkan melayu. terus 'UMNO'kan mereka TT.. TERUSLAH!

BWARGHKAKAHKHAKAHKHAKHAKHAKHAKHA

Tanpa Nama berkata...

brader mana komen PRK Galas & Batu Sapi hang??? Baru ada akaiiiiii

nyzm berkata...

sori la
aku tak pasti aku gi ke tak!
rasa nya tak

Insan Kompius berkata...

Boleh ke orang mengaku Islam ucap selamat menyambut perayaan pada orang agama lain yang mana perayaan mereka itu adalah berkaitan dengan menyekutukan ALLAH seperti meraikan kemenangan dewa, deepavali contohnya.

Tanpa Nama berkata...

Aku pikir nak GULING KERAJAAN BARISAN NASIONAL je
tapi mula2 aku pening nak pikir MACAM MANA NAK GULING BIK MAMA!!

Jom turun jalan raya ramai2...macam la muat penjara tu depa nak sumbat kita kalau 2 juta pemuda malaysia bangkit menentang kerajaan barisan nasional

jangan takut woi anak muda..korang ni dah beku...kena perangat balik nih

Tanpa Nama berkata...

Woit...poooorahlah sham...terngat aku muka2 pembunuh sosilawti buat aku potong stim dengan ucapan deepabaling... kau ni....poooraaah...nak ucapkan kpd kavita singh dan kavita kautttt takapalah...kah..kah..kah...porrrrahhhhhhh

Tanpa Nama berkata...

Sham..aku tau kau ni dulu SOSIALIS..tapi janganlah kau jadi ATHEIS..nahuzubillah...aku tahu kau lSLAM kau MELAYU...ingat2kan...yang paling dekat dlm hidup kita ialahh MATI...yang paling jauh dalam hidup kita ialah MASA LALU...

helmy berkata...

aku boleh pi dak tt
aku takdak beskat bmx,beskat racing ada la

Cob Nobbler berkata...

Ni gambar best untuk lu.kahkahkah!

kalau pilihanraya boleh mengubah keadaan,dah lama diharamkan.kahkahkah!

Syahrulmanan berkata...

http://saifulislam.com/?p=8798#more-8798

Kalau tidak ramai yang sanggup mengaku, saya selaku tuan rumah sudah sejak artikel pertama, sentiasa konsisten pada menegaskan kritikan terhadap UMNO tidak pernah bertitik tolak daripada dakwaan terhadap kesempurnaan PAS. Malah jumlah kritikan saya terhadap PAS hampir sama banyak dengan kritikan saya terhadap UMNO.

Kerisauan saya terhadap PAS lebih tinggi sebab saya mahu melihat ke depan berbanding kerisauan saya terhadap UMNO yang sedang diusahakan untuk beralih kerusi menukar peranan.

Yang menggerakkan negara ini adalah kelompok pekerja, penjawat awam mahu pun swasta. Bukan ahli politik.

Namun apabila belanjawan tahun lalu hampir gagal mendapatkan endorsement kerana Ahli Parlimen BN ponteng parlimen dan belanjawan tahun ini pun, di hari pertama perbahasan MP BN yang hadir tak sampai 30%, apakah kita masih mahu percaya bahawa BN masih diperlukan untuk menggerakkan negara?

Kerja ahli politik, antaranya ialah menggubal dasar dan membahaskannya. Kalau ETP yang ada inilah hasilnya, comfirm BN sudah tidak diperlukan lagi.

Jika malas menghitung sejarah, menganalisa kebobrokan ‘Zulaikha’ itu merampok harta negara pun sudah cukup untuk mengucapkan selamat tinggal kepada BN.

Pertimbangan saya rasional, Pak Din. Insya Allah.

cicit ngah layor berkata...

Koghang satu acare TT...Tak ader ker acare menangkap keluang ker,nembak keluang ker..Itu baghu ganaih.Bagi ganaih sikit otak anak2 muder yg dah lesu tu...Tinggaikan ghentak lamer..anak muder depat jemu.Peghah otak,caghi yg baru.

Budak Punk Seremban berkata...

kah kah kah...

bmx???baju rakyat??grafiti???voce felda?? band??

kah kah kah..

ko tak ske skema..

aktiviti2 ni pun yg join budak2 bodoh..ke mmg ko ske layan dak2 bodo..

kah kah kah...

fotografi???apa lagi amek gamba awek..ambik2 tang kopek tang burit..kah kah kah..

kah kah kah..

apa la..tak ubah mcm program najib razak..cuba2 la ilmiah sikit..

kah kah kah..

yg tak sedar bagi sedar...

Bigfish berkata...

baguslah ucap selamat deepavali buat penganut hindu. jangan ikut lagi ucapan bodoh macam deeparaya ke kongsiraya. apa pun diharap malaysia aman dan makmur selepas BN-UMNO dinyahkan dpd muka bumi malaysia.

Insan Kompius berkata...

Boleh ke ucap selamat kat kaum lain yang meraikan sekutu ALLAH?Deepavali tu adalah meraikan kemenangan dewa.

Mengikut kepercayaan penganut agama berkenaan, ini adalah hari istimewa BAGI MEMPERINGATI KEJAYAAN DEWA KRISHNA MENUMPASKAN KUASA JAHAT NARAKASURA."- sumber dari Kosmo Online 17 Oktober 2009.

Hati-hati.