Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 5 November 2010

PELUANG DATANG HANYA SEKALI



ADA CHAN MUKA TEMBAM MASUK AKHBAR



nota:
kalau tak ada berita karut ini
sampai dunia kiamat pun muka
tembam ini tak akan masuk media
inilah satu satunya peluang
untuk si muka tembam kah kah kah


KETUA PUTERI UMNO KUALA KRAI DISERANG KETIKA RAYU UNDI - melayau

Ketua Puteri UMNO Kuala Krai, Suzaini Adlina Mohd. Shukri, cedera diserang seorang wanita dipercayai anggota parti lawan ketika sedang merayu undi di Sekolah Kebangsaan Cina Gua Musang di sini dalam pilihan raya kecil Galas hari ini.

Dalam kejadian 11.30 pagi itu, Suzaini Adlina, 37, diserang dari arah belakang oleh wanita itu yang menggunakan tiang bendera menyebabkan beliau cedera di dahi dan hidung.

"Ketika itu peraih undi parti lawan berada di sebelah kanan dan saya berada di sebelah kiri, dan apabila datang seorang pengundi, saya turut bersama dengan anggota wanita parti lawan mengiringi pengundi tersebut ke pusat pengundian.

"Secara tiba-tiba saya diserang daripada belakang dari arah belakang. Dia mengetuk saya dua kali dan apabila saya berpaling ke arah penyerang itu, sekali lagi saya diserang,” katanya ketika ditemui pemberita selepas membuat laporan polis di Ibu Pejabat Daerah Gua Musang.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… SIAPA MENYERANG MINAH TEMBAM INI?.... kah kah kah..

kah kah kah… PENYERANG INI TAK ADA KELAS… kah kah kah..

kah kah kah… KALAU MINAH INI CUN OKAY JUGA… kah kah kah..

kah kah kah… INI MINAH TEMBAM…. KENAPA SERANG?.... kah kah kah..

woit… LAAA BILA TENGOK MUKA … BUKAN KITA SIMPATI… KITA TAK ADA SELERA NAK MAKAN…. kah kah kah..


15 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kah..kah..kah...
jantan dayus kutuk minah tembam..
kah..kah...kah....kah..kah...kah
muka lu sama jer ngan buntut penyanyi carburator dung tu..kah..kah..kah..
kalah..kalah...kalah...kalah...kalah......

tonot-

Tanpa Nama berkata...

Itu macam jerawat batu je kat idung tu.

Bomosiam berkata...

Salam dr dlm Gua Bkt Putus, G.Semanggoi..

Jin said :" Boss! Pd ruang 'Tinggalkan ulasan anda', kat bawah tu ada tulis; 'Penyerdahanaan ulasan telah dupayakan'! Apa menatang tu, Boss?? "

" Ianya bermaksud, BM aku dulu, dpt '9'!! "

Jin :" Kah.. kah.. kah..koh..koh..kuh..kuh..kih.kih..!! Punggahh...org Melayu kita! "

jai berkata...

Kah kah kah...

Masa di Bagan Pinang ada maple kata dia kena pukul, kali ni minachi pulak kena pukul???

Ish ish ishhh...

Jangan Shahrizat kena pukul dah la, nanti TT mengamuk siapa nak jawab???

Kah kah kah...

Tanpa Nama berkata...

macam mana tembam ni masih boleh jadi ahli puteri UMNO? tengok muka, macam lebih sesuai jadi ahli nenek UMNO.

sri hartamas

Tanpa Nama berkata...

Macamana serang dari belakang, tapi yg kena muka? Muka dia taruk belakang ke?

Macam dah tua je.. Masih terkandas dlm Putri lag!

~ Cik Mek

1Crony berkata...

Muka macam bontot cipan tu masih puteri lagi ke? Lebih sesuai menjadi Nenek Kebayan UMNO, baru kena dengan lakonan tu. Mana pergi anak dara (cek mek molek) yang lawa-lawa kat Galas tu? Apa dia? Masuk PAS habis dah? Patut lah cun-cun di sebelah perayu undi PAS tu... Elok sangatlah yang mana hodoh-hodoh, dah lari pergi ke UMNO, tak payah disuruh. Itu petanda baik, kerana orang bijak, apabila ditambah dengan kecantikan akan menyerlah lagi serinya alam ini. Tak gitu Bro TT?.

Tanpa Nama berkata...

apa la lu ni TT..muka dia tembam mcm apam..sedap tu,mkn cecah dgn kelapa parut..kah!kah!kah!putih,gebu,montok mantap,kecik ati laki dia lu kata bini dia x cun..kah!kah!kah!(sekali lg)

cicit ngah layor berkata...

Yang samseng2,yg jahat2,yg kaki tipi,fitnah sesat dsb nyer semueernyer ditolak pader PR.Yang elok2,adil,amanah,pandai dsb nyer yg elok2 tu semuernyer pader BN.Itu yg keluor dr molot demer.Duer soalan teman nak tanyer pader BN ni: 1.Maner peginyer 1.3 juta ekar tanah rizab Melayu yg komer ambik kononnyer untuk pembangunan.Banyak maner yg komer ambik,banyak itu juger komer kener ganti. 2.Maner peginyer duit saham untuk org Melayu lebih dr RM 80 BILLION tu,yg tinggai hanyer RM 2 BILLION jer sekaghang ni.Kener juger teman bertanyer sbb teman ader hak ataih duit tu sbb teman org Melayu,miskin pulak tu,tak ader homah pulak tu,tak ader keghojer pulak tu.Banyak lagi yg 'pulak tu'nyer teman ni.Sbb komer dah menagterkn komer org yg semuernyer baik dan elok,maker silerkan ler teghangkan kemaner hilangnyer bender yg hilang tu.Siler ler jawab.

Tanpa Nama berkata...

tembamnya
macam bik mama gak

gi la besenam
jange dok tido siang2

Tanpa Nama berkata...

To TONOT...

Lu punya statement mcm budak tadika la...

dasar anak haram...lahir keluar ikut lubang jubo la lu ni...

Tanpa Nama berkata...

puteri? biar betik..?!

kah..kah..kah

Tanpa Nama berkata...

Woi Bomosiam...

ok la TT publishkan jugak komen bodo hang ni..kalo web umngok..kondem skit..haram depa nak publish...
jadi..jgn la dok kondem benda2 yg remeh ni...bangsat punya pencacai umngok..

Bomomelayu Taman Seri Selinsing...

Tanpa Nama berkata...

standard puteri umno..cun cam puteri sebujur sireh..tembam tul

cicit ngah layor berkata...

Bomomelayu Taman Sri Selinsing.. Bior dilantaknyer ler bomosiam tu bercakap...Miker pon nak jadi bomo juger ker?Tak payah ler jadi bomo ni...kaghang,oghang Ciner Hokkean gelak pader miker pulak.Bior ler demer gelak pader bomosiam jer.Bo mo tu maknernyer tak ader bulu dalam bahaser Hokkean.Kalau dah tak ader bulu,tak dewaser lagi ler...tak ceghodek lagi ler..Aper ler miker ni.