Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 5 November 2010

KES TEOH BENG HOCK




CARA TEOH MEMBUNUH DIRI




nota:
mahkamah telah diberitahu
bahawa teoh telah mencekik dirinya
sendiri

untuk meyakin kan hakim
pihak sprm telah menunjukkan cara
teoh mencekok lehernya sendiri
dengan menggunakan tali leher kah kah kah



IO TAK TOLAK PEGAWAI SPRM MUNGKIN SUSPEK - mkini

Pegawai penyiasat kes kematian setiausaha politik exco negeri Selangor, Teoh Beng Hock memberitahu mahkamah hari ini bahawa beliau tidak boleh menolak kemungkinan beberapa pegawai Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) sebagai suspek dalam kes tersebut.

Ini kerana seorang saksi, yang juga pegawai SPRM, telah melihat mereka di tingkat 14 di mana Teoh disoalsiasat sehingga awal pagi 16 Julai tahun lalu, iaitu pada hari yang sama, Teoh ditemui mati.

JENG JENG JENG
JENG JENG JENG
JENG JENG JENG


nota:
ini kes siasat sampai mati
kes ini sahaja di panjang panjang kan
agar orang ramai lupa

tetiba satu hari ini nanti
akan keluar keputusan koroner
akan keluar kenyataan yang mengatakan
bahawa teoh beng hock betul betul telah mati
kematian dibuktikan kerana teoh todak bernafas lagi
juga mayat teoh telah ditanamkan

tetapi apa yang menyebabkan teoh mati
walah wu alam bissawab
sebab kematian tidak diketahui
mungkin teoh cekik lehernya sendiri kah kah kah

tak percaya?

sila tunggu kah kah kah


9 ulasan:

cekodokmasin berkata...

kah-kah-kah
kes Anwar dipanjang-panjangkan agar rakyat MARHEIN lupa adanya kes anwar..
Kah-kah-kah

Bomosiam berkata...

Salam dr dlm Gua Bkt Putus, G.Semanggoi..

Jin said:" Boss! Bukan main kah..kah..kah Mamat ni publishkan kes Cina sekoq ni! "

" Dia ni konon2 nak gelakkan bangsa sendiri agaknya. Padahal, puak2 cina tu, bukan marah sgt kat SPRM tu. Depa2 tu sebenaqnya pantang tok nenek depa tgk org Melayu ni lebih sikit pd depa. Apatah lagi kot2 punca ada puak depa yg mati dipasaikan olih org Melayu. Padahal, beribu dah anak2 bangsa kita yg kena dgn depa tapi awat blog ni diam ja?! Takkan nak mintak undi, jual body kot!! "

Tanpa Nama berkata...

Isham, ko risik2 la tanya Dr Asri dan Zul Bisul pulak, camana Si Teoh ni mati? Atau Teoh tak suka serban?

Aku rasa si Teoh ni stim lebey ni.. dia isap konek dia sendiri. Bila sudah stim, dia lupa yang dia sedang isap konek dia sendiri. Sama kes macam David Carradine.. Masa stim tu la dia telah mencekik kepala konek dia sendiri..

cicit ngah layor berkata...

Tangan saper yg menjadi penyebab kehilangan nyawer seseoghang yg bukan hak dier,hanyer dier,Allah dan para Malaikat ajer yg tahu.Walau pon terlepaih dr dihukum didunier ini,diakhitat jawab ler sendiri.Undang2 yg dicipter org, bulih dipusing2 dek demer yg pakar2 dlm bidang itu mengikut acuan yg dikehendaki...Hanyer tukang ghomah ajer yg bulih mengubahsuai ghomah sebagaimaner yg dikehendakinyer.

cicit ngah layor berkata...

Tangan saper yg menjadi penyebab kehilangan nyawer seseoghang yg bukan hak dier,hanyer dier,Allah dan para Malaikat ajer yg tahu.Walau pon terlepaih dr dihukum didunier ini,diakhitat jawab ler sendiri.Undang2 yg dicipter org, bulih dipusing2 dek demer yg pakar2 dlm bidang itu mengikut acuan yg dikehendaki...Hanyer tukang ghomah ajer yg bulih mengubahsuai ghomah sebagaimaner yg dikehendakinyer.

Tanpa Nama berkata...

Aparaaaa TT...itu pun tak percaya kah? Mati bunuh diri biasalah bagi mereka!Kalau SPRM bunuh pun lu boleh apa bikin? Orang sudah suka BN...banyak menang maaaa!

arimi berkata...

Link utk artikel abang Isham

Sabah for Sabahans!
http://arimisideks.blogspot.com/2010/11/sabah-for-sabahan.html

Tanpa Nama berkata...

kes bunuh diri la ni,biasa org bunuh diri sbb jatuh cinta ke,utng along ke,ni x sbb kena siasat sprm,heran tul,ni msti ada ssuatu yg xkena..


inspektor conan

Tanpa Nama berkata...

suspek utama kes ini adalah lim kit siang dan kuncu2nya didalam PR !
Diakui oleh mak teoh beng hock sendiri dengan alasan "rahsia bocor"
Tunggu ! pendedahan yang ekslusif akan menyusul.
GEMPAR !!!!!
GOYANG PR
BERPELUH DAN MENGIGIL YB PR !
Tabung TBH yang mencecah Rm498.000.00 adalah semata2 akan digunakan untuk kempen PR....