Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 14 November 2010

MALIKUL BERFATWA LAGI




DULU MELAYU DULU SEKARANG APA?



nota:
lihat gambar ini betul betul
perhatikan daging yang melilit
kepala sehinggakan oxygen kureng
bila oxygen kureeng pastilah
susah nak berfikir - langsung tak
ada usaha untuk membaiki imej
muka yang terus menakut nakut
anak anak kecil kah kah kah



HORMAT HAK SEMUA KAUM
– berita hairan

Usah terpengaruh agenda melaga-lagakan rakyat: Muhyiddin

Muhyiddin Yassin, semalam meminta masyarakat di negara ini mengiktiraf dan menghormati hak kaum lain bagi mewujudkan keserasian bagi memajukan Malaysia.

Sehubungan itu, rakyat seharusnya tidak mengendahkan kritikan serta tohmahan yang melaga-lagakan kaum dan sebaliknya berusaha demi kejayaan negara.

Masyarakat India hanya 10-11 peratus, tetapi kita tetap kena beri sokongan dan galakan untuk mereka berjaya. Begitu juga Tionghua walaupun hanya 20 peratus, pun kena sokong juga.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit… HANG TAHU KENAPA MALIKUL INI TETIBA BERFATWA MACAM INI ?.... kah kah kah..

kah kah kah… SEMENJAK MAT MONGOL DI SERANG PENTYAKIT KAH KAH KAH INI MALIKUL SUDAH JADI PM…. kah kah kah..

woit… DULU MALIKUL KATA: I M MALAY FIRST… MALAYSIA SECOND…. kah kah kah..

kah kah kah…. SEKARANG MALIKUL DAH NAK JADI PM…. kah kah kah..

nota:
bayangkan kalau malikul menjadi pm
mungkin pm malaysia akan di anggap
yang tersembab dalam dunia - ini bahaya
kerana malikul akan menjadi contoh untuk warga
menjadi gemok dan tembam kah kah kah


LIHAT APA MALIKUL PERNAH CAKAP

ARKIB : 03/04/2010 – Utusan Melaysia

"SAYA tetap Melayu dahulu". Nada Muhyiddin Yassin tegas. Tiada dolak-dalik dan tidak ditarik balik. Prinsipnya juga jelas. Sebagai orang Melayu di negara yang kata dasarnya juga Melayu, penegasan itu tidak silap dan tiada khilaf.

Perkataan Melayu tertera di dalam Perlembagaan. Ia ditegaskan di mana-mana. Ia datang dahulu, kemudian diikuti dengan bangsa-bangsa lain. Sebagaimana sejarah Tanah Melayu yang menjadi milik orang Melayu dan kemudiannya secara suci hati dikongsi dengan kaum-kaum lain.

Justeru Melayu tetap Melayu. Waima apa juga gagasan atau dasar yang diperkenalkan masih ada klausa istimewa untuk Melayu.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


nota:
terima kaseh pada arwah ronald reagan
kerana mengarahkan cia melepaskan
internet untuk kegunaan awam.
kalau tak ada internet ini
susah nak buka arkib berita lama
habis kita semua ternganga
mendengar bulat bulat fatwa malikul kah kah kah...


6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Itu statement untuk Pilihanraya bukan kerana yang tersirat didalam hati yang sebenar.
Lepas pilihyanraya maka keluarlah topik jangan pertikai hak Melayu,Ketuanan Melayu,Raja Melayu.....pppiiirrraaahhhh

Tanpa Nama berkata...

Al Malikul Mat Sembab berfatwa "hormatkan kaum lain"..chisss ape ni? banyak pemimpin UMNO membuat kenyataan berbaur perkauman..sekarang baru hormati..kaum lain sudah luka bara.
Baru baru ini Ketua Penerangan UMNO Ahmad Maslan mahu PAS masuk BN supaya selesa dan boleh hidup dalam dunia politik..wow punya fatwa dari Amhat Maslan..Ahmat Maslan mungkin belum lahir apabila PAS dibawah pimpinan Dato Asri masuk BN kemudian dibunuh oleh UMNO.. ini semuanya perangkap siang siang oleh UMNO.,Ahmat Maslan dengki dengan akrabnya perhubungan PKR, PAS dan DAP.
Semua pemimpin UMNO adalah karut dan pemudut semata mata.

din kaki lutu dreba berkata...

kita memang homat kaum lain.

yg tak homat kaum lain ni biasanya suku sakat mat sembab jugak termasuk perkosa.

yang terbaru sedara mat sembab kat kementerian mat terap

ptuiiii la mat sembap

Tanpa Nama berkata...

mamat sembab tu perli zahid hamidi kot!

pukimon berkata...

mat sembap buat fatwa utk tarik undi

tukar tiub buat fatwa nak bagi pkr lingkup

mat sembap lebih bijak drp tukar tiub

tukar tiub ada bekira2 nak lompat katak ke? bagusler tu dah insaf. kang boleh tukar mat sembap jadi tpm

cicit ngah layor berkata...

"Yg komer sebok2 kater aku sembab tu ngaper?Dengki ker? Bior dilantaknyer ler muker aku sembab,aper komer peduli?Bagi aku,muker sembab tak jadi kudih pon asaikan tenager batin aku kuat,empat limer kali sehaghi.Bagi aku,bior mati anak tak aper...asaikan jangan mati pucuk" Kater dier.kah kah kah.