Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 6 November 2010

SMS BARU DI TERIMA




NOTA :


tadi aku membeli suara perkasa
keran aku perlu membaca ketika
menunggu giliran untuk bercukur
kah kah kah


INI DIA

aku baru sahaja menerima satu sms
aku tak tahu hujung pangkalnya
tapi ini pastuika berkaitan dengan pemilihan pkr

ini bunyi sms itu :

beli indi secara terang@
dBeaufort. resit yuran diganti
dengan anpopow merah


si penghantar omo adalah peminat musik abba
kah kah kah

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bangganya aku bila TT cerita pasal kluang... kena sabar tgu tempat kosong kat rail coffee...kat situ lepas makan, org akan cepat beredar..tadi pergi juga ke situ..mana tau terserempak dgn TT..tp tak ada..

Sivakumar berkata...

GeMpAr punya pecah beritA!

Kertas undi pilihanraya PKR boleh dijual beli sekarang!

Dikatakan tukang dagangnya Azmin Ali!

Tarak percaya ka? Pi baca sini.

cicit ngah layor berkata...

ALANG-ALANG GHOSAK, BIOR JAHANAM... ALANG-ALANG TITIK, BIOR TUMPAH.....jahanamkan ler ghomah tempat komer bertedoh dan tumpahkan ler rezeki yg jadi penyambong hidop komer.kah kah kah.Bior paper asaikan begayer...

Tanpa Nama berkata...

1.dah kalah!!terima jeelah!!macam budak-mudak!!dah tua!akai macam budak-budak!!
2.PKr tak releven dan tak signifikan dengan orang melayu!!parti orang melayu dan islam hanya umno atau pas!!
3.PKR!!barua kapiaq harbi jee!!

Tanpa Nama berkata...

aku jadi tambah bodo baca sms ni

Tanpa Nama berkata...

Adakah sama bisnes Undi dengan bisnes bodi. Adakah sama bisnes Sayful dengan bisnes bisul?

-zunodeng.

Tanpa Nama berkata...

umno telah menggunakan ratusan juta ringit untuk menghapuskan pkr,mereka asak dari segenap sudut,yang dibantu olih zoinis apco,silap percaturan akan binasa lah pkr. umno tidak takut kpd pas dan dap yang mereka takut hanya kpd dsai tetapi sayang nampak nya permainan apco ternyata berkesan.

Melayu Kena Sokmo berkata...

Bapuk No Name 19:38

Woit..! Lu ni terlalu banyak makan daging khinzir jeruk dan minum todi ke..? Bertaubatlah sama, nanti anak-anak lu semua muncung macam khinzir, baru lu tahu (gelar orang Islam sebagai kafir tak tentu hala). Di Galas tu PKR ke yang bertanding? Tu lah mabuk kuat sangat, hingga lendir Cina Doll pun habis dijilat, apa lah Lu ni, Lu pergi jilat pantat Roswah lagi baik le... bawa lu punya Mak dan Apak sekali.. looo

Tanpa Nama berkata...

kahkahkah
antara peminat abba adalah mat sman kati dan juga sivakumar(pengimen kat atas)
tp skang,MSK pun dg mcm sedar yg politician sume sama
tp sivakumar masih xsedar,PATHETIC kahkahkah

-sivakumar poyo-

BudakBaruBelajar berkata...

PKR, DSAI bukanlah satu satunya ikon yang menyuburkan demokrasi.