Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 18 November 2010

YAN AMPOON SATU LAGI MUFTI BARU




BETUL KE CAKAP MUFTI INI



UMAT ISLAM PERLU BANYAK BERSYUKUR :NAJIB -melayau

Najib Razak hari ini berkata, umat Islam di negara ini perlu banyak bersyukur kerana menjadi warga sebuah negara yang dirahmati dengan pelbagai nikmat.

Najib berkata, dengan penuh kesyukuran, umat Islam dituntut untuk memanfaatkan sebaik-baiknya segala kurnian Allah S.W.T bagi mencari kejayaan di dunia dan di akhirat.

"Janganlah sekali-kali kita bersifat kufur nikmat atau mengambil mudah tanggungjawab kita selaku hamba dan Khalifah-Nya di muka bumi. Umat Islam perlu memelihara diri mereka daripada melakukan kerosakan yang boleh membawa kepada kelemahan, kehinaan dan akhirnya kemusnahan umat secara keseluruhan,” katanya dalam perutusan sempena sambutan Hari Raya Aidiladha.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… YA AMPOOOOON… KITA ADA MUFTI BARU…. kah kah kah…

kah kah kah… MAT MONGOL INI BOLEH LAAH BERSYUKUR…. kah kah kah…

kah kah kah…MESTI LAH BERSYUKUR…..KERANA DUIT NEGARA SUAMI REMBAT…. kah kah kah..

kah kah kah…. DUIT KOMISEN BINI SEBAT…. kah kah kah..

woit… SUAMI REMBAT… BINI SEBAT…. kah kah kah


17 ulasan:

org kulim anti zul berkata...

alhamdulillah syukurrrrrrrrrr.. mat monggol dah taubat ke?? atau dah 'tau buat'

Farihah Ahmad berkata...

maksudnya aku xpnah bersyukur la tuh. adoih sengsara. kenapalah aku xreti bersyukur???

Keliwontron berkata...

Syukur ..ya ampoon ...hampir aku ludah dekat TV bila aku nampak kau dkt TV tadik ...Aku cukur kepala kau org laki bini nanti ...sial punya PM

matstimketum berkata...

ini bukan mufti baru tetapi pengutip ufti dan juga perembat wang negara! kah,kah,kah........

Tanpa Nama berkata...

SYUKURLAH.......
- malaisia diperintah oleh lanun
- pembunuh altantuya tak dihukum
- sosilawati& gang dah keling bunuh
- pr memerintah 4 negeri
- rpk didapati x bersalah
- anwar tak dibicarakan
- dah baik dari chcachar air
- ada internet
- masih boleh cari makan
- melayu masih bodoh
- china/keling masih mau sokong bn
- menang 2 prk yang baru
- rakyat tak berani melawan
- masih ada kembu untuk dikorbankan
- peti ais penuh daging korban
- lembu korban tak terlepas semalam
- kerana kena terajang dan mata lebam
- dapat merasa nikmat lubang saifol
- rumah tak kena sita pasal dah setel rm 11,000
- banjir dah surut
- minyak hanya dinaikkan 3 sen
- hanya rambut saja yang putih
- dapat laki setan
- kapal sing tak masuk pas
- zaid keluar pkr
- duit masih laku
- Izrail belum datang jemput
- harusani masih bisu
- setiap bulan xde adun yg mati
- NAMA ANAK ABDUL SHUKUR......!!!!!!
(suruh rakyat bersyukur dalam serba kepayahan, walaupon kita memang wajib mensyukuri rahmat dan nikmat yang Allah kurniakan tapi kamu merompak semaunya, pukimak betul mamat ni)

Tanpa Nama berkata...

perlu bersyukur dgn ape yg baik bg kite.alhamdulilah.tp jgn lupa akan bala ALLAH kerana sikap pemimpim yg mmting kn diri sendiri dan perkara2 duniawi sehingga lupe akn perkara akhirat.masa skrg lebih byk bala(azab) dpd bala(ni kmat).buat la pape pn .undang2 bru pn x dpt tgani gak.kecuali kmbali kpd ALLAH..SALAM.P:

Tanpa Nama berkata...

bersyukur kepada Allah bukan kepada be end,jgn pk tak bersama be end kami x bersyukur,jgn jd bodoh,membantah be end xbermakna kami xbersyukur..kami lawan pemimpin yg xth bersyukur,merompak harta negara,mencuri siang mlm,sape yg ptt bersyukur??,kami akan lebih bersyukur bila perompak2 ni dh masuk penjara..smoga Allah makbul doa2 org yg tertindas

Tanpa Nama berkata...

KAH KAH KAH PATUTLAH HARUSANI XLEH BERI FATWA2 BARU.. RUPA2 NYE ADA MUFTI AGUNG KAT MALAYSIA NIE..KAH KAH KAH.. TP KENAPA TAK DIHEBAHKAN KAT RAKYAT SEANTERO MALAYSIA YG PEE EMM KITA NI MUFTI AGUNG 1MALAYSIA..KAH KAH KAH...

zainal berkata...

Teruskan pekerjaan kamu sebagai tukar tiub....jangan lupa tabur paku sekali supaya banyak motor pancit...byk bisnes. Takkan nak tunggu jadi mufti baru nak cakap pasal agama. Kita sesama manusia perlu ingat mengingati. Baru aman sejahtera.

Tanpa Nama berkata...

Lepas rembat dan sebat.....cukor buah pelior.

Laki-bini macam setan....!!!!

Tanpa Nama berkata...

bro TT,
This Saturday nak terima ijazah dari Unisel. difahamkan bik mama akan bagi scroll. takut i gelak tengok rambut dia, fat fat, short short..kah kah kah.

ada apa-apa advice ?

Syukur Bin Mat Jidin berkata...

syukur kat bn ni agama kepala bana apa?

apa aku dapat drp bn?
woi!! kalau aku tak kerja jual goreng pisang, bn tak bagi aku duit laa!
aku bukan ahli amno galas la!!
aku tak dapat rumah tingkat laa!

cicit ngah layor berkata...

Bersyukor atau bercukor ker,keduer2nyer bukan sekador keluor dr molot jer.Iringi ler aper yg disebut tu dgn perbuatannyer sekali.Botak ker kepaler kiter kalau kiter hanyer bercakap "aku bercukor"sedangkan pisau cukor pon tak ader dighomah. Bagi pemimpin pulak,dier akan meraser bersyukur kalau dier udah memberikan kepuasan kepader rakyatnyer.Kalau rakyat dapat hidup seleser,bulih buat ibadat,bulih dengor kuliah tanpa gangguan,bulih makan kek ghamai2 tanpa gangguan,bulih berhimpon ghamai2 tak kener ayor hujan dr lori meghah,maser tu,pemimpin bulih bagitau rakyat yg dier bersyukur sbb dpt memeghentah dgn adil keraner Allah.Jangan ler perkataan yg elok2 keluor dr molot,tp hati dan otak bekerojesamer caghi jalan macam maner nak ghembat hak ghakyat utk bagi kroni.Jangan main2 komer!!!!bulih jadi munafik tu.Dah tumpor esok jenoh nak jawab.

FiX berkata...

teks PM tu pun bukan dia yg buat, main baca saja, bukan dia tau kepala ekoq pun! maksud syukur pun x tau. malang betoi negara tercinta ni dpt PM bengong mcm ni!

Tanpa Nama berkata...

Aku amat setuju dengan ucapan PM
Sebab, kita memang perlu bercukur!
Kita perlu bercukur kepada bn dan Pm.
kalau kita tak bercukur, kita memang akan rasa berserabut.

Tanpa Nama berkata...

rembat duit negara berbillion... lepas tu ucap syukurrr... kepala hotak berjambul....

Tanpa Nama berkata...

harus sana..harus sini, dia lagi sukur dapet jagu..ar???

ni tok peti ketua ufti lagi sukur...psl ade bib mama sukur....????