Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 24 Disember 2010

APA KHABAR ORANG DISANA ?



PANDAI DEN BERSILAT



nota:
ciisss... jangan tanya den
den mano tahu
ekao ingat den sajo yang ado batang pole
orang lain pun ado jugo kah kah kah

ancuk omak kau
bicat omak kau
jangan kau nak nuduh nuduh
kah kah kah




WIKILEAKS : ABDULLAH GAGAL BERTINDAK KEJADIAN ROGOL MELIBATKAN MENTERINYA
– free malaysia today

PPendedahan WikiLeaks berhubung kejadian rogol terhadap seorang pembantu rumah warga Indonesia yang melibatkan seorang Menteri Kabinet era mantan perdana menteri Abdullah Ahmad Badawi dilihat mampu menggugat hubungan Malaysia-Indonesia dan menjejaskan imej negara.

"Walaupun laporan WikiLeaks ini boleh diragui kesahihannya, namun sekiranya kejadian rogol ini benar-benar berlaku, ia akan memberi imej buruk kepada negara sekaligus mengugat hubungan Malaysia-Indonesia.

"Tambahan pula semenjak kebelakangan ini, begitu banyak kejadian-kejadian yang menyebabkan perselisihan faham rakyat antara kedua-dua negara berjiran ini," demikian menurut Naib Ketua Wanita PKR, Haniza Mohd Talha ketika dihubungi hari ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…. APA KHABAR ORANG JELEBU….. kah kah kah….

kah kah kah….. APA KHABAR ENTOT ENTOT…..kah kah kah…

kah kah kah…. APA KHABAR BUKIT TANGGA…. kah kah kah…

kah kah kah….. APA KHABAR ORANG GAGU….. kah kah kah…

kah kah kah…. APA BAKAR CIK KHABAR…. kah kah kah


nota:
ke jolobak ke jolobo
tuan padi tigo tangkai
kau mengentot orang tahu
tak dapek tutup bangkai


5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ermm... ermmm... berdosa bosa jang kalu serkap jarang... elok bonarlah adokan siasatan dgn segera... atau suruh aje dia saman Wikileaks... kuang3x...

cicit ngah layor berkata...

Tanyer Pak Sanusi,hubungan dier dgn Indon tegang lagi mcm dulu ker?Atau dah jadi mcm batang keladi kener salai.kah kah kah. Samer jer....menteghi atau org miskin,tak bolih nampak *det n ghit* mesti ndak.

Tanpa Nama berkata...

ai itu pun kau sapu..memang den ni pole hydrolic,adjust panjai2...

ANAKOMAK berkata...

iyolah nieiiii...bro...kau jangan buek fitnah bro....montang montang dio orang jolobu sonang sonang kau nuduh eh...tapi kalu pandang dari topi bolah kanan muka eh nie..macam buleh percayolah bro...kalau pandang topat tak berapo perasan bonar..tapi kalau dari topi..perghhhh..clear ado tando serupo biji k*l*n*i*(Double E Double T)kah..kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

ke jolobal ke jolobu
Tuai padi ompet tangkai
Mano den konal mano den tau
Asal tertunggeng den torus bantai........

Jang ooo jang...apo kono eeee jang....