Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 24 Disember 2010

INI BUKAN BERITA LAWAK




SIAPA INI?



nota:
minta maaf banyak banyak
ini hanya gambar hiasan sahaja
bukan gambar perogol
kalau ada persamaan adalah secara
tidak sengaja kah kah kah



MENTERI ROGOL AMAH TETAPI SELAMAT – harakah daily

WikiLeaks bukan sahaja menyusahkan ahli politik yang masih aktif bahkan juga bakal menyusahkan mereka yang dikira telah bersara dari politik.

Pemimpin sebuah akhbar pro Umno, Rocky Bru atau nama sebenarnya Ahirudin Atan , menyiarkan pendedahan WikiLeaks bahawa bekas Perdana Menteri, Abdullah Ahmad Badawi mengetahui salah seorang menterinya telah merogol seorang amah warga Indonesianya.

Namun, tidak ada sebarang tindakan undang-undang diambil ke atas menteri berkenaan.

Menteri berkenaan bagaimanapun selepas itu digugurkan sebagai menteri apabila perubahan kabinet dibuat.

Menurut Rocky Bru, beliau telah mendengar cerita rogol oleh menteri kebinet ini sejak tiga tahun lalu tetapi ia tidak dapat disahkan sehinggalah ia didedah oleh WikiLeaks berdasarkan dokumen yang bocor ini.

Peristiwa itu berlaku di Kuala Lumpur pada tahun 2007. Pada Julai 2007, mangsa yang ditemuramah di kampungnya dekat Jawa Tengah, Indonesia telah membuat pengakuan itu.

Laporan itu kemudiannya telah dihantar kepada kedutaan Amerika, Indonesia dan juga kepada pejabat Perdana Menteri, Abdullah Ahmad Badawi.

Amah yang mempunyai dua anak dan suami itu telah bekerja di rumah menteri berkenaan lapan tahun ketika peristiwa itu berlaku.

Menurut laporan dari sebuah NGO itu, suami amah itu tahu peristiwa ini namun tidak diketahui oleh anak-anaknya.

Namun oleh kerana malu dan takut, usaha untuk mendakwa menteri berkenaan tidak berjaya.


10 ulasan:

Non-Governmental Individual berkata...

AKU NAK ORG PKR ATAU PRG PAS, HANTAR WAKIL PERGI INDONESIA, TANYA AMAH TU, CEPAT, SEBELUM DIA DIBAYAR GEROMBOLAN UNTUK TIDAK MENGAKU!

Tanpa Nama berkata...

Cilaka, menteri yang tangkap orang pakai facebook rupanya, padan dengan muko ...!

Tanpa Nama berkata...

Apa kata, kalau PR menang PRU13 nanti, kita pakat tangkap mamat yg dalam gmbar tu, campak dia kat tengah2 bandaraya Jakarta... Kalau dia mmg tak bersalah, maka selamat la dia pulang semula. Kalau tak, kita pakat buat solat jenazah je la untuk dia kah kah kah kah!!!

Kucing Parsi berkata...

dia ni ke yang rogol ke? ada sumber tak? nak baca..
kah3x bini punya melaram batang tak selaras jgk ke?

mosabit berkata...

ala...baru rogol jer...suka sama suka kot....gaji bayar lebih...kira adillah tu....

memang ahli gerombolan ni ramai yg jadi kaki lendir kan?....

kah kah kah kah kah kah .....

Tanpa Nama berkata...

saper? rois yotim ke?

Tanpa Nama berkata...

Saper tu kaki entot entot haram? Kalau di Barat boleh entot sesuka hati macam TT?

Tanpa Nama berkata...

tentulah bukan anak Yatim, kerana anak Yatim masih bertugas sebagai Menteri.

sri hartamas

Tanpa Nama berkata...

kes rogol bekas ketua pemuda UMNO bahagian (ZAM) di Sg. Siput Utara Perak pada tahun 2002 sampai sekarang gemborolan masih sembunyi..
rakyat di sg. siput Utara sudah kecewa kerana tiada sebarang tindakan oleh UMNOBNAPCOYAHUDI.

Tanpa Nama berkata...

Syed Hamid Malbar dah pencen.....