Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 18 Disember 2010

PEJUANG ISLAM TAK BAYAR HUTANG




JANGAN HINA SANG KUDA




DAP PERKUDAKAN ANWAR – ZULKIFLI NOORDIN - melayau

Seorang ahli Parlimen musykil dengan sikap kepimpinan DAP yang dipercayai mempunyai muslihat tertentu apabila masih bersama dan kelihatan menyokong Anwar Ibrahim walaupun mengetahui sejarah kegiatan homoseksual Ketua Pembangkang itu.

Zulkifli Noordin berkata, apa yang dikhuatirinya ialah pemimpin DAP itu menggunakan pengetahuan, maklumat dan mungkin "bukti teknikal" mengenai kegiatan homoseksual dan liwat Anwar untuk kepentingan politik mereka.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… DULU CAKAP DAP KUDAKAN PAS… kah kah kah..

kah kah kah… YANG MANA SATU NI… KUDAKAN YANG MANA?.... kah kah kah..

woit...PEJUANG ISLAM…. BILA NAK BAYAR HUTANG 15 RIBU RINGGIT ITU…. kah kah kah..

kah kah kah…INI HUTANG DUIT BERTARUHAN BERTANDING…. kah kah kah..

woit… TAK PAYAH LAAA CAKAP HAL ISLAM…. CAKAP HAL BAYAR UTANG DULU…. kah kah kah…

woit… CAKAP BERGEGAR GEGAR….. TAIK KELUAR DALAM SELUAR… kah kah kah

13 ulasan:

cicit ngah layor berkata...

Kalau elaun MP miker tu,miker potong rm1000 sebulan,dah lamerdah hutang miker tu selesai. Ikut ler hukum adat...kalau kiter berhutang,bayor hutang dulu sampai selesai.Lepaih tu kalau nak pergi New York pon,sipimuatang tak ler maghah.Oghang nak keMekah pon kener selesai hutang dulu!!!!. Tak pon,kalau tak ndak juger bayor hutang....istiharkan dighi tu muflis...bior lingkop semuernyer,baghu padan muker.kah kah kah.Cantek misai miker...mcm misai kuder dalam gambor tu.

almahdha berkata...

ha ha ha tumpang ketawa

Tanpa Nama berkata...

zul nurdin tak bayar hutang plihanraya.... ! wahahahahaha! pg mampuih dgn ameno!

Modern Talking berkata...

klu 15k tu hutang ptptn.. dah lama kena blacklist x bleh keluar negara

Anti TELAN berkata...

Orang dah cakap bukan Pejuang Islam...'Pejuang TELAN'..kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

allo bro, ketuanan melayu mana leh bayar hutang.tak dak standed laa kalau bayar hutang.mana ada brutal,mana ada macho.
Ambil barang dlm kedai tak payah bayar punya.

prinsip depa rembat dan sebat.

Awas sapa mintak hutang, nanti kena bom c4,ISA,nanti jumpa parang dlm bonet keta.

kahkahkah

1Crony berkata...

Zul Bisul tu memang sesuai memakai lebai, tetapi lebih baik dikecilkan sedikit iaitu 50% dari lebai biasa dan diletakkan di bahagian belakang kepala. Fesyen tersebut sangat sesuai untuk si bisul (rabai) ni sinonim sikap dan sifat munafik dia yang keterlaluan.

Tanpa Nama berkata...

Orang ini dah banyak buat kerenah untuk nak jadikan diri sendiri popular, tapi tak pernah berjaya dan tak siapa nak ambil tahu hal dia. Itulah sebabnya si pipit ni meroyan siang malam. Pun cemburu dengan DSAI yang dikatanya tidak bersih itu masih mendapat kepercayaan orang dan kerja-kerjanya boleh diharapkan.

Nak tahu rahsia how-to-be-popular masuklah balik PKR, dulu tak sempat nak korek dan bila dah dapat bolehlah loncat lagi. Namanya akan terpampang lagi. Itu pun kalau PKR boleh terima, kalau tidak meroyan lagilah dia. Pemimpin UMNO lagi tak percayakan dia !.

Tanpa Nama berkata...

KEPADA YG ADA HUTANG ORANG 15K:

Hutang 15K kalau tak bayar, mati besok tak masuk syurga

Tak malu kat Allah ke kalau mati bawak hutang RM15K?

Cakap banyak nak tutup hutang?
Mana boleh bro. Lagi banyak cakap, lagi banyak orang teringatkan duit hutang RM15K

nak cakap pasal islam? nak cakap pasal kuda-menguda?
Tak payahlah!!!!
bayar hutang dulu la beb!!

Tanpa Nama berkata...

Apa nak tunggu sponsor dari UMNO baru nak bayar hutang?
Cakap memang hebat mengalahkan Tok Guru tapi perangai mengalahkan jin Hiprit.

Tanpa Nama berkata...

Ooi mangkok di sana!
Bila nak bayor hutang?
Buat-buat lupa ker?

Tanpa Nama berkata...

Cicit ngah layor....

Nasib baik MP miker tu tak pinjam kat ceti
Kalu dia pinjam kat ceti dah tentu hari2 ada ceti datang bawak payong
bayor hutang bunga pinjaman pun dah boleh tinggal gusi dengan gigi
Nasib baik komer tak pinjam RM15 ribu kat ceti macam MP komer
Kalu tak tinggal spender ler komer

Marhaen Kacak berkata...

hahaha...child's politic berada di mana2..

Hikayat Marhaen Kacak - Blog Info Kesihatan Mata Anda