Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 25 Disember 2010

TAHUN DAYAK KENA TIPU




MINAH DAYAK YANG CUN





2011 TAHUN GEMILANG SARAWAK
- melayau

Pemimpin di Sarawak dan Sabah hari ini mengucapkan selamat menyambut Krismas dan Tahun Baru khusus kepada penduduk di kedua-dua negeri itu dengan harapan agar pertumbuhan ekonomi dan kestabilan politik masing-masing dapat dipertingkatkan pada tahun-tahun yang akan datang.

Dalam perutusannya, Yang Dipertua Negeri Sarawak, Abang Muhammad Salahuddin Abang Barieng berharap mulai tahun depan, tumpuan diberi kepada usaha inovatif dan kreatif khususnya dalam penghasilan produk atau perkhidmatan.

"Jika kita terus bersaing dengan cara lama, kita akan ketinggalan," katanya

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit…MEMANG PERLU INOVATIF DAN KREATIF…. kah kah kah..

kah kah kah… BUKAN SENANG NAK TANGGAL KAN BRA MINAH ARAB…. kah kah kah..

kah kah kah… MESTI KREATIF…. RABA SAHAJA 1,000 HEKTAR TANAH BALAK… kah kah kah..

kah kah kah… MESTI INOVATIF...PEGANG COLI…. LAGI 2000 HEKTAR TANAH SAWIT…kah kah kah..

kah kah kah… SEKALI CIUM PIPI BAGI SATU PROJEK…. kah kah kah..

kah kah kah… NAK USIK USIK BARANG ANNAAA … KENA BAGI BAKUN…. kah kah kah…

kah kah kah… MEMANG TAK BOLEH PAKAI CARA LAMA…. kah kah kah..

kah kah kah…. SEMUA KENA SAIN DULU… kah kah kah..

kah kah kah… HABIH DAYAK SATU SERAWAK KENA JUAL….kah kah kah..

woit ... TAHUN 2011 IALAH TAHUN DAYAK KENA TIPOOOOO.... kah kah kah


nota:
adakah anda tahu
kenapa raja berooke
ini kahwin lagi ?

ini kerana tak tayang
pada mat mongol bahawa
nak bagi tahu bik mama
yang slim lagi best kah kah kah

nota:
bik mama sudah bengang
kerana minah arab
ini slim dan cun
jamin raja brooke
akan kena tendang
kah kah kah kah


6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

syabas, dayak sudah pandai.. haha sama jugak dengan melayu, asyik kene DIBODOHKAN saja.. sensitif bila jadi bodoh? kalo bodoh, bodohla jugak.. hahha..pergi hantuk kepala kat dinding..

cakap berdegar2m belajar universiti la.. score sana score sini.. asalkan dengan BN, kene tipuuu memanjang.. pandai kebendernyer? pandai buah pelior? butuh la..

Tanpa Nama berkata...

cakap biar terang yang BODOH tu ahli n pengikut UMNOngok n GROmbolan kah kah kah

tak caya tanya kangkong kangkong yg banyak bertaburan di ipta seluroh negara

rtm klg

cicit ngah layor berkata...

Tak ader maner baguihnyer baghang Malaysia ni!!!!!...Baghang oghang putih dengan baghang arab juger yg jadi pilihan kepaler dayak tu.'BIOR MATI ANAK,JANGAN MATI PUCOK'kah kah kah.....ghambot tak buboh inai ker?

Tanpa Nama berkata...

Kutuk dayak???

bukan kutuk sebarang kutuk
kutuk nak sedarkan org2 dayak
kutuk supaya tanah tak kena ambik
kutuk nak bg bukak minda org dayak
sedarkan org dayak yg selama ni kena tipoo raja beroke
sedarkan org dayak yg selama ni majoriti minda masih tertutup
sedarkan org dayak supaya tak mati dalam keadaan terus tertipoo

*korang tau kenapa raja beroke tak kawin awek dayak?
sebab cap mohor tigasegi arab saiz xxl. senang nak kerja

Tanpa Nama berkata...

BN dah buncit perut kekenyangan kat srwk..jdi YB kumpul reta..tak caya cuba tggok banglo mewah n aset bisnes/sawit/tanah mereka..brtimbun..SPRM??????xkan khir toyo je kena jengok.skli skla jngok gak srwk

nyet berkata...

HARTA KEKAYAAN RAJA BROOKE DIBONGKAR!!

layari www.sarawakreport.org