Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 26 Disember 2010

TENDANG SEKARANG BUKAN ESOK !



GAMBAR BERSEJARAH



nota:
ini gambar kenang-kenangan
yb gobala krishan dari kiri
di apit yb ibrahim ali dari kanan
di belakang ialah yb bung mukhtar
dan yang tersenyum itu ialah yb nazri aziz




MP GOBI: KECAM ANWAR , AZMIN TIDAK BERMAKNA SAYA AKAN KELUAR PKR
– minisder

Ahli Parlimen Padang Serai N Gobalakrishnan “berjanji” tidak akan keluar Parti Keadilan Rakyat (PKR) meskipun dilihat mengkritik keras ketuanya Anwar Ibrahim dan timbalan presiden Azmin Ali menerusi ‘Twitter’ sejak dua tiga hari lalu.

Mesej mengecam kepimpinan kedua-dua Anwar dan Azmin memuncak sejak petang semalam.
Gobalakrishnan meningkatkan kecaman dan kritikan serta menjawab ulasan pelbagai pihak sejak awal pagi ini.

Ia membawa kepada andaian sesetengah pihak bahawa Gobalakrishnan juga akan keluar PKR mengikut beberapa bekas wakil rakyat parti itu.

Ini bukan kali pertama andaian sedemikian dibuat membabitkan pemimpin itu.
“Mengapa mesti saya keluar parti, ini parti reformasi, kita mesti melakukan reformasi. Saya berada sejak awal penubuhan parti.

NOTA:
pkr wajib mengambil langkah yang tepat
yb gobala bukan contoh seorang yb yang patut
berada di parlimen.

orang ramai tak minat dengan yb jenis ini

gobala sedang dan akan terus dipilihara oleh gerombolan
gobala masa ini sedang disusun oleh gerombolan
untuk jadi alat kacau dan macau

gigi gobala tak pernah begosok
sedang di asah oleh gerombolan
mulut gobala besar terseringai

pkr wajib menendang gobala keluar dari pkr

gerombolan ada bung mokhtar
mat mongol ada nazri aziz
pekasa ada ibrahim ali
pkr ada gobalakrishnan

gobala ibrahim ali bung mokhtar nazri aziz adalah
contoh terbaik para malaon yang menghabiskan
oxygen dalam parlimen

politik baru tidak memerlukan yb seperti gobala
negara tidak memerlukan yab sxeperti bung mokhtar
rakyat malaysia tak memerlukan ibrahim ali
parlimen tidak memerlukan salakan nazri aziz

pkr harus ingat ingat kes zul perjuang islam
kung kang kung kang
tidak ditendang keluar parti
akhirnya menjadi
barua menjaga seluar dalam

buang seakarang sebelum terlambat
tendang sebelum lewat


11 ulasan:

SalaiVanor Jr berkata...

gua tengok GOBALA nie nak seiras macam adik dia yang jadik calon kat DUN GURUN masa 2008 dulu.. si KALAIVANAR... nasib baik mamat tu tarak menang masa election tersebut.. bukan apa masa ceramah mulut kira lebih kurang mcm si gobala nie apa yg tak pelaqnya si najib nie.. semua dia pukoi rata...berbuih2 mulut bantai najib... manis mulut susun kata puji anwar nik aziz... last LOMPAT KATAK jugak semasa PRK Bukit Selambau dulu...

Si GOBALA nie pon dok nampak lebih kurang macam tuuu laaa.....

hampehhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Hanief berkata...

https://www.youtube.com/watch?v=clgPIfL74pg

Tanpa Nama berkata...

Jumpa ular dengan jumpa .....
Bunuh siapa dulu..?
Tak faham-faham lagi ke..?

Tanpa Nama berkata...

karpal biasa tegur Anwar,TGHA biasa kenen Anwar,di Sabah sana berlambak yang taruh Anwar.Apa pasal diam.Sebab depa ni orang besar?.
Cari punca pasai apa Gobala ni tak puas hati.
Cara cara Chegu Bad dan Mustafa Kamil dan buat ulasan pun agak keras juga tapi apa pasal tak bersuara?.Malah TT,hang amat sokong Chegu Bad.
TT,jangan jadi pelesit.

Tanpa Nama berkata...

dia tak nak keluar pkr sebab dia tahu....

-amno, mic, kimak dan sekutu dengannya tak akan tanggung dia sebagai calon pru13

-pkr yang amat2 baik hati akan bagi dia peluang jadi calon balik. (Bila dia menang atas tiket pkr, maka dia akan lompat katak. Waktu itu sahamnya tinggi dan poketnya akan jadi tebaaaaaaaal)

**dah lama gua tak percaya 100% kat mangkok ni!!!

Tanpa Nama berkata...

WOI ANON 12:12

Jumpa gobala bawak ular
apa kita nak buat?

Tanpa Nama berkata...

TT

Sekarang waktu kritikal
Tetapi waktu paling sesuai untuk DS Azizah menilai watak sebenar wakil2 pkr

Sepatutnya DS Azizah sudah tahu
Mana intan mana permata
Mana arang mana gading
Mana boleh diambil mana mesti ditendang

PISANG JANGAN BERBUAH 2 KALI!

Tanpa Nama berkata...

woit PKR! Itu ular sama itu keling...keling lagi bahaya! Kasi hantam sama itu keling, hadi hadi hadi!

Tanpa Nama berkata...

gua dok kat p.lunas dok perati dia ni jenis ular sawa...cakap tak boleh percaya punya.gua pernah kena kencing dgn dia...pkr kasi kick la ini org kalau mau p.serai selamat dlm pakatan...

Tanpa Nama berkata...

aku dok kat lunas...tau sgt perangai dia ni....jenis ular sawa.cakap tak boleh pecaya punya...pkr..tggu apa lagi org lagu ni tak boleh simpan dah.kasi kick sama dia..kalau dia tanding lagi p.serai...pakatan hancur..aku cakap betoi ni..bukan bohong

apa apa pun ok berkata...

payah nak komen kahhh... kahh.. kah.
tp at the end of the day my friend is always my friend kahhh... kahh.. kah.