Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 26 Disember 2010

TERKINI !!!




SILA CARI ? SIAPA>







KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


nota:
mano den tahu... kah kah kah


19 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tt,hang pun kalau bukan kaki melancap,hang pun akan masuk golongan tu

asyMok_Aambo berkata...

jeng... jeng.... jeng...

mungkin oghe Senaling dah tahu kot...!

den raso den tau....
eh!
kawe dok tau kot...

anyway
hobin MALAYSIA hobin

p/s: Tukar Tiub jgn lupa tau doakan MALAYSIA menang mlm ni deh...

wartamaya berkata...

Wakakak !!
ESey pun tak tau ...

masaimara berkata...

berita ni patut dimuatkan dalam harakah, baru 1 malaysia tahu sape si jahanam ni....

Anti TELAN berkata...

Sebelum ini dah ada 'Pejuang RABA'...kah kah kah

Selepas ini lahir pula seorang 'Pejuang KANGKANG'...kah kah kah

Mana ada 'Pejuang Melayu' atau 'Ketuanan Melayu'...yang ada hanya 'Pejuang TELAN' dan 'Pejuang BETINA' jer

Kucing Parsi berkata...

eh macam mamak dari tasek gelugor jeescru

cicit ngah layor berkata...

Abih ler anu amah tu jadi bendang. Kalau dapat sekali,dapat ler 1000 kali.Lapan tahun....main2 ker. PR kener buat kerojer lebih ni...hantor wakil pergi temuramah mangser tu.Kalau lambat.....habok pon tak dapat.

Tanpa Nama berkata...

Den raso si Sabree Chik tu ha....oghang nogori geng boruk berayun di jambatan dulu anok deio si dino entot entot..lari poi jolobu

Tanpa Nama berkata...

Ini satu berita baik!!!
Rakyat harus bangun dan humban AMNO dalam longkang menjelang PRU13nanti.
Mengikut pepatah "Kalau kepala ikan buruk seluruh badannya buruk". Cuba teka siapa Kerpala? ..LOL.. he he he he he!!

Tau pun Kerpalanya. Tahaniah! Tahniah!

Tanpa Nama berkata...

perogol, ambil rasuah, pencuri... semua kat dalam.

Tanpa Nama berkata...

Apo kono jang? Mak indon pun ekau entot?

Yong berkata...

Mesti jantan. Jadi tak mungkin montori pompuan, sobab yang kona rogol pompuan. Lainlah kot yang kona tu mat indon. Isy, tersokat selero Yong kojap.

Pak Oncu berkata...

Kesihan org org Jolobu,,,,,,,,,,

Tanpa Nama berkata...

anak dan bapak sama2 suka entot2 lari.hahha

tengku-rak berkata...

Tn TT yang baik hati,

Kalau Jarjis Menjarjis dikira merogol tak?

kung kung kung!

Tanpa Nama berkata...

bondo sodap jang. Sapo tak nak.

Tanpa Nama berkata...

pelik sungguh,
hairan sungguh,
rasa tak percaya,
apalah nak jadi oiii,
ada yang suka makan budak sekolah, ada yang hanya suka raba-raba,
ada yang suka entot amah indon,
ada yang suka buat sek. mengandung,
ada yang gunakan bom C4,
ada yang tak suka melayu, tapi suka monggol.
apalah nak jadi ni ....

Tanpa Nama berkata...

Rais ooiii Rais.. Dah belambak china doll kat bukit bintang, Amah indon yang ko kerejokan..Mungkin Amah ko cun macam Cut Tari. Tak pun macam Luna Maya..paling teruk pun macam Bik MAma..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

Haram jadah punya menteri. Dah tua bangka lagi mahu entot. Dulu Anak Tambi , ada kesinambungan... Dulu, Kini dan Selamanya Perogol
Tangkap dia. Polis siasat menteri tua bangka ini.