Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 10 Januari 2011

CUBA TEKA



SIAPA MINAH RONGGENG INI ?



nota:
hati tak tenang
bila bertemu minah ronggeng
hati tak tenang
bila teringat dan terkenang
kah kah kah


14 ulasan:

naim berkata...

Ini mek UiTM? hahaha...

Tok Kiyai berkata...

Salam bro...
Siape minah ni?
Puteri umno ke??? haha

sunsnake@budakbalun berkata...

adehhh!!! apa lagi ni TT..
bikin runsing laaaa!!

wakakakakaka!

kavita singh pun ramai lagi yang tak tau nehh!!

dah ada penyedap baru dahhhh!!

Anti TELAN berkata...

Ini 'Pejuang CUKUR'...kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

tt..

apa maksud ronggeng?

tt..

minah nie bakal muncul dan dicalonkan di AJL2011..

tt...tahu tak apa itu AJL?
AJL bukan Anugerah Juara lagu..

tapi

AJL ialah Anugerah Juara LOMPAT...

muahahhahahahahha

LibangLibu berkata...

Tn. TT,

knp Minah Ronggeng ini diletak dibawah label Mahafiran, Mahathir?

Adakah Madey pn menibai amahnya?

KAH KAH KAH!

Tanpa Nama berkata...

ini calon BN kat Tenang nnt lah bro..

tapi apakah kene mengena dgn ronggeng?..

ada batu sebalik udang????

Jamban berkata...

Ni lah dia calon Adun Tenang ...tul tak tt..

Tanpa Nama berkata...

adakah ada lagi amah indon yg kena rogol oleh vvip?

Tanpa Nama berkata...

buah hati pak rais kut?

ampun pak .......

Tanpa Nama berkata...

mangsa sapa plak ni bro..

Abang kaki balun berkata...

Pehhhh

malam ni malam ape bro??
malam jumat ker?

asal jadik pon ok berkata...

penyodap tur bro
ado no kontek?

hafszach berkata...

Ini menah UITM yang kena jolok dgn Shahidan kassim..

Isham bayar aku RM 100.000 sbb aku dapat meneka persoalan siapa minah ronggeng di atas tu..