Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 10 Januari 2011

RELAK LAA BEEB BELUM JADI MENTERI LAGI !




MAMAT MANA PULAK NI?



nota:
bayangkan kalau jadi menteri
habis patong patong masuk laut
bukan saja patong penyu
penyu penyu pun
tak leh mebdarat lagi
kah kah kah





PENYOKONG HADI DIDAKWA BELASAH PENULIS BLOG
- mkini

Sekumpulan jemaah masjid, dipercayai penyokong Datuk Seri Abdul Hadi Awang didakwa mengasari seorang penulis blog yang cuba mendapatkan beberapa penjelasan daripada presiden PAS itu.

Khairul Nizam Abd Ghani mendakwa, dalam insiden dekat rumah Abdul Hadi di Marang pada 7 Januari lalu, beliau turut dikurung seketika di pejabat masjid berdekatan dan telefon bimbitnya dirampas.

Sehubungan itu, beliau yang terkenal dengan nama pena Aduka Taruna membuat laporan polis di Balai Polis Marang kira-kira jam tiga petang, sejurus selepas peristiwa itu.
"Dalam kejadian itu, kira-kira tujuh atau lapan orang mengepung saya. Saya rasa dipukul daripada belakang dua kali," dakwanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH AKH


woit..INILAH BAHAYANYA RAPAT RAPAT DENGAN MAT MONGOL… kah kah kah..

kah kah kah..INILAH BAHAYANYA DUDUK DUDUK DENGAN SEMBAB… kah kah kah..

kah kah kah..INI LAH AKIBATNYA … RUNDING RUNDNG DALAM GELAP… ka kah kah..

kah kah kah… DAH MULA DAPAT PERANGAI JAHAT…. kah kah kah..

kah kah kah… DAH MULA DAPAT PERANGAI SAMSENG…. kah kah kah..

kah kah kah… MAT MONGOL BARU OTEK OTEK JANJIKAN TPM… kah kah kah..

kah kah kah…. BELUM JADI TPM LAGI… RELAXXXXLALAAA… kah kah kah..

kah kah kah… TUNJUK SAMSENG AWAL AWAL BUAT APA….. kah kah kah..


19 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

YG BANGANG DUK KAT SITU BUAT APA....BODO KALAU AKU ANAK HAJI ADI AWANG PUN MARAH....SELEPAS DI TANGKAP POLIS BUAT HAL...ADA UDANG BALIK MEE...LA NI KE ADA PERJANJIAN DGN APCO...BRO TT KALALU NGUTUK MAT MONGOL NASHA MUSTAPA TAKPER TUAN GURU JANGAN LANCAU....RESPECT SKIT BRO KAT ULAM...ADUKA BERAYOK MOK MING BOLEH BELAH

Tanpa Nama berkata...

Lu memang tak de kepala otaklah beb..semua lu nak pusing..ramai dah sedarlah wooi..ni bukan zaman pak lah lagilah tolol..lupunya barang antik pun nuar dah tak lalu kot..dah expired..kah..kah..kah

Tanpa Nama berkata...

Kepada Anon 16:40

Memang ramai dah sedar. Sebab tu sapa2 yang nak sangat buat projek dengan Mat Monggol kita tendang punainya. Cuma kau Anon sekor ni je yang tak sedar. Sebab dia kau pakai songkok tinggi. Orang kata, semakin tinggi songkok kita, semakin tinggi bebalnya. Untuk menyorokkan kan bebal, pakai la songkok tinggi. Cam geng2 Pekida kaki tarik keter dan kaki main pompuan. Seperti juag perkasa kaki julang keris dan kaki kontrek.

PS : Lebih baik join geng gayung. Songkok tak tinggi. Cuma gayung je besar sikit..kah kah

Tanpa Nama berkata...

wooi beb..
sapa suruh lu pakai nama aduhka teruna
kan dah kena hempok

lagi satu
yang hang datang kat kejaan perpaduang tur buat hapa?
derang ingat hang nak langar hadi!
tu pasal derang hempok hang!

***
nak tanya nih
kes hari tu dah setel ker lom?

Tanpa Nama berkata...

hahahahaha.....

pegi mampos dgn pejuang UG.

Tanpa Nama berkata...

TT.
Aku respect ko dlm bab menangkis hujah dan pemikiran UMNO-APCO.
Tapi ni Haji Hadi dan Nasa pun ko nak serang, apahal? Ada ke bukti yg menyatakan diorang nak bekerjasama dgn UMNO-APCO? Pernah ko dengar dari mulut diorang sendiri? Walhal yg selama ni dari dulu sampai skrg istiqamah menentang UMNO-APCO adalah dari PAS sendiri. Yg buat heboh ttg PAS nak bekerjasama dgn UMNO-APCO adalah media kuda tunggangan UMNO-APCO jgk. Takkan ko percaya dgn media UMNO-APCO?
Dulu lps pilihanraya heboh ttg PAS akan mengkhianati PR utk bersatu dgn UMNO-APCO bagi membentuk kerajaan perpaduan. Habis Haji Hadi, Nasa, Hasan Ali kena serang kiri kanan. Tup tup yg melompat wakil rakyat PKR dan DAP. Smpi skrg, PAS merupakan satu-satunya komponen dlm PR yg tiada wakil rakyatnya belot (jgn masukkan Brahim Ali katak ye, dia cuma diberi peluang bertanding di kerusi PAS, tapi bukan ahli PAS).

TT,
Aku tak tau la kenapa ko suka sgt serang pimpinan PAS. Cukup la. Tu di depan ada Najib, Mahathir, perompak, penyamun, peletup, perogol, perasuah dsb dlm UMNO-APCO. Tu yg patut diserang habis-habisan, sbb mmg dah terbukti diorang tu lanun.

Tanpa Nama berkata...

nampaknya geng hadi hendak monopoli kebenaran,sapa2 tak setuju dgn hadi depa belasah.
bodoh punya pengikut ulamak.
patutnya suruh hadi jawab soalan aduka taruna tuu, baru org boleh respek kat presiden Pas.
wakil rakyat pas pun ada sejarah lompat,cuba baca sejarah jgn jadi bodoh macam pengikut hadi.

Tanpa Nama berkata...

hahahaha
hhahahah

ramey masih tak paham cara penulisan TT.. gua sendiri pun masih xpaham..

sebagai blogger, TT boleh buat apa sajer... kutuk PAS, DAP, UMNO, MCA, PKR, MIC, Perkasa dll..

tp yelar kita sendiri boleh nasihatkan & tegur TT jika xkene gayernyer. terlepas beban kita. Insyallah..

bunbinban berkata...

hok alo...tuan guru ape barang biar anak buah belasah tetamu. tuan guru tak cukup tarbiyah. ada sket je rasa takbur dlm hati ulamak, nerakalah tempatnya. tuan guru pun bkn maksum. jgn di puja2 melampau-lampau nnt tuan guru kamu join melayu kebangsaan korang taulah. lebeh2 plak. org melayu kebangsaan korang x berani lak nak usik...pegilah belasah. jgn jadi hero kg. darat ore ganu nihhh..patutlah kalah, samseng mcm melayu kebangsaan gak.

Tak Ada Nama berkata...

Dia orang x nampak le TT, tak boleh ditegur TGHA. Cara dia orang letak komen macam TGHA tu maksum.

Soalannya memang lah si Teruna tu mungkin x berapa beradab, tapi kenapa mesti dibelasah mamat tu. Kalau betul nak ikut Islam (dan tentunya Sunnah Rasullah saw) itu ke caranya? Yang aku nampak perangai sebiji macam setan adalah. Geng2 perpaduang macam tu gamaknya ye.

NeoNodeGuy berkata...

Tapi TGHA dan NASA nie memang tak ada bahlol cikit, slalu di tipu puak gerombolan...tak paham2 betulah.

Tanpa Nama berkata...

Anon 16:59

Gua tak pakai songkok tinggi ke..serban lilit ke..tapi gua nak pesanlah..kita tengok siapa yang kena..kah..kah..kah

Tanpa Nama berkata...

Anon 16:59

Gua nak tambah lagi..orang mana kata "semakin tinggi songkok kita,semakin tinggi bebalnya..lu asyik dengar cakap orang aje..patutlah bingai..kah..kah..kah

Tanpa Nama berkata...

halo TT...ni blogger bengap pun kau na bela? Tarak akal punya blogger..

azmie berkata...

jgn nak memalukan org nogori oii. kono penyepak budak 10 thn pun report pulis. tengok ko namo mcm panglimo. anak den yg sekolah tadika pun berani nak betumbuk. yg takdak di rusila jgn nak memandai. tunggu la dulu. bg tuan punya badan merapik sampai abis dulu.

Tanpa Nama berkata...

HAHAHAHA,PUAK UG TRG BANGANG,DAN ULARMAK PIS,GUNAKAN HUJAH SAIDINA OMAR DULU PUN SEORANG SAMSENG,HAHAHAHA BAHALOL,PUAK PUAK CELAKA NI DAH OVERDOSE MKANAN PIL WALA'...NIAKAMAI..T MAPUS JILAT CHOK,CIBAI....

islam for all berkata...

tgha ngan si nasa ni mmg byk timbulkn prasangka org,memang btul tak elok berprasngka ngan org lain tapi apa hukumnya pulak asyik dok timbulkan perlakuan2 yang mencurigakan/pelik2 hingga boleh timbulkan fitnah orang.....kadang2 aku rasa ada byk btulnya kewujudan geng ug ni.....dorang ni bergerak dlm selimut nak2 si nasa ni,kompius btul aku memikirkannya ttg timbalan presiden pas ni.........al-fatihah

Tanpa Nama berkata...

Haji Hadi ni tak leh caya sangat. Dia ni racist sikit. Sebab tu dia sanggup nak ganding bahu dengan gerombolan & mengkhianati PKR & DAP. Dia ni memang tak sukakan DAP sebab DAP tu bukan Islam & "parti Cinor."

Tukar Tiub paling best!

Republican Hishamuddin for President of United States of Malaysia!

Tanpa Nama berkata...

Korang kono paham TT ni berfahaman Marxist ala Ghoucho ko apo bondo eh .., dan puak-puak ni lazimnyo amat tak suko agamo (dan pimpinan agamo) terutama Islam sobab anggap agamo tu madat (macam ganjalah).

Bab si Aduka Taruno kono belasah tu patut-patutlah masuk tompet orang nak tunjuk terror. Tanggung sendirilah beb.

Bab UG ni jangan banggang amat. Nabi kito dulu pun barunding dengan segalo macam orang. Namonya BARUNDING untuk cari jalan kebaikan dan perpaduan supayo kito jangan asyik berbalah sesamo sendiri ajo.

Kono ingat PAS dah buleh ada kojosama dongan DAP tapi takkanlah nak jumpo UMNO jadi haram apolagi Agong yang jomput.

Memang eh nak kelahi sonang - nak damai itu yang susah.

TT pun bab kutuk Haji Hadi dan PAS memang celako tak sayang mulut. Sonang2 kato tapi bukti takdo. Walhal TT kamcing bonar dongan Mat Sabu - apo salah tanyo dulu Mat Sabu.

Ko takdo setiakawan dan telus TT. Ko naik pentas samo-samo PAS/PR tapi mulut ko colupar bonar tanpa usul perikso.

Tapi apo nak polek - TT ni satu kampong dongan Rais dan Bik Mama - silap-silap satu gerombolan - main wayang ajo.

Poorraaah.