Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 10 Januari 2011

KELAB MENJARJIS UNTUK SEMUA KAUM




JAMALUDDIN JARJIS TAK DIBENARKAN





LEE LAM THYE SARAN TUBUH KELAB PELBAGAI KAUM
- meloya

Pemegang Amanah Yayasan satu Malaysiab Lam Thye hari ini mencadangkan penubuhan kelab dengan keanggotaan pelbagai kaum, sebagai satu kaedah mempromosikan perpaduan dalam masyarakat Malaysia.

Beliau berkata, dengan cara itu, interaksi antara kaum dapat dipertingkatkan sekali gus memupuk persefahaman di antara satu sama lain.

"Bagi mereka yang ingin mendaftar sesebuah pertubuhan baru, penglibatan semua kaum lain amat digalakkan di dalam organisasi mereka mengikut kepada kedudukan yang munasabah,” katanya dalam satu kenyataan di sini.

Selain itu, Lee turut mencadangkan pengstrukturan pusat asuhan, sekolah rendah dan menengah serta institusi pengajian tinggi bagi menggalakkan interaksi sesama masyarakat dan pelajar di samping menangani isu polarisasi.

nota:
pelik kenapa tak dibuat sekolah satu bumbung
masa kanak kanak lebih senang terdidik
dan berkenalan antara satu sama lain
anak anak akan lebih mesra

kenapa telah tua baru nak diwujud kelab pembagai kaum?

malaon ini tak sedar kelab pelbagai kaum ini memang banyak wujud
ada kelab malam
ada kelab sukan
ada kelab judi
ada kelab golf

ada kelab cigar
ada kelab menjarjis

ada kelab raba raba bontot
tak caya?
kah kah kah


6 ulasan:

LibangLibu berkata...

Tn. TT,

kelab tibai2 amah jgn dilupa!

KAH KAH KAH!

awat berkata...

la,zzzzzzzzzzz rupanya bekas orang kuat DAP ni.
maycdah mati kah?

Tanpa Nama berkata...

pergh.. melelh air lior jarjis tengok bontot pink tu.. aaw..!

girl from mars berkata...

monyet yang merah buntutnya... tanya pak menteri, sup buntut sedap tak? orang sana panggil sup ekor. kakakakkakkakaka

Tanpa Nama berkata...

umang hai!

sungguh menjarjis gambar bontot tur!

mano ekau dapek?
bagi kat den ok jugak

den duk kat jelobu

Tanpa Nama berkata...

nak tubuh kelab tu kelab ni..sebab lebih tua lebih bangang lebih sembablah!! alamak..luah lah aku tengok foto tu