Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 2 Januari 2011

DARI ARKIB ROGOL RAIS YATIM




MINAH CUN DARI INDON


nota:
wooi.. memang cun
memang tak potong stim
betul ke minah ini seorang amah
kalau bik mama tahu tentang hal
bahaya kerusi rais yatim di jelebu
kah kah kah


ARKIB : 08/02/2004

ISTILAH ROGOL AKAN DIPERINCIKAN

KUALA LUMPUR 7 Feb. - Kerajaan akan memperincikan istilah rogol sebelum sebarang pindaan undang-undang di dalam Kanun Acara Jenayah dan Kanun Keseksaan terhadap jenayah itu dapat dilakukan.

Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Rais Yatim berkata, ini kerana ada beberapa pihak yang mahukan maksud rogol itu diperluas dan diperhalusi.

Katanya, ia seperti mentakrifkan semula jenayah rogol sebagai satu perbuatan keji yang turut meliputi penggunaan objek sebagai alat untuk merogol.

``Setiap pindaan memerlukan kajian teliti melibatkan semua pihak daripada kementerian berkaitan dan pertubuhan bukan kerajaan (NGO).

``Kemudian perbincangan lanjut akan dijalankan dengan Perdana Menteri, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi dan kementerian lain termasuk Kementerian Pendidikan dan Jabatan Peguam Negara untuk mengkaji kesan pindaan tersebut,'' katanya selepas merasmikan Perhimpunan Agung Tahunan Persatuan Bekas Polis Malaysia (PBPM) ke-30 di sini, hari ini.

Turut hadir ialah Ketua Polis Negara, Mohd. Bakri Omar dan Presiden PBPM, Mansor Md. Jaafar.

Rais berkata, kabinet juga akan mengkaji beberapa perkara untuk menetapkan tempoh masa siasatan terhadap sesuatu kes.

Katanya, ini bermakna semua kes jenayah yang disiasat mempunyai tempoh tertentu dan perlu diselesaikan dalam masa yang diberikan.

``Perkara pindaan itu terkandung di bawah Seksyen 107 dan 120 Kanun Acara Jenayah dan berharap dapat dibincangkan dalam Kabinet pada Mac ini,'' katanya.

Dalam pada itu, Rais dalam ucapan perasmiannya menyeru semua warga PBPM bergiat lebih aktif dalam program khidmat masyarakat.

Beliau percaya dengan keahlian yang mencecah lebih 80,000 orang, PBPM mampu menganjurkan pelbagai aktiviti di seluruh negara.

Beliau menarik perhatian bagaimana persatuan tersebut boleh berperanan dalam menangani kegiatan jenayah di negara ini dengan memberi penerangan kepada masyarakat bagi mengatasi jenayah seperti samun, ragut, pecah rumah dan isu yang hangat diperkatakan sekarang iaitu rogol.

Rais berkata, sebagai menghargai khidmat bekas-bekas polis, sebuah jabatan yang dikenali sebagai Jabatan Bekas Polis di dalam Kementerian Dalam Negeri telah ditubuhkan.

Selain itu kata beliau, kerajaan juga sedang menimbang permohonan persatuan itu untuk mendapatkan sebidang tanah bagi tujuan pembinaan bangunan milik PBPM.
``Sewajarnya ia dikaji memandangkan Persatuan Bekas Tentera sudah lama memiliki bangunan mereka sendiri,'' katanya.

Tambahnya, masalah sebahagian bekas polis yang berkhidmat ketika darurat dan tidak mendapat bantuan perubatan juga akan diteliti.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... ROGOL NAK PERINCHI MACAM MANA.... kah kah kah..

kah kah kah....TAK KAN PENDEK SANGAT.... kah kah kah..

kah kah kah.... BERAPA INCHI..... kah kah kah...

kah kah kah... BERAPA PER YANG NAK DI INCI KAN.... kah kah kah...

woit.... APA PUNYA TUUUUUR.... kah kah kah...

21 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

woi anak haram (xder bapak) orang nak panjang berhasta hasta, lu pulak nak berinci inci!!!!!! tiap kali gua ternampak muka lu, dan dan gua termuntah!!!!

Ra Ace Yatem berkata...

Tuan TT,

wa tak telan Viagra bro..

sumpah bro..

aci potong anu, aci blowjob bro..

KAH KAH KAH!

Tanpa Nama berkata...

RAIS YATIM = BERAS XDE MAK BAPAK

Tanpa Nama berkata...

bukan rogol..bukan perkosa..bukan kongkek..bukan entot..bukan..bukan..tetapi satu usaha oleh seorang intelektual melayu yang tersohor untuk menyemarakan saliatulrahim antara rumpun bangsa melayu dengan berviagrakan Rukunegara dan berkondomkan Perlembagaan Perseketuan.

michael scoffield berkata...

rais ni muka da la mcm babi... perangaipon sebijik babi dok nyondol je... ikat babi ni campak kat stadium bung karno je bg kena lapah ngan indon

Suku Samdol berkata...

Isham,
Mangkok nih mungkin nak rasa kemut amah dia kot?
Dah kempunan lama x rasa kemut kat selaras dia ... kah kah kah
Cakap serupa tarak bikin punya samdol sekor nih!

Tanpa Nama berkata...

bagus TT, teruskan serangan anda

kalu bole, ajak sekali PERKOSA pimpinan Encik Brahim Ali

Tanpa Nama berkata...

Salam Bro..

Alahai..amah pun suka dalam paksa..pak rais pun pandai mengoda..
Manusia..manusia..ikut kan makhluk yang bernama nafsu..
Yang haram, zina, bangsat.. tu yang sedap pun...jawablah korang esok..Setakat nangis depan kaabah sok..ingat boleh selesai ke???
kau ingat boleh hapus dosa korang..
Korang ingat dosa tu bole kutip dan jilat dan basuh
ke???

Tanpa Nama berkata...

Macam Bik mama kata wanita malaysia ramai yang obes tapi sendiri gedebap......macam ketam suruh anak jalan betul tapi bapak ketam jalan senget.......cerita hukuman rogol tapi sendiri sudah rogol.........amah didahulukan hehehe

Tanpa Nama berkata...

to be fair... wa rasa, kalau datin tak terserempak, benda ni pun tak di katakan 'rogol' kot? munkin ada unsur suka sama suka. Cuma bila dah terkantul bari di panggil rogol.. ni modus operandi biasa ni dlm kes anak2 remaja. Camna pun, perbuatan itu tetap tak betul, apatah lagi bila di lakukan oleh seorang pak menteri. Wallahua'alam

Tanpa Nama berkata...

woit, apa pasal melayu sumer bising2?

itu akta dibuat digubal bukan untuk dia orang.. ini untuk melayu yang bodoh piang.. melayu gerombolan yang cerdik TERKECUALI la..

apa kecoh2 brader? lu buat, lu tanggung la.. gua buat, sistem sudah ada, pasti terselamat punyer..

Tanpa Nama berkata...

mana mahathir yg pentingkan soal moral pemimpin? kenapa hang dok diam membisu dlm kes ni?
Baruah punya mahathir..

Tanpa Nama berkata...

catatan:

sapa merogal? aku ada duit aku bole pgi langgan mat saleh ke,chinadoll ke,siamdoll ke,indodoll ke,semua ada..angkat 1 call je dtg masuk bilik order je mau 2?7?10? mau bang gang?mau bloujub?mau anil?kahkahkahkah..mergol ape kelas??bikin sakit punai je oi kahkahkahkah...

AnakMelayu berkata...

WOIT! korang tadak hotak kaa....
mak bapak lu tadak ajar jangan dengaq one sided story ja? lantak korang lah but still, kita biaq dlu siasatan ni dibuat takyah la melulu tuduh 'huuhaaahuuhaa' buat spekulasi hebat.

TAPI SATU YANG BEST/LAWOK ; kalo rais yatim ni terbukti rogol pon kira boleh terima la jugak sebab kita tau dia NORMAL, ada nafsu kat jantina berlainan much better than BRADER ANUAR IBRAHIM KITA yang 'main' ngan sama gender bai! eeeeeuuuuuu!!!!!!!!! kah kah kah!!

Tanpa Nama berkata...

tak malu punya melayu - muka cam babi nak rogol amah.

sembahyang 5X sehari buat ape?

dosa rogol amah tu tak boleh di cuci.

kalau kotek gatal, cari lah isteri atau ayam..kenapa nak susahkan amah lu. bangsat punya menteri.

dah jadi yatim sejak kecik, jadi kurang atau langsung tak de ajaran. bangsat betul.

kita umat Islam mesti serang rais yatim binatang tu kuat2. buat malu agama Islam.

kenapa katak ibrahim tu tak berbunyi langsung? JAIS, JAKIM sunyi aje?

orang kampung

Tanpa Nama berkata...

aku geram tengok muka si yatim tu.

nak aku kasi sepak muka dia macam PDRM suka sepak/pukul orang yang kena ditangkap.

patut hantar si yatim ke PDRm dan biar dia di seksa oleh PDRM - kerja ni paling pandai di jalankan oleh binatang2 pDRM

Kucing Parsi berkata...

mungkin dia ingat amah ini hamba, macam dulu2 kan boleh main dengan hamba...

kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Istilah ROGOL untuk rakyat MARHAIN SAHAJA, Istilah ENTOT-ENTOT untuk PAK MENTERI.

-wakleman

rantai berkata...

" nak bincang...nak perincikan... nak bincang... nak diperuncikan.... bincang lagi...perincikan lagi...dan lagi...dan lagi...."

akhirnya nanti senyap dan dia TERLEPAS ......dan akan merogol lagi

melako.. berkata...

woit tanpa 2011 Januari 3 00:58 yang bodoh nak mampus!!!

mula2kau suh hentikan org spekulasi rogol pasal siasatan tgh berjalan,yg kes DSAI kan xsetel lg lu da kata mcm btl2 DSAI yg bt...dasar penjilat bontot rosmah la kau ni lahanat!!!

Tanpa Nama berkata...

Rogol Amah Indonesia Sedap = RAI