Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 5 Januari 2011

JANGAN MEMBAZIR




HANTAR SMS SUDAH CUKUP



PKR BERI GOBALAKRISHNAN SURAT TUNJUK 45 HALAMAN – minisder

KUALA LUMPUR, 4 Jan — Ahli Parlimen Padang Serai N. Gobalakrishnan yang mengecam teruk kepimpinan PKR sejak lebih seminggu lalu hari ini menerima surat tunjuk sebab menuntut beliau memberikan penjelasan berhubung tindakannya.

Setiausaha Agung PKR Saifuddin Nasution Ismail mengesahkan wakil rakyat itu diberikan surat tunjuk sebab setebal 45 halaman.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… INI SATU KERJA BODOH…. kah kah kah..

kah kah kah… BERAPA BANYAK KAYU HABIS BUAT KERTAS… kah kah kah..

woit… BERAPA BANYAK PAKAI DAKWAT UNTUK CETAK…. kah kah kah..

woit… 45 HALAMAN …. MEMBAZIR KERTAS…. kah kah kah..

kah kah kah… HANTAR SMS SUDAH CUKUP…. kah kah kah…

kah kah kah… TULIS: DEI ANEEE LU INGAT LU LUMBU KERETA KA…kah kah kah..

kah kah kah… LU PULANG ITU KUNCI…. CiiiiT… LU JANGAN MARI LAGI… kah kah kah…

kah kah kah…. LU BODOH PUNYA ORANG…. kah kah kah…

kah kah kah… BAYANGKAN BERAPA BANYAK KERTAS DAN DAKWAT DAPAT DI SELAMATKAN…. kah kah kah




11 ulasan:

makanbola berkata...

bapak cokia punye gobala ni...hs pun low class..kahkahkah

tengku aril berkata...

hanpeh punya maca... hand phone tu orng tak pakai dah bro...

eszol berkata...

gelak guling-guling

Tanpa Nama berkata...

si gobala ni sudah kena 'pau' sama MIC ke ??

Tanpa Nama berkata...

oiiieehh...lu yangang buang lo..apek paper lama mau

pakwe berkata...

tak sangka aku TT ni environmentalis..

ahahahahahaa

Tanpa Nama berkata...

korang x baik kutuk henset dia.... dey machaaa...kereta mau baru...henpon tak mau baru ka?? wakakakkaa

Tanpa Nama berkata...

Hey TT lu ingat baik2. Wa punya kawan itu gobala, apa pasal lu hantam dia banayak kuat.

Lu mau ingat apa pasala gobala itu macam. Lu tau ka dia sekalang pakai mecerdis. Lu ingat belapa kena bayar satu bulan. Lu tau ka, sekalang dia punya gaji ok apa?

Kalau tak dak jadi MP lu ingat dia mau makan apa? Sapa mau bayar itu loan? Lu jgn malah sama dialah. Wa minta tolong. Haaa yaaa...

Tanpa Nama berkata...

hooi macha!!!
pigi jalan daaa
itu macam punya hp pun mau eksen ka
budak tadika pun malu mau pakai la

beli la blackberry ka
iphone ka

kalu hp tu lu mau tunjuk kat gua, baik lu pakai talipon tin susu laa!

Budak Jelebu berkata...

Hahaha Memang dasar india Kasta rendah....lu nak balik ke MIC pegilah tambi...Sami bellu sudah lari....sudah lama lu tunggu sami belah kan...

Tanpa Nama berkata...

hooi!!macha poooooooorrrrrrrraaaaaahhhhhhhh!!!!!!!