Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 5 Januari 2011

SATU LAGI PROJEK TIPU RAKYAT




KENAKAN RAKYAT DULU





HARGA PETROL MINYAK TANAH NAIK 10 SEN
– mStar

Harga petrol RON97 dan minyak tanah masing-masing akan naik sebanyak 10 sen seliter mulai tengah malam ini, kata Presiden Persatuan Penjual Petrol Malaysia (PDAM), Datuk Hashim Othman.

Beliau berkata, dengan kenaikan itu, harga petrol RON97 akan naik kepada RM2.40 seliter (sebelum ini RM2.30 seliter) sementara minyak tanah kepada RM2.50 seliter.
Hashim yang dihubungi berkata, beliau dimaklumkan mengenai kenaikan harga kedua-dua minyak tersebut oleh pihak berkuasa malam ini.Kali terakhir harga RON97 yang diapungkan mengikut pasaran minyak dunia semasa, naik sebanyak 15 sen pada 1 Dis lalu, menjadikan RM2.30 seliter.

Kenaikan esok tidak akan menjejaskan harga petrol RON95 yang kekal RM1.90 seliter, diesel RM1.80 seliter dan LPG RM1.90 sekilogram.

Menurut laporan hari ini, minyak yang dikeluarkan oleh Pertubuhan Negara Pengeksport Minyak (Opec) meningkat kepada US$89.79 mulai minggu ini

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit… TRIK LAMA TAK PAKAI LAGI…. kah kah kah…

kah kah kah… KALAU DULU MENTERI CAKAP.. MINYAK DI SWEDEN LEBIH MAHAL…. kah kah kah..

kah kah kah…. MINYAK DI MALAYSIA TERMURAH DI ASEAN… kah kah kah..

kah kah kah… KALI INI ZIONIS APCO DAH BERI NASEHAT BARU… kah kah ka…

kah kah kah…. MENTERI TAK PERLU TUNJUK MUKA…. kah kah kah..

kah kah kah… MENTERI TAK PERLU KELUAR KENYATAAN…. kah kah kah..

kah kah kah…. ARAHKAN MALOAN PENJUAL MINYAK BUAT PENGUMUMAN…. kah kah kah…

kah kah kah….INI TRIK BARU… AGAR ORANG RAMAI TAK MARAH…kah kah kah…

woit… PERGI LANCHOWW LAAA… INGAT ORANG RAMAI BODOH?... kah kah kah…

nota:
perhatikan selain dari bukan
menteri yang buat pengumuman
kita juga lihat trik baru
minyak dan harga barang di naikkan
sadikit demi sedikit
ini cara israel menekan rakyat arab

israel ambil tanah palestin bukan sekali harung
tetapai sedikit demi sedikit
tapi rancangan jahat tetap berjalan

ini lah tugas zionis apco
yang memberi nasehat
cara cara menekan rakyat


jangan lupa henry gurney
yang di bunuh oleh gerila pembebasan rakyat malaya
dalam satu serang hednap di bukit frazer
sebelum datang ke tanah melayu
henry gurney telah dilatih di palestine dahulu
ini fakta sejarah

belajar cara mengawal dan menindas
rakyat palestine dahulu sebelum
menindas rakyat di tanah melayu



16 ulasan:

merbok berkata...

bro TT, aku paling suka bila kau cakap

"woit… PERGI LANCHOWW LAAA… INGAT ORANG RAMAI BODOH?... kah kah kah…"

tapi hakikatnya memang ramai lagi yang masih bodoh.. terutamanya MELAYU/BUMIPUTRA TOTOK yg anggap UMNO tu mcm BAPAK!! :)

kononnya kalau bapak takde, diorang tak makan!! lancau laaa

Tanpa Nama berkata...

Salam TT,

Rakyat Malaysia memang bukan bodoh, tapi orang umNGOK je yang BAGHAL! Depa tetap akan sokong umNGOK walaupun barang apa naik sekalipun, umNGOK dah berjaya MEMBAGHALKAN ahli-ahlinya cuma belum sampai masa bertukar jadi LEMBU je.

-wakleman

Tanpa Nama berkata...

encik tt,

ini betul-betul berita boring. lama-lama apa nak jadi. harga keta dah la antara termahal di dunia, tol banyak kl ni, minyak mahal, barang mahal, gaji sikit...

yg kaya semakin kaya, yg miskin semakin miskin, harta kekayaaan itu akan terus berlegar-legar dikalangan mereka yg kaya saja.

en. frr

Tanpa Nama berkata...

woit… PERGI LANCHOWW LAAA… INGAT ORANG RAMAI BODOH?... kah kah kah…

ORANG UMNOngok MEMANG BODAH KAH KAH KAH...

Tanpa Nama berkata...

Prospect of fuel protests rises

http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/road-and-rail-transport/8235152/Prospect-of-fuel-protests-rises.html

In the so-called "conspiracy theorist" circles, there is this understanding that the global cabal of elites is planning to create chaos so that order, as in the new world order, as in one world government-one world religion-one world finance, to emerge.

Here, we have one Malaysia, there is one Israel, a lot of standardization of various international bodies on various (in fact on all possible human endeavors)...

this is for us to ponder on...

golok-jangok berkata...

minyok koho naek, mugo kera-jaey kohor gilo, umnu kohor bengong.

guano cerito Tok Beraheng Pasir Mas, guano pulok Tok Pa Jeli senyap ttupah. 1 Malaysia kepalo hotok kkorok kering.

Tanpa Nama berkata...

saya sayang najib *sindir mode.

Rex berkata...

Salam TT,
Paling x bule blah perkataan "apung"
bgi rkyat x fham...cube tros trang...
minyak naik lgi...bru la fham...nie nak pi jauh2x...org masuk KL kalu nak pi Low Yatt...nie x, pi Low yatt kne lalu simpang pulai...
ape punya punaya laaaa!!!

Tanpa Nama berkata...

yg bodoh hanyalah gerombolan & pengikut2nya..perge mampus sama BN

Tanpa Nama berkata...

penyokong umno mmg dilahirkan utk jd bodoh..sejengkal jer lg mereka nak jadi LEMBU

Tanpa Nama berkata...

saya masih ingat bahawa orang umno bodoh.dan mereka ada 3 juta orang bodoh.
zmy

Taikotai berkata...

Woit TT 100,

Lu bising-bising talak guna maa! Ramei2 kasi tukar la ini macam. Manyak fed-up laa. Busit.

Tanpa Nama berkata...

hampir setiap hari rakyat malaysia diperbodoh2kan oleh umno/bn/apco ni...dah 53 tahun masih ramai xsedar2 terus diperbodohkan....buka mata luas2la wahai semua rakyat Malaysia...bukan umno yang menurunkan rezeki kat kita semua kecuali manusia yang bertuhankan umno saja masih xnampak2 segala tipu daya dan muslihat pemerintah ni....

Tanpa Nama berkata...

hahahah
bagus r..nant lagi 10 tahun boleh aku merasa bayar 3 ringgit satu liter plak...
nak maki dosa..tapi baru jer maki tadi kat kawan aku...

Tanpa Nama berkata...

hai dehhhh..mana malaysia murah minyak....brunei lagi murah...53sen satu liter...semua pakai duit masing-masinglah...toyota vios pun baru 21ribu BD.sebab takda "TOL RASUAH" tak ada cukai..dnegara dan sultan dan rakyat dapat berkat!!!!!

Tanpa Nama berkata...

lancow tujukan kepada SOI LEK...cibai kepada Kit Siang...Punndek pada Samy Vellu Panavel.