Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 5 Januari 2011

YAAA AMPOONNNN




SOORY LAAA




RAIS NAFI DAKWAAN LAMAN BLOG , PEMBANGKANG
- berita hairan

2011/01/05

KUALA LUMPUR: Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Seri Rais Yatim, menafikan dakwaan laporan blog dan parti pembangkang terhadapnya, termasuk dakwaan memperkosa. - BERNAMA


RAIS NAFI TUDUHAN BLOG DAN PEMBANGKANG - meloya

05/01/2011 3:49pm

KUALA LUMPUR 5 Jan. - Menteri Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan, Rais Yatim hari ini menafikan tuduhan kononnya beliau terlibat dalam satu kes jenayah perkosaan pada 2007 dan semua dakwaan lain yang dilemparkan oleh penulis blog di Internet dan parti pembangkang terhadapnya.

"Saya menafikan sebarang tuduhan tersebut sama ada yang berkaitan tuduhan memperkosa mana-mana individu empat tahun dahulu atau lain-lain dakwaan yang dicetuskan penulis liar blog di Internet atau mana-mana entiti politik," katanya dalam kenyataan di sini, hari ini.

Beliau berkata, tuduhan liar yang ditujukan terhadap dirinya akhir-akhir ini adalah fitnah dan pendustaan yang dahsyat.

"Saya menyatakan dengan kerelaan bahawa apa-apa laporan yang diperbuat oleh mana-mana pihak setakat ini berkaitan perkara ini wajar disiasat mengikut lunas undang-undang negara," katanya.

Rais berkata, beliau dan anggota keluarganya bersedia memberi sepenuh kerjasama dalam siasatan itu dan apa-apa keputusan siasatan rasmi itu akan diterima dan dipatuhi.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


kah kah kah kah kah kah kah
kah kah kah kah kah kah kah
kah kah kah kah kah kah kah


woit.... TOLONG JANGAN BUAT FITNAH...kah kah kah

kah kah kah... DEN ORANG JELOBO.... DEN TAO LAAA.... kah kah kah..

kah kah kah.... PIPIT DIO NI TAK BERCABANG.... kah kah kah...

kah kah kah.... INI SEMUA ORANG JAHAT PUNYO KOJO.... kah kah kah..

kah kah kah.... PARTI PEMBANGKANG.... kah kah kah..

NOTA:
semua blogger dan laman web
minta maaf kerana salah lapor
tim tukar tiub dengan ini
tidak akan melaporkan lagi
kesah kesah rogol
hanya akan melaporkan
kesah kesah perogol
yang telah di cap halal
oleh mufti johor
atau oleh khusrin
kah kah kah


nota:
budak kelantan dari uitm tu
apo khoba eeeh....
lamo tak pakai
kotat agak eeh
kah kah kah


25 ulasan:

dave berkata...

En TT tolong la skali ni cari la gambar budak uitm tu I nak sangat tengok rupa camne klu tengok amah boleh tahan kah kah kah

Taikotai berkata...

Woit TT 100,

Ini celita kongkek suma olang suka maa! Lu tengok itu paper UMNgok..hali2 ala celita kongkek..buang baby..tapi itu olang miskin punya celita saja..olang kaya mana boleh celita..sudah kowtim maa!! Lu tulih..wa baca..wa pon suka.

Anti TELAN berkata...

Buat apa nafi...Saman la, kan ada PhD udang-udang.

Jangan ingat air yang tenang tidak ada 'udang Jantan'...kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Bro TT, da berapa hari kenapa tiada langsung komen dari mana2 pemimpin, adakah sengaja mendiamkan saja dan biar kes ini berlalu begitu saja?? Empunya badan yang dapat penyedap pun menyepi...

Tanpa Nama berkata...

Kuek main lah orang jelobu nih.

Tanpa Nama berkata...

"Datuk Seri Rais Yatim, menafikan dakwaan"

MENAFIKAN??? Hoi!!! Apa ke jadah menteri ni, bacul ka ape? Kalau laporan tu fitnah, SAMAN la!!! Ambik TINDAKAN!!! khhhrrkkk!!... blum rasa nak meludah lagi..kah kah kah kah! ptuih!opss.....

girls r cheap too.. berkata...

kakaka ketat! ini gila punya lawak!

Tanpa Nama berkata...

rais ni...konek dah sezen pon power lagi ek...ish2..dasar neraka la tempatnya

souls

Tanpa Nama berkata...

Celaka punya menteri! pergi repot lah, ada berani? Fitnah konon,,,Anwar kena fitnah kau suka pulak ek?

Tanpa Nama berkata...

Ntah kata ada PHd Undang-Undang, ambil tindakan undang-undang la kalau tak betul/fitnah. Atau takut kalau ambil tindakan undang-undang lagi macam-macam akan timbul nie?

-wakleman

Tanpa Nama berkata...

"Saya menafikan sebarang tuduhan tersebut sama ada yang berkaitan tuduhan memperkosa mana-mana individu empat tahun dahulu atau lain-lain dakwaan yang dicetuskan penulis liar blog di Internet atau mana-mana entiti politik," katanya dalam kenyataan di sini, hari ini....nak tanya...kenapa 4 tahun dahulu yg disebut???mungkin benar 4 tahulu dia tak rogol..tapi 3 tahun dulu macam mana??? rogol tak??? hua hua hua hahaha

Tanpa Nama berkata...

die tak perkosa ke tak rogol? yang mna satu ni?KAHKAHKAH

azila berkata...

apolah org jolobu ni.. buek malu yo.. tak sangko camni rupo eh.. anak borek bapak berintik2..isyhh..
dio ponah membuat pengakuan yg tak tersiar di koran2 spt harakah & utusan di kg kami masa dlm semangat 46.. sgt tak percaya lps tu..

fcukrais berkata...

Buto rais

kalawangi berkata...

haah uncle TT...kasilah kami tgk itu awek uitm....mesti cun woooo...wakakakaka

Tanpa Nama berkata...

kuet jugo konet ore Jolobu ni.

Tanpa Nama berkata...

Dei Rais... ada berani sumpah talak hantam ? Lu jgn ckp talak ngongkek... Wa tau lu talak ngongkek maznah pasai sudah monofius. Celaka punya Rais. Indon hantam...

Tanpa Nama berkata...

Rais ni pandai pulak nak nafi, suruh jangan cerita benda ni, fitnahlah, hasutan pembangkang lah, tau pun malu..yang media gerombolan aibkan anwar takpe, sama aje tuduhan satu lubang depan satu belakang...

Tanpa Nama berkata...

Cite ni sume karut punya. Rekaan pembangkang dan bujang lapok macam TT. Kah kah kah. Siap la korang sume. Mesti kena saman kow kow punya... Padan muka korang sume. Mana boleh kes rogol, itu barang tak boleh naik punya. Kah kah kah.

Tanpa Nama berkata...

Adik mangsa juga takut kena c4, kalau tidak Altantuya II la maknanya.

Kah kah kah, berpeluh dia fikir pasal c4 tu.

Tiba-tiba dia buat u turn "deja vu" ala Bala SDII atas nasihat barua Aji. Wah, trilon wang masyuk woit lepas tukar RM ke Rupiah, brader TT.

Pas tu 1Indonesia tumpang sekaki hendak habuan, barang naik pun lagi naik gila-gila kerana nak tampung habuan.

Pas tu Bendera pula buat hal atas tema "Ayuh Perkosa 1Malaysia merentasi selat dong! Dendam tetap dendam".

Alahai, abis la dara r2d2 kita.

mat royan

rantai berkata...

senyap lama-lama tu nak susun strategi...nak tutup semua lubang ...
kan penasihat dia apco ....

isham, berapa lama sperma boleh hidup? 3 4 tahun boleh ke?

kenapa dia tak nafikan wikileaks sekali? tak berani kot?

Tanpa Nama berkata...

bang...

bagi la eden tengok gambo awek uitm tu, bang

eden pon nak tengok jugak

Kong Kek Kuat berkata...

Hayaaa!
ini kongkek punya celita
wa pon tatak helan ma

apasat mau helan
hali-hali pon manyak kongkek
sana kongkek
sini kongkek

ala cibai misti mau kasi kongkek ma
talak kongkek talak siook ooo

bolo punya olang...
lu talak kongkek ka?

Tanpa Nama berkata...

nuar bila lg nak nafi liwat saiful..rais sudah, siap suh wat siasatan lg..nuar bila lg?

Tanpa Nama berkata...

Ha ha ha...Bodoh betul la...
Ni nama negara Malaysia tanah airku.
Kalau pemimpin UMNO / BN buat jahat, diorang boleh jawab / nafikan dalam suratkhabar atau TV. Lama2 senyap..

Tapi bila orang pembangkang (PAS / PKR / DAP ) 'buat jahat', apalagi - TV, Suratkhabar dan Internet tiap2 hari dok tabur berita tak senonoh tu sampai diorang tak tahu nak letak muka kat mana...