Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 25 Januari 2011

MALIKUL MULA MENYERANG





SALAM UNTUK KEAMANAN DUNIA





MUHYIDDIN MINTA MCA HENTI MAIN ISU SALAM
- mkini

Muhyiddin Yassin tidak mahu BN khususnya MCA mengekploitasi isu calon PAS Normala Sudirman tidak mahu bersalam dengan lelaki.

Malah, Muhyiddin turut menegaskan bahawa beliau juga tidak mahu isu ini dipanjangkan kerana "ada perkara yang lebih pokok yang patut BN lakukan".

"BN tidak mahu eksploitasi soal-soal begitu. Terserah kepada pengundi untuk membuat penilaian kerana (beliau) mungkin (bertindak) atas sebab-sebab tertentu.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH AKH

woit… APA MAKNA SEMUA INI ? … kah kah kah..

kah kah kah….INI MACAM …ADA PERPECHAN DALAM TIM GEROMBOLAN???…. kah kah kah..

kah kah kah… SUDAH NAMPAK SEMAKIN JELAS…. kah kah kah..

kah kah kah…. APAKAH MALIKUL SUDAH BUANG TABIAT?.... kah kah kah..

kah kah kah…. TIDAK... BUKAN BUANG TABIAT….. kah kah kah..

kah kah kah…..LATARNYA IALAH…. CALON YANG GEDEBAB INI BUKAN PILIHAN MALIKUL…. kah kah kah…

kah kah kah…. CALON INI PILIHAN MAT MONGOL…. kah kah kah..

kah kah kah…. MALIKUL MAHU CALON WANITA….LAGI SLIM LAGI BAGUS…. kah kah kah,….

10 ulasan:

MkcikFldaTenang berkata...

Agak-agak Chua Soi Lek pakai sarung tak?...kahhh...kahhhh...kahhhhhh ......kahhh...kahhh...kahhhh..

Tanpa Nama berkata...

perkara yang lebih pokok adalah mengumpul komisen yg lg bnyk dan kuatkan lg usaha menipu rakyat.

ALahaI sI LunCAi berkata...

BAGUS TAN SERI. KITA UMNO HANYA BERCAKAP ISU BESAR, ISU RAKYAT.

PERKARA PERIBADI SERAHKAN KEPADA PAS

Tanpa Nama berkata...

ALahai si LunCAi terjun dengan labu-labunya, biarkan! biarkan!

donk berkata...

alahai bodohnya si mahyuddin anak lelaki yassssssinnn ...cakap le tak boleh bersentuhan kerana ugama...hukum ugama..bukan sebeb tertentu bangang..

takut bebenor nak sebut pasal ugama tu..lu islam ke serupa sooi leak tu..

Tanpa Nama berkata...

Ha ha ha..

Memang bagus Tan Sri...pasal mungkin pasal tektik tu backfire kat UMNO ..jadi kena buat U-turn..ha ha ha.

Memang Isu Peribadi PAS ungkit ..tapi bukan Isu Peribadi Calon BN tapi Isu Peribadi Isteri Peresiden BN yang lebih kuah dari sudu tu ... ha ha ha...kalau Isteri pun tak boleh kawal camana nak kawal Negara...Kulafah Agung Kunun....ha ha ha.

dawsa berkata...

SI LUNCAI TELO BESAR SEBELAH!

alkifli berkata...

malikul dah terpikat ngan cikgu mala. .. esok ada brita ' MALIKUL SEMBAB MASUK PAS KERANA TERPIKAT NGAN CIKGU MALA

Tanpa Nama berkata...

Kenyataan yang dikeluarkan pelakon lucah pujaan UMNO ;

"Presiden MCA Datuk Seri Dr Chua Soi Lek berkata beliau akan terus menimbulkan agenda negara Islam PAS sebagai satu isu dalam pilihan raya kecil DUN Tenang memandangkan ia merupakan tugasnya sebagai presiden parti.

Beliau berkata demikian ketika mengulas arahan timbalan perdana menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin supaya Chua berhenti daripada mengkritik tindakan calon PAS Normala Sudirman yang enggan berjabat tangan dengan orang bukan muhrim.

Chua berkata Muhyiddin sepatutnya memberitahu demikian kepadanya melalui saluran dalaman parti.

Media juga tidak perlu memberitahu perkara itu kepadanya, kata Chua lagi dalam satu sidang media lewat petang semalam.

Tanpa Nama berkata...

yer Luncai

umngok memang cekap cakap isu besau
cakap besau pasal projek besau
masyukk pun besau.....

cekap cakap isu rakyat prihatin
(masa ada prk je lepas tu p mampos la)
cekap selaraskan harga barang
(pada hal kita adalah pengeluar)
hal peribadi pemimipin jangan banyak soal buat le sesuka hati
boleh entot2,boleh raba2,boleh makan suap,boleh jadi porn star
boleh fitnah orang,boleh control polis,hakim,spr,sprm,mufti,jabatan ugama(tanya zz apa itu hud hud)cakap sambil hunus keris ini melayu islam tak hilang didunia(bila mati masuk dalam tanah juga) tapi togok arak,kaki betina,judi,maksiat tapi mengaku ini negara islam(SEKULAR)
orang kapir hina ugama islam no hal
janji kuasa dalam tangan boleh buat reta..

sudah la kau luncai
kalau bodek tu agak2 la
bodek kau ni bodek ber uang
menghalalkan yang haram
mengharamkan yang halal

apa2pun salut untuk kau pencacai tegar pasal ada gaji,itu matlamat dan perjuangan kau di dunia ini..

kirim salam kat
Papa Gomo.. king of the king cup
A1 cap ayam

apa fitnah terbaru..
sempena prk tenang

SALAM