Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 3 Januari 2011

PECAH BERITA DARI TUKAR TIUB




PENJUAL TIKET HALAL HARAM







MALAOAN KHUSRIN MULA PANAS BONTOT


Ini keputusan yang telah diambil oleh kerajaan Selangor:

- mb tidak akan hadir diupacara perlantikan khusrin

- khusrin tidak akan dibawa masuk ke sebarang menyuarat majlis kerajaan negeri

- khusrin tidak akan mengangkat sumpah di hadapam mb

- kerajaan negeri selangor akan menulis surat kepada suruhanjaya perkhidmatan awam

- kerajan negeri akan pinda perlembagan tubuh kerajaan selangor untuk jelas kuasa

- mb akan meminta tuan speaker memanggil mesyuarat tergempar
untuk meminda undang undang tubuh selangor


nota:
adalah terbaik jika
malaon ini diberi
satu meja satu kerusi
dua kipas angin
satu rim kertas A4
tiga batang pen bic
langgankan maloan ini
setiap minggu dengan majalh urtv

arahkan malaon ini buat kajian
tentang sakit jiwa yang akan
melanda saekor kerang sumbang
yang tinggal di zoo negara
kah kah kah


nota:
juga sedia seorang guru
untuk mengajar bahasa inggeris
kerana whatsi the because
mi no spik inglis kah kah kah



INI PEJABAT TERBAIK UNTUK KHUSRIN



























INI TANDAS KHAS UNTUK KHUSRIN





25 ulasan:

KUS KUS RIN HAW HAW berkata...

KAH KAH KAH LU MMG LAWAK LA TABIK SPRING KT LU TT,,,,,,,,,,,,

Sdn Bhd berkata...

Atau bagi dia ofis ini.

http://www.flickr.com/photos/monoki/3635805132/

Atau ini kah kah kah

http://thechive.com/2009/01/23/worlds-smallest-office-10-photos/

Suku Samdol berkata...

Merana lah berok sekor nih dalam bilik sorang2, dgn 2 buah kipas, 1 rim A4 dan 3 batang BIC tu.
kah kah kah
Isham, ko sungguh kejam!

teganu kite berkata...

isamudeng,
KHUSRIN maknenye RUGI,.. mung bace suroh Wal Asri.

muke khusreng yang comel llote tu kalu kat teganu layok jadi pengerusi Jing Kuca Keselamatang Kampung @ JKKK tapi dok layok untuk jadi jeragang geng nelayang takap ikang.

Dek pong puok2 gerombolang wat kerje pelek2 - gune name raje, name ugame & name melayu dulu kini dang selamenye.

rakyat selangor ramai sangat yang cerdek2, guane pulok muke politik seposeng dipileh oleh SPA. Khusreng buleh mari te teganu & buleh berkawang dengang puok2 "Kami nok Deris, Natang'

Tanye la Mat Said Kemamang yang bijok itu

CUCU PEJUANG berkata...

SYABAS SELANGOR...BARU BERTEMU BUKU DENGAN RUAS...

Tanpa Nama berkata...

hahaha.. pertama kali dalam sejarah SUK dari org gred JUSA C.. Apa punya lantikan tu?

Memang UMNO/BN nak menjahanamkan Selangor mcmamana diorang buat kat Perak..

kushrin = kucar kacir

Orang melayu s alam berkata...

Kesian kat sultan2, rupanya kuasa sultan telah di buang oleh ameno yang memperjuangkan raja2 melayu.
Syabas dan tahniah pada mb yang akan mengembalikan kuasa sultan yang berdaulat.
Bermakna puak gerombolan akan gagal tipu melayu selangor demgan tindaakan bijak Pakatan Rakyat.
Selepas ni ameno akan melopong dan tak kan boleh lagi nak menuduh,PKR<PAS DAN DAP anti raja dan anti melayu,
Hancur ameno,,,,,,,,,,,Hidup rakyat daulat tuanku.

Tanpa Nama berkata...

hahahhahaahahhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhahahahahaaaaaaaaaaaaa....................lwk gila!!!!!!!!........ni laa cara terbaek nk ajaq maloan xsedaq diri.....part ni plg best..."juga sedia seorang guru
untuk mengajar bahasa inggeris
kerana whatsi the because
mi no spik inglis kah kah kah".......idea bro isham memg gempak......kah3

Tanpa Nama berkata...

lawak kijam lah pakcik tt nih...kahkahkah...

TTT berkata...

teacher shida dari bota kiri, parit sedia membantu hal ehwan mengajar bahasa inggeris...

Tanpa Nama berkata...

sokongggggggggggg...!!!

Tanpa Nama berkata...

Bro TT, terlupa satu barang stationery lagi... iaitu sebatang PEN untuk tulisan KHAT berserta sebotol DAKWAT... suh dia buat potret HALAL dan HARAM banyak2, lepas tu jual...kah kah kah kah!!!!

Tanpa Nama berkata...

SUK negeri tapi dilantik oleh Putra Jaya dan molek nya gaji harus dibayar dari Pusat atau duit kocek Tuanku.
Memang patut diubah Undang2 tubuh Selangor kerana ianya bukan diperintah oleh UMNO lagi tapi PR.
Tak payah pergi mahkahmah buang masa dan sakit hati rakyat aje dan keputusan sudah diketahui akan memihak kepada UMNO.
Biarkan SUK baru duduk dalam bilik seorang2 main talipon.....

Tanpa Nama berkata...

Ade ke si bangsat ex-JAIS ni sentuh lagi pasal HALAL atau HARAM? Sorry! halal/haram ialah untuk rakyat kebanyakan je. Maaacam Dajjal mamat sekor ni, Haram Jadah!! khhhrrrkkk!!!ptuih!!! kah kah kah kah!!!!!!!

Amuraria berkata...

SUDAH JADI KHUS KHUS HOTAK HEI KAHKAHKAH ! MANA UMNGOK@APCO NAK TARUH MUKA & BONTOT ?
MESTI NANTI ADA PLAN B UNTUK MALAUN2 APCO NI BUAT PULAK !
DEPA INGAT KONSPIRASI NAK MENJADI MACAM DIPERAK TUP TUP KANTOI !
ALHAMDULILLAH ALLAH MAHA BESAR & PENENTU BUKAN UMNO@APCO YANG JAHAT MERANCANG!

Tanpa Nama berkata...

TAN SRI KHALID TERBAIK! Ha..ha...ha...wa respect lu. Amek ko Khusrin n Najis mengong punya olang. Najis merancang Tapi Allah adalah perancang terbaik. Ameennn.

Tanpa Nama berkata...

satu-satunya ksu yang dibelasah teruk.
muka tak tau malu.
macam khir toyo juga.
ini boleh masuk dalam buku arak ginis setaut.

Tanpa Nama berkata...

lekat kat bilik dia gambar ni banyak banyak http://www.forumspile.com/You-Are-Full_of_Shit_(Toilet).jpg

Tanpa Nama berkata...

dgn terlantiknya Khusrin.. semua plan DAP utk menyisihkan org melayu di selangor tak dapt dilaksanakan ...

syabas ... kerajaan Pusat ...

melayu2 bodo dan melayu2 anak haram jer sanggup jadi lembu DAP ...

Hidup Melayu ...

luvkusrin berkata...

kalau saya pun nak naik pangkat macam kusrin tu,yang lol nya ksu,jpa.ksu u r not fitted to be ksu.lepas ni kusrin bolih saman ksu kalau kena turun pangkat atau dipindah lain tempat. bolih panggil karpal untuk lawan kes, bolih dapat diskaun atau f.o.c.

Tanpa Nama berkata...

lagi satu, kalau kerajaan selangor ada duit lebih sikit, tiap minggu malam jumaat buat majlis bacaan Yassin dan solat hajat supaya khusrin........... hassan ali boleh aturkan kut!!!!!

Tanpa Nama berkata...

TT, tandas ko tu macam aiskrim beku aje...takdak ruang lagi la utk setiausaha baru kita..Tandas klang bas stand yg dulu dulu lagi dasyat...hidangan melimpah limpah aik taik ulat dan muntah entah siapa punya

Tanpa Nama berkata...

Dalam kes Khusrin diSelangor ni,kita jangan lupa punca angkara ni datang dari Ketua Setia Usha Negara,yang selalu cakap berdegar-degar.Ketua Setia Usha Negara kalau sudah rela dijadikan anjing UMNO sudah tidak boleh dihormati lagi oleh seluruh kaki tangan awam.Cakap bukan main,nasihatkan kaki tangan awam pandai tapi sangup jadi anjing UMNO.

Tanpa Nama berkata...

Tanpa Nama 18:12

Anda sememangnya tak sekolah dan takut dengan bayang-bayang sendiri, sama macam pengikut UMNO yang lain

Perlembagaan Malaysia ada mewartakan hak-hak istimewa orang Melayu. Antara terkandung didalamnya ialah biasiswa, tanah rizab dan beberapa lagi perkara yang, hanya boleh dimansuh dengan perkenan YDP AGONG.

Selama ini pun yang menjahanamkan orang Melayu adalah orang Melayu sendiri...semuanya dari UMNO. Bangsa lain memang selamanya akan menangguk di air keruh jika kita lalai, waima bangsa-bangsa di luar Malaysia pun. Orang-orang dan pemimpin Melayu yang bodoh macam andalah yang seperti Pak Kaduk

Bak kata empunya blog "Bodoh bukan penyakit berjangkit", atau anda pengecualian dari yang biasa?

Tanpa Nama berkata...

Siapa taknak naik pangkat & rasuah bukan AP..