Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 7 Januari 2011

PENDATANG HARAM BUAT KACAU LAGI !!!




SEKARANG BARU TAHU ?




nota:
tak kan baru sekarang sedar
bahawa semua jentera kerajaan
akan duigunakan untuk mengalahkan
pakatan rakyat !

kalau pilihanraya boleh mengubah apa apa
pasti telah lama pilihanraya di malaysia
ini di haram kan
kah kah kah


PENGARAH PELAJARAN JOHOR DIDAKWA KEMPEN UNTUK BN
-mkini

PAS Johor hari ini membuat laporan polis mendakwa Pengarah Pelajaran Johor, Markom Giran mengajak pengetua dan guru sekolah di sekitar DUN Tenang merayu undi untuk membantu BN dalam pilihan raya kecil hujung bulan ini.

Laporan polis itu dibuat oleh timbalan pesuruhjaya PAS Johor Zulkefli Mohamad di Balai Polis Labis kira-kira jam 10.45 pagi ini.

Turut hadir bersama-samanya, pesuruhjaya PAS negeri Mahfodz Mohamed dan ketua penerangannya Mazlan Aliman.

Dalam laporan polis itu, Mazlan mendakwa Markom telah menyalahgunakan kuasa sebagai pengarah pelajaran Johor untuk berkempen secara terang-terangan untuk BN.

nota:
nama pun macam nama pendatang haram
macam mana malaoan ini jadi rakyat malaysia
nama MARKOM - ini mesti pendatang haram
tipu kad pengenalan kah kah kah




26 ulasan:

mat chrome berkata...

ini memang pendatang haram yg digunakan untuk tipu rakyat.macam khusrin juga.toyo pun sama pendatang haram dari jepun hehehe...

Tanpa Nama berkata...

cerah masa depan mamat ini...lepas prk mesti naik pangkat macam beruk panjat pokok kelapa

Tanpa Nama berkata...

iTU BLOM CITE PASAL NAIKKAN KRONI JADI GURU PENOLONG KANAN DENGAN LALUAN SEGERA...DAH LA GITU NAIK PANGKAT DI TEMPAT YANG SAMA TANPA PERLU BERTUKAR SEKOLAH.........AJAIB SUNGGUH...PADAHAL RAMAI YANG LAIN NAIK PANGKAT KENA BERULANG ALIK KE/DARI DAERAH LAIN SETIAP HARI... HAMPEHH

Muizz berkata...

haha.
igt pendatang haram mane la tadi. wuuu ~
Haji Markom ni dulu slalu dtg skolah aku.

terjun.tanpa.parachut berkata...

oiiiii mangkuk, kalo nak berkempen letak jawatan je la...!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Kalau dalam kempen pilihanraya ada cikgu-cikgu yang pegang sepanduk Parti Pembangkang konfirm kena tukar ntah kemana-mana. Aku ada seorang cikgu yang kuat PAS, dia bagitau dah 5 kali kena tukar tapi apa peduli.

TU baru pegang sepanduk pembangkang, belum lagi naik atas pentas. Tapi kalau sokong dan kempen untuk umNGOK tu takpe. HALALAN TOIIBAN NAMANYA.

-wakleman

mat skudai berkata...

offtopic kejap....
tuan TT mesti tonton filem hindustan bertajuk "aakrosh" dengan "knock out"
jalan cerita sebijik dgn apa yang jadi kat malaysia
huhu..............

golok-jangok berkata...

namo indo weh - pendatey harey indo menate gilo, pengaroh jjabat pele-jarey dulu, kini & selamonyo jadi pekakas umnu-apco.

pengerusi pibg smtbp berkata...

patutlah pelajar dijohor banyak terlibat gejala sosial spt ponteng buang anak merompak gangsterism pukul cikgu pecah kereta guru disiplin dll rupanya si munki markom giran ni tak buat kerja.dah la tu dia buat kerja ketua penerangan bn johor.pukimak lu la berengset....lu makan gaji haram tau tak...bagi anak isteri makan haram...dasar haram jaddah mmg muka tebal macsm kulit gajah...org mcm pendatang haram ni mmg bersepah dipejabat pejabat kerajaan semua kira naik pangkat.tunggu ular besar dlm kubur kau markom sial!

Tanpa Nama berkata...

Sekali putar memang tak faham punya. Bahasa Melayu orang DAP LKS, LGE dan-dan-n-dan lainnya pun lebih baik dan lebih fasih. Dahlah suara tersemput-semput paksa orang supaya yes-dan-enggeh-kan cakapnya. Malu kita kat ketua MCA C-So-leak tu. Macam ini pun boleh jadi KP, tak tahulah kita. Itu sebabnya dia sedia berkorban apa saja.

Tanpa Nama berkata...

Mestilah bodek cepat-cepat...kan Mahyuddin Yassin Menteri Pelajaran...Markom tu nak jadi Ketua Pengarah Pelajaran la...takkan kau tak tahu TT...kakitangan kerajaan yang kuat bodek...senanglah naik pangkat...terus terang kata...100%...KP dan KSU...penyokong Umno...macam kes kat Selangor lah...

bigfish berkata...

Tahniah kpd mamat ni kerana merelakan diri dilacurkan oleh UMNO-BN. tak lama lagi ada chance jd wakil rakyat. Bangang tol!

Ini yg dikatakan pegawai kategori A boleh masuk politik kot

Aq Hamba berkata...

assalamualaikum admin..terang lagi bsuluh dah..itu pun pyokong2 umno ni buta lagi,masih xnampak prangai pmimpin2 depa...ni la yg jadi bile dalam kepala,negara ni bn yg punye...yg Markom ni pun,cakap macam org xsekolah...alahai..smpai mcm ni skali mnusia snggup lakukan semata2 nak puaskan hati golongan yg kononnya 'bagi rezeki' kat depa..hmm..bile lupa bhawa rezeki tu dtg dari ALLAH...adeyy..

::: kalau org PR buat mcm ni,huh,confirm kena kutuk habis2an..

janggut berkata...

derwoi......pelaq.hg makan gaji unmo bayaq ka.sedaq la sikit.gaji hg sapa dok bayaq.kalau org pas tak halal,tak cium syurga hoi........pelaq...pelaq...kalau biru karat pun jgn dok tunjuk.haram jadah.

mat peon berkata...

deeiii TT ape ada hal kat 1 mesia ni...apa apa pun bleh dalam999 pendatang haram pilipina pun ada mykad..siap masuk RELA LAGI...DAPAT ELAUN LAGI INI MESTI KESS PILIHANRAYA KAT BANTU GEROMBOLAN SANA...LEPAS NI PENDATANG HARAM misti bleh jadi polis,tentera...pengarah ka....yb ka...kalau abis power jadi menteri la....tak pun jadi sultan...dengan syarat...sokong gerombolan apa pon bleh.....

Tanpa Nama berkata...

Kah..kah..kah semua komen pendokong PKR aka parti kelentong rakyat..saya dah serik..pisang takkan berbuah dua kali..kecuali pisang TT ada dua biji..pisang salai..

anti biru berkata...

terbodoh 2011

opisboi berkata...

kasi tukar nama lo...KAROMM sinang kina jintik dia ponya buah

mosabit berkata...

aku heran..mengapa ko dilahirkan jadi pengarah pelajaran johor.....?

kan lebih baik ko dilahirkan sebagai PEMAIN KUGIRAN jer??......
nama pun ada imbas imbas....

kah kah kah kah kah kah kah .....

Tanpa Nama berkata...

Pilihanraya ke 13 telah hampir tiba.... dan pilihanraya Sawarak pula akan bermula beberapa bulan lagi.

Menteri pertahanan telah membawa anggota tentera membuat kerja orang kampong diseluruh pelusuk negeri Sarawak melalui program tertentu.

Setahu kita tenaga anggota tentera digunakan untuk rakyat hanya waktu kecemasan saja kerana tugas utama mereka adalah berkawal dan berperang demi menjaga keselamatan negara.

Untuk membantu orang kampong membina rumah baru menggantikan rumah yang usang... Itu kerja wakil rakyat yang dipilih bukan kerja tentera.

Apabila tentera sudah diheret dalam kempen pilihanraya.... sendiri mahu ingat....!

Bertindak sekarang sebelum terlambat.

haluankiri berkata...

MASALAH UTAMA ADALAH ORG CERDIK MCM DIER NIE.. AJAK ORG LAIN JD BODOH ...SESIAPA YG SEDIA DIBODOHKAN .. IKUT LAH MAMAT NIE... DISAAT ORG BENCI UMNO .. MANGKAQ MCM NIE MASIH BERIA2 SURUH SOKONG UMNO .. SAPA ORG JOHOR KALAU JUMPA MAMAT BEWALK NIE.. PAKAT .. TUUUIIIHHHH ..
Jamin mamat bewalk nie.. selamat dr dikenakan tindakan .. inilah MALAYSIA .. lu org BUTA lagi ka ..

Tanpa Nama berkata...

harap bloger yang marah pada MAKROMMM BIN KAROMM, cari maklumat tentang dia.. tibai cukup-cukup.. londeh habis-habisan...nak campur politik sangat. maki tak ada bukti salah laku dia tak guna, tak sangkut dgn SPRM...

Tanpa Nama berkata...

Buek malu orang jawo yo.

Khun Pana aka johanssm berkata...

Pukrak Anjing ini binatang bernama markom.
Kalao nak main politik , masoklah parti politik.
Nama markom ..asal dari nigeria ke?
Saudara kepada malkom X ?

Patutlah PR selangor kencingkan khusrin.

mosabit berkata...

aku dengo dlm klip ni dia sebut pasal be gun...

TT tau ker amender be gun tu?...be gun ker big gun?...

dia nak jadi senapang gajah?..nak tembak bodoh sendiri lah tu...

kah kah kah kah kah kah ...

ben berkata...

Otak Pengarah Pelajaran johor aku standard org kg aku je.. sama je pemikiran xtau beza parti politik dgn kerajaan..