Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 7 Januari 2011

DARI ARKIB ROGOL RAIS YATIM




YA AMPOOOON !




PKR PENAFIAN RAIS, MENGAPA TIADA SIASATAN?-mikini

Ketua Wanita PKR, Zuraida Kamaruddin hari ini mempersoalkan mengapa pihak berkuasa tidak bertindak atau menyiasat penafian Menteri Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan Datuk Seri Rais Yatim berhubung kes rogol amah, lapor TV Selangor.

"Sebagai respon kepada penafian Rais Yatim terhadap isu ini, saya mempersoalkan tindakan Rais yang seolah-olah cuba menyalahkan pihak Pakatan Rakyat, bloggers dan media bahawa kononnya insiden ini ialah ciptaan permainan politik berkepentingan.

“Wanita Keadilan menganggap ini sebagai satu tuduhan keras dan Rais patut segera memohon maaf," kata Zuraida dalam satu sidang media di pejabatnya hari ini.

Menurut Ketua Wanita PKR, Rais dan kabinet Umno-BN bersikap sambil lewa dan berbaur politik dengan mengabaikan siasatan kes sejak beberapa tahun dahulu sebelum disensasikan semula oleh internet.

KAH KAH KAH
KAH AKH KAH
KAH KAH KAH


woit…KESIAN MALAON JELEBU INI…. kah kah kah..

kah kah kah… SUDAH NAFI TAK ROGOL … kah kah kah..

kah kah kah… NAFIKAN PUN NAFI… LAGI BAYAK TAIK KELAUR…. kah kah kah..

kah kah kah…. TAK NAFI… TAIK BERKUMPUL BANYAK…. kah kah kah..

kah kah kah…. ITU PASAL…JANGAN ROGOL ROGOL…. kah kah kah..

kah kah kah… JARJIS JARJIS PUN TAK BOLEH…. kah kah kah…

kah kah kah... MAT MONGOL KENA BERI KERJA BARU... kah kah kah..

kah kah kah….BERI TUGAS BARU… JADI KEPALA DUTA LAAA…. kah kah kah

kah kah kah… KEPALA DUTA INI KERJANNYA… JAGA KEPALA SAMI VELLU YANG BARU JADI DUTA RAYAU DI INDIA….kah kah kah..

nota:
ke jelobak ke jolobu
tuai padi tigo tangkai
tetek amah koreh labu
kolopeh den dan berjuntai
kah kah kah

nota:
budak uitm tu apa cerito
kamera tu macam mano
kah kah kah



ARKIB : 11/10/2010

BANTERAS PORNOGRAFI LAMAN WEB - meloya

Pengaruh pornografi di Internet harus dipandang serius oleh semua pihak di negara ini. Hal ini pernah dibangkitkan Rais Yatim di persada antarabangsa baru-baru ini.

Sejak perkhidmatan Internet diperkenalkan di negara ini pada 1987 dan peningkatan pengedaran dan penjualan VCD serta DVD lucah yang berleluasa, didapati kes-kes jenayah seksual turut meningkat.

.Apatah lagi, banyak kes yang tidak dilaporkan. Ini kerana lebih 80 peratus daripada pesalah seksual mempunyai hubungan ataupun mengenali mangsa seperti ahli keluarga, saudara mara dan jiran mereka.

Trend sebegini jelas menunjukkan keruntuhan moral semakin gawat di kalangan anggota masyarakat di negara ini.

Bukan itu sahaja, sekiranya gejala negatif ini tidak dikekang segera, maka ia akan menjejaskan matlamat kerajaan untuk mencapai taraf negara maju pada 2020. Ini kerana sesetengah kakitangan pejabat terutamanya di sektor swasta menggunakan masa pejabat untuk melayari laman-laman sesawang pornografi.

Mereka bukan sahaja menyalahguna kemudahan pejabat dan meningkatkan kos operasi syarikat tempat mereka bekerja, malah daya produktiviti mereka turut terjejas. Mereka tidak dapat menumpukan perhatian kepada tugas dan pemikiran mereka menjadi celaru kerana imej-imej lucah sentiasa terpampang di dalam minda mereka. Mereka ketagih menonton gambar-gambar lucah.

Bagaimanapun, untuk menyekat dan mengekang pornografi siber bukanlah mudah seperti yang difikirkan. Ini disebabkan aktiviti-aktiviti 'penjualan tubuh' merupakan aktiviti-aktiviti komersial utama di Internet dan paling banyak di laman sesawang tertentu. Adalah dianggarkan terdapat lebih daripada 1.5 juta laman sesawang pornografi di Internet dan 74 peratus daripada laman sesawang pornografi itu
Menurut Rais, beliau akan mengusulkannya dengan mengutus surat kepada Setiausaha Agung ITU, Dr. Hamadoun Toure untuk memastikan cadangan yang dikemukakan Malaysia diambil tindakan sewajarnya.

Selain itu, disyorkan supaya semua kerajaan di dunia mengkehendaki dan mensyaratkan semua laman sesawang pornografi wajib dibayar. Mereka boleh mengusul dan membahaskan syor ini di Pertubuhan Pendidikan, Saintifik dan Kebudayaan Bangsa Bersatu (UNESCO).

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... CAKAP BUKAN MAIN BAIK.... kah kah kah...

kah kah kah.... MENYAMAR..MORAL BUKAN MAIN ALIM... kah kah kah..

kah kah kah... TAPI TAKUT PADA BINI.... kah kah kah

8 ulasan:

benak dompok berkata...

gulp! tersedak puting bikmama....

pemimpin umno memang spesis gila babi seks,tapi semua takut bini...

kahkahkahkah...khaktuih!

Cator Avenue berkata...

[26:221] Shall I inform you upon whom the devils descend?
[26:222] They descend upon every guilty fabricator.
[26:223] They pretend to listen, but most of them are liars.
[26:224] As for the poets, they are followed only by the strayers.
[26:225] Do you not see that their loyalty shifts according to the situation?
[26:226] And that they say what they do not do?

[61:2] O you who believe, why do you say what you do not do?
[61:3] Most abominable in the sight of GOD is that you say what you do not do.

1Crony berkata...

Salam TT. Manusia bertopengkan syaitan itu adalah lebih berbahaya dari ketua iblis. Ibarat bapa ayam yang berkokok berderai-derai di buntut bergelumang tahi. Manusia seperti ini tidak sesuai dinamakan sebagai seorang islam, malah lebih sesuai dengan gelaran Benjamin Netantyahu atau Ariel Sharon yang lebih sinonim dengan tabiat dan perbuatan mereka dan semestinya tidak janggal lagi apabila digelar sebagai munafik yang dalam islam dipandang lebih hina dari seorang kafirin. Betul seperti cadangan TT tu, mana-mana kepala iblis maka Mat Monggol akan melantik mereka sebagai duta negara bertujuan untuk mengharumkan nama negara di mata dunia dan bagi menutup bangkai gajah dengan sehelai daun kari. Tahniah Mat Monggol kerana memiliki sifat korupsi dan kroni yang begitu menebal hingga mustahil untuk dibuang atau dikikis dari kehidupan beliau. Tahniah juga kepada penyokong akar umbi UMNO yang bodoh tegar kerana membantu Mat Monggol bagi manjahanamkan bangsa kamu lebih awal dari bangsa-bangsa lain di dunia. Tahniah!

Tanpa Nama berkata...

apo kono kau jang,sampai moluat dah den nak jongok tayar pancet ni.
dulu den peminat no 1 laman kou,tapi sekarang kou sendiri bagi kami meluat,ulang ulang ulang bondo yang samo,paso kau tak tok ado modalo.

*aku bantai saja,mana aku tau bunyi bahasa hang macam tu

Karen berkata...

Kawal Pornografi Konon... kawal ape bendanya, Berlokon Porno pun boleh jadi Menteri.. Boleh jadi Presiden parti.. tak percaya? anya CHu Soi lek.. kah ka

Tanpa Nama berkata...

ada perumpamaan baru....rogol amah = rais-merais...kah..kah..kah...tapi nama sama cam lu punya la bro...kah..kah..kah

Tanpa Nama berkata...

mano den nak nolak eh
bondo sodap tu jang

Tanpa Nama berkata...

Blogger ni kalau nak bohongpun biar betul biar orang percaya, tengok anwar ibrahim dah kena tuduh pun nafi yang dia tak meliwat, sehingga peguambela dia sendiri pun tahu yang dia meliwat tapi masih bersandiwara.Blogger yang fikiran tertutup membenarkan yang anwar difitnah. apakurang ahli politik pembangkang yang mempunyai berbagai skandal?