Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 4 Januari 2011

SUMPAH JADI BATU - SAMPAI HARI INI TAK KERAS-KERAS LAGI




CISSS DERHAKA KAMU !




nota:
ciss derhaka kamu
aku sumpah kau jadi batu
kah kah kah
nak jadi air batu pun suasah
ini kan pulak




DUA NGO BUAT LAPORAN POLIS MENGENAI BLOG HINA SULTAN
– mStar

SHAH ALAM: Gabungan Anti Penyelewengan Selangor (GAPS) dan Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) membuat laporan polis berhubung kenyataan Anggota Dewan Undangan Negeri (ADUN) Sri Muda, Shuhaimi Shafiei yang dianggap menghina Sultan Selangor dalam laman blognya.

Pengerusi GAPS, Hamizun Khairuddin berkata, Shuhaimi dalam kenyataannya menerusi laman blog http://srimuda.blogspot.com pada 30 Disember lepas didakwa terang-terangan menentang keputusan Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah yang memperkenankan pelantikan Mohd Khusrin Munawi sebagai Setiausaha Kerajaan (SUK) negeri Selangor yang baru.

"Kenyataan ADUN itu seolah-olah memberi amaran bahawa Sultan Selangor akan berdepan dengan tindakan rakyat. Ia berunsur fitnah, menghina, menggertak, menggugut dan derhaka kepada institusi raja di Selangor.

"GAPS akan membuat laporan polis setiap hari di semua daerah sehingga ADUN tersebut dikenakan tindakan," katanya kepada pemberita sebelum membuat laporan polis berhubung perkara itu di Ibu Pejabat Polis Daerah Shah Alam di Seksyen 6sini, Isnin.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… BANGANG BETUL GENG SONGKOK TINGGI NI…. kah kah kah..

kah kah kah… LUPA… SIAPA YANG PINDA PERLEMBAGAAN … kah kah kah…

kah kah kah….LUPA SIAPA HAPUSKAN KUASA RAJA?.... kah kah kah..

woit… TANGKAP LAH MALAOAN YNG HILANGKAN KUASA RAJA…. NAPA TAKUT?... kah kah kah..

kah kah kah... TAKUT PADA EEE MADEY?... kah kah kah..

kah kah kah… SULTAN SELANGOR SENDIRI KATA…. BETA TARAAK KUASA… kah kah kah..

kah kah kah… HINA MACAM MANA PULAK… MEMANG SULTAN TAK ADA KUASA… kah kah kah…

woit...DERHAKA KEPALA BANA APA PULAK?... kah kah kah..

woit… BIASANYA BODOH BUKAN PENYAKIT BERJANGKIT…. kah kah kah..

kah kah kah… TAPI NAMPAKNYA VIRUS PEMBAWA BODOH INI ADA PADA SONGKOK TINGGI… kah kah kah

nota:
ada dua benggali yang betul betul
arif dalam hal perlembagaan
dan hak raja raja

satu nama karpal singh
satu lagi kavita singh

karpal singh pakar perlembagaan
kavita singh pakar hak raja raja
kah kah kah



17 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sikit-sikit derhaka pada Sultan.......sikit-sikit menghina dan memang hebat NGO UMNO.Lebih hebat daripada Hang Tuah .Si Tuah kalau masih hidup akan tabik pengampu2 Diraja ni.
Pppiiirrraaahhhh.....dah tersepit baru ingatkan Raja dan Tuhan hanya disebut bila dah Nazak
Kenapa tak pi jumpak Madey Kutty .....apa nama tu

Non-Governmental Individual berkata...

sorang lagi mamak yg pakar bodek..prof shad saleen faruqi..

skang ni kat UiTM.. kaki ampu nak mampus..

korang baca la buku dia.. Document of Destiny... wuuuaarghhhhkkkk... nak termuntah aku..

Tanpa Nama berkata...

sorang lagi mamak yg pakar bodek..prof shad saleen faruqi..

skang ni kat UiTM.. kaki ampu nak mampus..

korang baca la buku dia.. Document of Destiny... wuuuaarghhhhkkkk... nak termuntah aku..

Tanpa Nama berkata...

Ni la dia si kitul moden tu ye.

Lang berkata...

hina atau derhaka pada sultan... ngadu kat pulis?... napa tak adu pada sultan... sebab dia dah tahu sultan takde kuasa... nak buat laporan hingga mamt tu kena tangkap?... tanya sultan... ada kuasa untuk arah pulis ke?

Tanpa Nama berkata...

TT,

Kavita Kaur ....bukan Kavita Singh.

Yang si pompuan yang cantik tu kena guna Kaur. Kalau laki baru guna Singh lah. Tak kan kamu tak tau.

Si pompuan tu masih jadi "arm candy" raja gopal?

muka macam katak si raja gopal tu ...tapi boleh dapat model...begitu untung lah nasib nya.

aku ni orang miskin....bayang model pun tak nampak.

apa TT nampak atau dapat? panty model aje

ikan gurame

Tanpa Nama berkata...

haha.. makin ramai rakyat tahu yg rajagopal2 sume beraknya busuk, kencingnya haring jugak kalo makan petai. hanya barua-barua gerombolan saja tak reti-reti bahasa yg taik rajagopal tu rasa mcm nasi lemak roti canai.. syabas kavita singh yg pandai pakai sarung kondom, tak reti-reti nak bunting.. huhu

Tanpa Nama berkata...

Mamak Kutty memang terkenal menjahanamkan kerajaan Melayu bermula dari zaman Sultan Melaka lagi sehingga sekarang.
MELAYU MUDAH LUPA!!!!
MELAYU MUDAH LUPA!!!!
MELAYU MUDAH LUPA!!!!
Mana dia Utusan???
Kenapa tak ulangsiar artikel yang dah diterbitkan tahun 1993 dulu?
Kenapa tak dakwa Mahathir bila tarik kuasa Agong tahun 1983 dulu?
Mana dia semua cakap2 tentang hentam Sultan Kelantan yang dituduh larikan kereta tak nak bayar cukai?
Kenapa tiba2 dah jadi pembela Raja Melayu.
Yang nampak UMNO ni pembela Cukong dan Ceti saja.
Kenapa tak bising bila Najib bagi separuh biasiswa JPA pada Cina dan India? Bisinglah/ Buatlah laporan polis di semua balai 1Malaysia.
Barulah ada Ketuanan Melayu.

Tanpa Nama berkata...

Bukan apa, saja nak api-apikan. Untung-untung dapat juga nasi tambah panas. Atau nak pecah rekod lapur polis-op-de-yer. Bantu polis bendung jenayah kan lebih baik .. ada juga khidmat untuk masyarakat dan negara. Mereka tak tahu di Malaysia ni tak ada rakyat yang TAK hormat Sultan dan Raja, kerana dah memang adat kita. Lainlah mereka yang tak pandai pakai tudung tu. Suami pun dia tak peduli.

golok perak berkata...

... ini memang perangai umnoapco., macam siamang, kokang, kera , lotong ... aje nye patut di campak ke sunge bagi umpan ke boye je... kalau dibior lame lagi idup buat ngabehkan oksijen je..

bunbinban berkata...

bahana bersongkok tinggi...otak tersekat dlm songkok sampai jadi bodoh tapi takpe bodoh dan bangang adalah hak mutlak geng songkok tinggi....jgn sesiapa berani merampas kebodohan dan kebangangan mereka. hua hua hua

matstimketum berkata...

kedua-dua singh tu memang pakar pegang telor raja, kalau tak salah teman? sekarang ni raja jadi hiasan ajer!

bigfish berkata...

Ada hikmah jadi isu macam ni sebab kita akan gerakkan minda berfikir mana yang baik dan mana yang tidak.

Aku sendiri baru tahu yg sampai begitu sekali teruknya UMNO buat kat raja2 melayu selama ni. masa utk buang BN_UMNO dr muka bumi malaysia ni

Tanpa Nama berkata...

Mamak kuttey sedang menikmati segala juadah kekejaman dan penyelewengan demi mengekalkan kuasa beliau dahulu.

Sekarang Orang-orang Melayu sedang bangkit dan bertindak untuk merobohkan tembuk-tembuk yang di binanya dahulu. Yang tinggal hanyalah kuncu-kuncu Melayu UMNOgok dan KIMMA sahaja yang masih mempertahan PEKEMBAR.

Sebenarnya Melayu bukan pelupa dan sebilangan ramai Melayu yang beriman lagi waras.

Hanya Melayu UMNOgok, PERKASA, Tiga Calik dan Melayu EEE sahaja yang MUDAH LUPA DAN SUKA DI CUCUK HIDUNG.

alfaberlian berkata...

persetan kan semua itu ayuh mari kita Republik kan Negara ini dari Monarki

Tanpa Nama berkata...

Nampak pun muka cari projek atau muka tandus projek. Harap2 lepas gah sana sini tu, dapatlah bajet 2011 barang sekapal dua dari upno. Boleh baca daaa taktik geng paria ni.

Azmi berkata...

bila x da monarki...manusia menggunakan anarki...adakah anarki salah/x elok...sedangkan semenye samarata...