Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 4 Januari 2011

TUKAR TIUB PEMECAH BERITA




PECAH PECAH PECAH !!!



apa khabar ron 97

mahu naik lagi ke?

sepuluh sen sekali
naik perlahan lahan
orang tak marah
naik 3 bulan sekali
bagi susah aru dan dr hatta
kah kah kah


nota:
tunggu malam ini
kah kah kah

29 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

haha..ini isham, aku baru jumpa wishlist yang ko bitau tu..

http://www.facebook.com/pages/Sejurus-PR-Memerintah-Tangkap-Pemimpin-pemimpin-BN-ini/167015760009318

Tanpa Nama berkata...

gampang punyer kerajaan..bila minyak naik 5 sen harga barangan melambong2..bawang besar dari RM2.50 sekilo naik sampai RM4.50 sekilo...nii nak naik lagi 10sen..entah harga minyak masak akan naik berganda2...biar kita masak guna minyak diesal ngan kulit kelapa ganti bawang..cilakak punya kerajaan..MEMANG DASAR KERAJAAN YANG DAH NAK MAMPOSS...mereka akan melakukan apa saja asal dapat merembat duit rakyat sebelum terkubur di PRU 13 nanti...

Lau Tze berkata...

gua no 1 yeah..takpa urine97 kan ada..baik untuk enjin lagi

Tanpa Nama berkata...

Babi betul
minyak ron 97 nak naik lagi ke?
Khinzir punya minyak ron 97 ni
asyik nak naik aje

bila khinzir ni nak turun?

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah
tu la undi lagi gerombolan
padan muka

najib tun bajak berkata...

alhamdulillah...Allah panjang dan berkatkan umur PM Najib

Tanpa Nama berkata...

kah..kah..kah..undi lgi gerombolan..dh tersepit makin tersepit lagilah jwbnya..tersempit kat kavita singh nye tutututut..hahahahaha..

LibangLibu berkata...

Tuan TT,

selaras Pak Rais..

ayo selaras Paaaaak..

minyaknya perlu diisi jugak doooong!

KAH KAH KAH!

eszol berkata...

kecibaian DS1M sungguh terserlah

Tanpa Nama berkata...

kena ikut ohstat jijan naikan terus mencacak 300 persen bukan sikitsikit.

Tanpa Nama berkata...

nanti bila PRU13, bagi rakyat-rakyat pulak 'selaras' kan yang kat atas tu.

Tanpa Nama berkata...

bagusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss undi lagi puak najib....

Tanpa Nama berkata...

xpa.. naik la berapa pun.. org gerombolan semua byk duit... pastu kata derhaka kalau bantah naik harga minyak.... hahhaaaa..... meluat aku ngan depa2 tu...

Tanpa Nama berkata...

salam tuan tt dan maaf lari tajuk sikit ... APA CERITA JALAN DAMAI? DAH ROBOH KE?...katanya semalam(03/01/11) dbkl nak ambil tindakan keras...janganlah ambil tindakan ke atas china-doll je untuk KERASKAN KEPALA BANA MASING2.

Tanpa Nama berkata...

salah satu sebab minyak petrol la ni naik tak henti2 sebab 10% kontrak petronas saper2 dapat kena bagi kat suami najib..Rosmah Boleh !

Datuk berkata...

kah kah kah
tahniah ..marah dah tak guna
hrg tetap naik jugak

Tanpa Nama berkata...

lahanat punyer BN. tak sudah2 nak susahkan hidup rakyat. Memang dasar babi!!!

rosebiwu~ berkata...

Tahniah krn undi gerombolan..bwahahahaha

matpek berkata...

petanda awal pru la gamaknya tu..bila dah nak dekat nanti mesti harga minyak turun balik..saja ja nak pancing..skrip lama mungkin..

Khun Pana aka johanssm berkata...

Harga petrol ron97 dan harga kerosin akan naik - Persatuan Pengusaha Stesen Minyak Malaysia dilaporkan oleh bernama

Yang peliknya kenapa , bagaimana , oleh kerana apa sebab berita ni bukan dikeluarkan dari mulut keraJang bn?

why because apa kerana sebab berita tentang harga naik dipaksa keluar dari Persatuan setesen Mahjong Malaysia?

patutlah roti najib di Brickfield tuu tak ada telor..

Tanpa Nama berkata...

1MALAYSIA, RAKYAT DIDAHULUKAN
PENCAPAIAN DIUTAMAKAN

ORANG UMNO MEMANG BAIK, MINYAK NAIK BANYAK MANAPUN, MEREKA AKAN TETAP SETIA BERSAMA UMNO, SUSAH SENANG BERSAMA, PEMIMPIN SENANG RAKYAT JADI PECACAI PUN TAKPA, ITULAH KETUANAN MELAYU..

Tanpa Nama berkata...

Kah...kah...kah....minyak ron97 naik lagi. padan muka aku. aku undi BN dah tentu kena bayar lebih. korang yang tak undi BN pun kena bayar harga yang sama juga. PRU13 nanti teruskan undi BN lagi

Tanpa Nama berkata...

Minyak ron97 naik lagi. Padan muka aku, kena bayar lebih. Tapi yang tak undi BN pun kena bayar harga yang sama. Teruskan undi BN pru13 rakyat didahulukan.

Mat Lendir Kg Lonek berkata...

Cibai betol malaon yang naikkan harga minyak nih

kalau nak cepat kaya, jual orang kan lagi bagus. Buat apa jual minyak

Korang tau tak?
minyak naik boleh menyebabkan cibai kitorang tak naik2

CEO Petronas berkata...

Terima kasih rakyat.
Kerana bersama2 kerajaan menanggung subsidi kerajaan.

woi... tanya staff petronas gaji diaorang naik ke? ada bonus?
Pun tak de jugak. pelik kan. untung banyak bonus tak de. dah tu gaji tak ada pulak nak semak!

menteri besar APCO berkata...

Barang Naik
Babi Najib
Bodoh Ngok
Bengap Nakmampus
Baghal Netanyahu

Senarai harga naik:
Minyak naik, Gas naik, Darah naik, Angin naik, Gula naik, Tepung naik, Susu naik, Rumah Naik.

Jgn sampai kaki aku naik plk.

Bengong punya BN.

Tanpa Nama berkata...

Dua tiga hari lagi akan dengar ron 95 pula naik. Tunggu dan lihat..ini trick lama.

cgu mat kepung berkata...

jd la pngguna bijak. gunalah kuasa dn hak yg ada sbgai pnguna. plihla kdai ptrol yg mnwrkn hrga yg lbih murah. atau crilah altnatif lain sbgai pngganti ptrol. apbila hrga ptrol naik, maka pnggnaan ptrol akan dpt mgrangkan pncmaran alam skitar. ini baik utk kshatan dn ksjhtraan ngra. knikn 1o sen dijgka tidk mmbbnkn rkyat. ini krna hrga ptrol kit lbih mrah jka dbndingkan dgn hgra d hrga ngra jiran. brhrap para pniaga tdk akan mnaikn hrga brnagn lain krna knaikan mnjjaskan eknomi. krjaan akan trsu mmntau hrga brgan dn akan brtndk tegas trhdp pniaga yg mniakan hrga brgan...mntri yg jg hrga mnyak

matGiang berkata...

mujurlah dinaikkan harga minyak petrol, kalau barangnya naik, nahas nanti, habis amah indo dirogol.