Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 15 Februari 2011

BERITA BERGAMBAR





PETANG TADI MERLIMAU


Muhyiddin Yassin melancarkan majlis pecah tanah di Sekolah Jenis Kebangsaan Tamil Merlimau, Jasin, hari ini. - Foto Norfaisal Jahuri - bh
Feb 14, 2011 5:59 pm



PENGORBANAN SEORANG YB


nota:
lihat inilah bukti pengorbaan seorang yb
selama 40 tahun menunggu tapak sekolah
baru kelamrin dapat

lihatlah wahai para yb
lihatlah dan saksikan
pengorbanan yb merlimau yang baru padam

padamlah
padamlah
sebelum bukan april
sesudah april tak ada sapa ambil pot
akan dianggap padam ibrahim ali

11 ulasan:

cicit ngah layor berkata...

Nak buat mcm maner lagi..tinggai itu jer satu2nyer jalan utk mendpat undi dr manusier2 yg manjadi penagih tumbok ghosok.Tunggu ler 40 tahun lagi baghu nak dpat sekolahnyer.Tumbok ghosok tak ader masalah di Malaysia kater anak pak samad.Jahanam ler pengedar tumbok ghosok tu hendaknyer.

Mat Lendir Kg Lonek berkata...

betul apa lu cakap TT

suma org melimau
masih sedih...
dengan kepadaman yb

"sedih dalam kegumbiraan!"

org kerdau juga bersedialah
utk sedih dalam kegumbiraan
dgn lebih hebat
sedih dalam kegumbiraan tahap mega!

terima kasih yb

Tanpa Nama berkata...

semua guru di merlimau diarahkan pergi ke majlis pecah tanah

Tanpa Nama berkata...

pecah tanah kali ke 4 dalam masa 30 tahun ditempat yang sama.
ini bukan wa cakap,tapi mic indian cakap dalam metro semalam

Tanpa Nama berkata...

Apa Barang pecah tanah..beb


PECAH DARA... la Mike Sembab

40 taun pecah tanah tapi sekolah tak siap jugak
kalau pecah dara 40 taun selori anak haram kau dapat mike sembab
macam sial..yb padam mesti ada pecah tanah,makcik felda jugak kau tipu..
tak nak pecah tanah KUBUR ke mike sembab..untuk Madey

ExPet berkata...

Alangkah mulianya jika Ibrahim melakukan pengorbanan serupa untuk Parlimen Pasir Mas.

Tanpa Nama berkata...

hahaha lepas ni sekolah kerdau baru pulak la.. pecah tanah jer..lepas pilihanraya, sekolah entah kemana.. tunggu yb merlimau yang baru dipilih mampos la pulak

paling bertuah mungkin kerdau la, akan dibangunkan menjadi kotaraya metropolitan sama macam new york! percayalah tuan2.. shahmetal tentu bangge gembire..

ada dengar berita tak YB Kulim sudah padam? lama dah senyap tak masuk berita, kalo tak, asyik2 muka mamat bisul ni jer kat utusan meloya..

Tanpa Nama berkata...

School may be named after Hidhir

http://www.nst.com.my/nst/articles/limau4/Article/art_print
2011/01/22

JASIN: The state government might look into the possibility of renaming the SJK(T) Merlimau to SKJ(T) Datuk Mohamad Hidhir in recognition of the immense contribution made by the late state assemblyman for Merlimau to obtain the land for the school.
Chief Minister Datuk Seri Mohd Ali Rustam said the matter would have to be discussed and brought to the state executive council meeting before any decision was made.

Tanpa Nama berkata...

1 murid 1 sukan apa cerita?

sama aja
mana bezanya datuk?

new branding aje ker datuk?

mosabit berkata...

pecah kaca ...

pecah gelas...

sudah baca....

harap balas...

kah kah kah kah kah kah ...

Tanpa Nama berkata...

aku balas pantun ko
pecah tanah pecah sekolah,
nanti pilihanraya undilah,
barisan nasioanalah,
i give u u give me lah