Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 15 Februari 2011

GUNAKAN LAH BAHASA KEBANGSAAN KITA




KEMPEN BAHASA MELAYU



nota:
berbanggalah dengan bahasa ibuanda
berbanggalah dengan bahasa melayu
hidup bahasa melayu
merdeka!







SAKSI : SAIFUL DAKWA DIPAKSA LAKUKAN SEKS ORAL- mkini

Tambahnya, seorang lagi doktor – Dr Razali Ibrahim – menjalankan pemeriksaan ke atas anus Saiful memandangkan doktor berkenaan merupakan seorang pakar.

Katanya lagi, beliau tidak mengambil spesimen daripada bahagian lain pengadu berkenaan.

Khairul Nizam menjelaskan, beliau bertindak demikian kerana Saiful memberitahunya bahawa pengadu itu telah mencuci dan membersihkan diri.

Kenyataan itu bercanggah dengan keterangan Saiful pada tahun lalu, ketika bekas pembantu Anwar itu disoal balas oleh peguam Karpal Singh.

Saiful telah memberitahu mahkamah bahawa beliau tidak mencuci anusnya dengan tujuan menyimpan bahan bukti.

Saiful juga memberitahu mahkamah bahawa beliau hanya mandi pada waktu pagi dan tidak membasuh angota sulit badannya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… SEKS ORAL INI APA?.... kah kah kah…

woit…. INI SINGKATAN UNTUK SEKOLAH BERCAKAP KE?.... kah kah kah…

kah kah kah…. ATAU PUN SEKS BERCAKAP…. kah kah kah….

kah kah kah… MACAM ORAL ENGLIS = BERCAKAP BAHASA INGERIS… kah kah kah

kah kah kah….ATAU BERCAKAP TENTANG SEKS…. kah kah kah..

woit...APA DIA ANUS... kah kah kah..

kah kah kah... ANUS INI LUBANG JUBO SAIFUL KAN... kah kah kah...

kah kah kah…. SUSAH LAAA MAK CIK FELDA TAK FAHAM… kah kah kah..

woit… MANA DEWAN BAHASA DAN PETAKA…. kah kah kah..

kah kah kah… KENAPA TAK GUNA BAHASA MELAYU…. kah kah kah…

kah kah kah…. APA JADI DENGAN PERKATAAN KULUM?.... kah kah kah…

kah kah kah…. APA JADI DENGAN PERKATAAN ISAP…. kah kah kah…

woit… BANGGALAH DENGAN BAHASA MELAYU…. kah kah kah…

kah kah kah... BAHASA MELAYU ITU INDAH... kah kah kah..

kah kah kah…BAHASA MENUNJUKKAN BANGSA… kah kah kah…

kah kah kah….MACAM PUNAI MENUNJUKKAN TUAN NYA… kah kah kah

nota:
anggoat sulit ini apa?
pipi saiful?
tangan saiful?
ibu jari saiful?
atau kepala butuh saiful?

sulit macam mana?
dah masuk mahkamah
nak sulit apa lagi
kah kah kah


23 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sejak kes nie jadi top..ramai jugak sekarang nie nak merasai nikmat aiskrim hidup..syabas saiful

Tanpa Nama berkata...

Makcik felda tertipu

kah kah kah

oral seks
anus
doggy
69

Sayfool bangsat punya melayu
auta kau mengalahkan keling paria

dahi kau lum cukup hitam lagi
lagi hitam lagi alim..
nak lagi hitam p gesek dahi kau kat
kopek bik mama

sapa paksa kau buat oral seks

LEMBUMNO ke....

Luke Skywalker berkata...

muka tak tau malu. GRO pun tutup muka. Ni kan pula lelaki yang GAH tayangkan muka bahawa aku diliwat oleh dato seri..kah kah kah. Gile femes!

khairul hisyam berkata...

mungkin saiful bercakap melalui bontot kot, tu tajuk macam tu. haha

Pencacai SeMalaysia® berkata...

kahkahkah

makcik felda suka buat oral sex.. xcaya tanya bapak felda kbngsaan...

hahahahaaa

Tanpa Nama berkata...

kejap basuh kejap tak basuh jubor
kejap ada kejap tak ada taik

kalau kucing cakar lubang, takkan tak ada calar?

kepala kote berkata...

saifool.. lu memang gampang! kesian mak bapak lu.. perangai lu macam kafir!

Tanpa Nama berkata...

sex oral..adakah bahasa melayu nya bererti hisap konek atau hisap kotel atau hisap pelir....ha ha ha lapan kali pulak si saiful kena jubur oleh anwar...sekejap basuh jubur,sekejap kemut air mani utk bukti...JUBUR BETULLAH MEREKA SEMUA!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

anggota sulit = anggota susah! kah kah kah..

Tanpa Nama berkata...

sekali kata kene sontot...sekali kata "pakse" oral sex...sekali kate tak mandi...sekali kate mandi...mana satu ni dik non oiii...tak boleh ke "penulis skrip" UMCO nih betui-betui sikit???

Tanpa Nama berkata...

Cukup-cukup le tu
bawa bawa bertaubat
dah melalut lalut dah
sibudak bodoh nie.........

1Crony berkata...

Bila PR berjaya menawan Putrajaya kelak, Saifoool ini akan kata Mat Monggol pernah tutuh dubur dia pulak dan Bik Mama hisap punai dan habis kedua biji telur keranjut sekali masuk ke mulut Bik Mama. Datang pula Ume Hafeelda mengaku Mat Monggol gigit puting dia sampai putus dan jolok puki dia dengan timun 3 kilo, tapi Ume kata biasa aje.... kerana Tok Arab punya lagi besar dari saiz timun 5 kilo, dia mampu tahan dengan alasan "memang makanan aku" (dipetik dari lagu Bangau Oh Bangau). Cerita ini tentu Mak Cik Felda akan faham, kalau tak faham juga, sila minum minyak sawit 5 kilo, satu hari 3 kali.

naim berkata...

seks oral tu, kamu ambil pen dan buat lukaran pada anus.

TT: Betul ke tatabahasa saya ni?


hahaha...

Tanpa Nama berkata...

Saifool bercakap saling tak tumpah macam isteri rosmah.
You help me....and You know what I want.
Selepas tamat kes Saifool boleh lah dihantar ke New York untuk bantu JJ...

cicit ngah layor berkata...

Kalau dah betoi2 katernyer kener pakser kulom koter....ngaper tak dikonyah jer koter si Nuar tu,bukannyer besi atau batu.Gigit dan konyah sampai putuih..itu baghu betoi anak jantan yg menjager maruah,bukan menjager rasuah.Udah berbelit2 cakapnyer....sekejap koter pergi keponggong,sekejap koter pergi kemolot.Jangan ler membangsatkan dighi sendighi,duer tompok hitam didahi tu menanderkan duer batu nisan....ingat tu.

Qaseh Bonda berkata...

Mak cik felda tu sampai bila pun takkan faham!!

Depa kata...badan kami ni kalau toreh pun keluar darah biru!!

Sudah2lah menipu wahai epol. Kan dah marah nyah2 kat luar sana. Bikin gempak je lah kor nie!!

Tarik balik kes dan hidup damai seperti lelaki sejati.

Hosni Mubarak pun cabut lari!!

Tanpa Nama berkata...

Sayfool terlupa skrip yg dibekalkan.. Anus ke oral ke..dia dah tak tau nak bezakan..maklumlah Sayfool kan gagal dlm pengajian. Namun Sayfool akan dpt scholarship dari isteri Bik untuk sambung belajar..

Tanpa Nama berkata...

bro,
orang melayu kalao bahasa2 sex tu cepat je tangkap
kah kah kah kah
part ni memang org melayu cukup terer,
kah kah kah kah
tak payah translate pon makcik2 felda faham punya
kah kah kah kah
makcik2 dan pakcik2 felda ni cuma tak mau faham yang bila depa pangkah UMNO ni, depa lagi hina dari JUBO SAIFOOL
kah kah kah kah

dausz berkata...

mana pergi BAHASA MELAYU kita.. kenapa xgunakan perkataan PUNAI, CIPAP, PANTAT, JUBUR, TETEK, KULUM, PUKI... hahah.

ini sebahagian dari bahasa, jepun berbangga dgn bahasanya, greek gunakan bahasanya utk perubatan..

semua nama2 di atas adalah singkat & senang di fahami org melayu. bukan lambang mencarut. boleh gunakan utk bidang kedoktoran..

heheh

Tanpa Nama berkata...

kawan kepada kawan kepada pakcik belah anak saudara aku bagitau:
anggota sulit = kaki/tangan rahsia;
atau apa yg orang puteh panggil:
spy mat bon
dan org felda pulak panggil:
shy mat bon-tot

Master Yoda berkata...

"Saiful juga memberitahu mahkamah bahawa beliau hanya mandi pada waktu pagi dan tidak membasuh angota sulit badannya."

Kah kah kah...Tak larat nak pikir mcm mane la hang mandi, air mengalir satu badan, tapi tak kene anggota sulit...Kalau yg ni pon org takleh pikir logiknya, sah la deme ni layak masuk Pusat Sakit Jiwa Tampoi...

Tanpa Nama berkata...

jwp utk soalan kenapa saiful mandi pagi tapi juboqnya x basah ialah dia pelekat juboqnya dgn duck tape yg kalis air ha ha ha

Mijul Mojas berkata...

hahahahahahahahaha....bulu ketiak kott...haha