Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 15 Februari 2011

MEREKA BERNASIB BAIK




OPERASI VALENTINE : 80 DIDAKWA , 61 DIKAUNSELING
– mkini

Dalam serbuan bahagian penguatkuasaan Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) di hotel bajet seluruh negeri pada malam hari kekasih, seramai 81 kes dibawa di mahkamah, 61 orang diberi kaunseling dan 60 lagi diarahkan beredar.

Menurut Pegawai Perhubungan Awam JAIS Nurhamizah Othman, tindakan itu sebahagian daripada operasi dua fasa bagi memerangi kemungkaran di Selangor.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH



GADIS INI BAHASANYA BAHASA ARAB



nota :
nasib baik gadis arab ini di damshek
kalau di damansara sakit badan
gadis ini mesti boleh faham quran
ini bahasa ibunda dia
mesti lebih hebat bahasa arabnya dari pegawai jawi
kah kah kah




INI DI LAHORE KALAU DI LABIS DAH KENA ROTAN BUDAK INI



17 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dorang ni kena dakwa bg belon ke tak guna belon?

Mohasrim Cie berkata...

Bai, sentuh sikit tentang pembuangan bayi....

Tanpa Nama berkata...

mufti depa tak keluar fatwa haram
mufti kita dah keluar fatwa haram

itu pasal laa!

mufti depa suka bini bagi bunga
mufti kita tak suka bagi bini bunga
mufti kita terus bagi air

Tanpa Nama berkata...

Pegawai-pegawai JAIS ini tak ada kerja cari kerja. Habis wang cukai aku disalah gunakan untuk membayar si Taliban-taliban yang tak berguna ini.

Tulah semasa sekolah dulu malas belajar. Bila cikgu ngajar matematik & sains tak paham. Bila tak boleh masuk universiti mereka ini terpaksa pergi belajar kat pondok agama & madrasah di Pakistan. Bila balik ke Malaysia tak ada kerja. Terpaksa berebut kerja kat JAIS. Jadi mereka ni sibuk & menjadi kaki sibuk semasa hari Valentine sebab mereka cemburu kat orang lain yang ada teman wanita yang cantik semasa hari Kekasih.

Mana ada wanita yang nak kahwin dengan pegawai-pegawai Taliban ini?

Macam macam kerja terpaksa direka oleh si Taliban taliban ini supaya mereka nampak sibuk sedang kerja.

Tanpa Nama berkata...

Mubarak juga faham Bahasa Arab, Ben Ali, Leila Ali, Mahmud Abbas... semua depa tu faseh berbahasa Arab dan boleh faham Qur'an..

Tanpa Nama berkata...

Quote : "81 kes dibawa di mahkamah" Kah Kah Kah...
Padan muka diorang, ini mesti kes-kes nak memburit tepi longkang.
Kah Kah Kah,
Tak kan nak sokong gak wahai TT..???
Kah Kah Kah

sheikhalfarisi berkata...

salam, budak perempuan arab tu beli bakul sampah nak hadiahkan kat maknya sbg tanda kasihnya pd ibu sepanjang masa, supaya rumah x sepah

budak laki arab jual belon bentuk sayang tu supaya ibu/bapa beli belon n bg pd anak2 sbg tanda kasih sayang mereka pd anak2nya

kalau yg masih bujang kena beli jugaK sbg tanda kasih sayang kpd ALLAH DAN RASULNYA.

mufti arab x keluar fatwa sbb rakyatnya bangsa arab dah faham isi QURAN yg mengatakan zina tu haram n meniru gaya/perayaan org kafir akan mjadi kafirlah mereka.

mufti kita keluarkan fatwa sbb mufti kita tahu bahasa arab n isi QURAN tp rakyat ada QURAN tp x baca, kalau baca tp x faham. jd kalau x faham kena belajar/bertanya jgnlah marah pd ulamak. WALLAHUALAM.

Man berkata...

TT, baru aku tahi otak kau macam mana? ada tahi dalam. aku ingt ke org cerdik tapi bangang juga...tapi perasan dah cukup cerdik.

Tanpa Nama berkata...

setakat hotel bajet, depa berani la serbu....
try tengok serbu hotel lima bintang yg semua VVIP dok pegi?
berani ke tak?
kah kah kah kah

salut utk TT pasal muka UMNO dah tadak kat iklan TT
kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Bila cikgu ngajar matematik & sains dia boleh paham. Bila boleh masuk universiti mereka ini terpaksa jadi &*%^&NG!!!

tlg gunakan otak anugerah Allah tu baik2... paham sain & matematik bukan satu tiket untuk menghina org lain ......

Khun Pana aka johanssm berkata...

kenapa jawi , jakim dan mawi chuma berupaya serbu rumah tumpangan murah?
Jalan yang diserbu pulak ialah jalan Pudu , ChowKit ..hahahaha

Serbulah rumah tumpangan Sangila yang bertaraf 5 bintang di Jalan Thatcher. (jln raja chulam )
serbulah Rumah Tumpangan Mandalin Oliental.

Opps , tak bolih, nanti RajaGopal dan BikMama pulak yang salah tertangkap

*Kenapa jawi, jawa tak tangkap BitchMama cium ShahrukCunt?

Tanpa Nama berkata...

Pegawai JAIS & JAWI ni memang kaki sibuk.

Pegawai JAIS & JAWI ni belajar bahasa Arab kat pondok sampai tua. Sekarang dah berumur 50 lebih tapi belum berbini & masih bujang lapok. Sebab itu mereka ini cemburu kat anak-anak muda yang sedang bercinta.

Sebab belum berbinilah ada pegawai JAIS yang gila seks. Bila mereka tangkap anak muda yang cantik, mereka menderakan anak-anak muda & meminta seks.

Tak beri mereka kencing ditandas. Suruh budak perempuan kencing dalam lori sebab nak tengok budak perempuan telanjang. Masih ingat kah anda kes ini?

Tanpa Nama berkata...

Elehh, kata Islam for all, tapi bab undang2, ngape asyik nak mengena kat rakyat marhaen bawahan saje? Maksiat berlaku kat hotel2 /rumah tumpangan yang murah aje ke? Kalau betul kerana Allah, mengape tk berani serbu hotel2 5 bintang? Kalau dah penguatkuasaan pun memilih bulu, memilih darjat dan pangkat, lebih baik hentikanlah tindakan yg sia sia ni! Bukan begitu caranya Allah menyuruh kita memartabatkan Islam!

Tanpa Nama berkata...

bila ada org nk amar maaruf nahi munkar, mcm2 la gaya org lain nak bantah.

amar maaruf nahi munkar bukan utk bantah rasuah je bro. otak tu pakai la.

Master Yoda berkata...

Tok TT, bila citer anak muda nak "bersedap-sedapan ala Amerika", mcm2 alasan kite dgr...siap salahkan org yg cegah plak...Kelakar btul ye org zaman la ni...

Btul la hadis drpd junjungan Nabi Muhammad S.A.W kite..."di akhir zaman, org yang mengamalkan ajaran ISLAM yg sebenar dipandang ASINg"

Tanpa Nama berkata...

nasib baik takde repot serbu salah bilek owang tua mat saleh macam dulu

samsularifin berkata...

mungkar tu maksud nya semua benda yang tak elok yang ditegah untuk kita buat...[18SX] Polis Rakam Pelacur dalam Keadaan TELANJANG BULAT!